Mark Nauta schreef:Heerlijk geluid Ad!!
En wat klinkt die Cayman van Jeroen toch ook super he!!!
Ja helemaal top die Cayman. Jammer van de bagger kwaliteit, maar ach.
Zei iemand tunnelrun

Mark Nauta schreef:Heerlijk geluid Ad!!
En wat klinkt die Cayman van Jeroen toch ook super he!!!
Gezien mijn leeftijd gaat dat volgens mij nog niet. Ik betaal nu 1300,- in het jaar Allrisk voor een auto die ik enkel met mooi weer (lees weekenden) gebruik.yorick schreef:Klinkt heel stoer! Tijdje geleden heb ik je in Adenau een paar keer voorbij horen brullen, dat geluid is echt perfect.
Als je minder km's gaat maken en je hebt ook een andere auto in de verzekering, kun je een soort hobby polis afsluiten. Op mijn E36 heb ik dit ook, 18 euro pm tegenover de tegenwoordig 54 euro wegenbelasting.. Je hebt wel een maximum aantal km's van 7500 in mijn geval.
Olafyorick schreef:Via de Wiggers groep
Ik merk wel dat deze minder fel optrekt dan de mijn vorige 3.0 liter. Mijn voorganger was vooral in lage toeren erg snel. Nu moet ik het bij stoplichtsprintjes helaas afleggen tegen GTI's e.d.Paul schreef:Mooi heh!!!!!!!!! heerlijk even airboxen...![]()
zat van de week nog in een normale E36 M3.. zonder airbox dus.... dan is er echt geen fuck meer aan zon ding joh... en gasrespons is ook minder aggresief in een normale..
Adje ///M3 schreef:Ik merk wel dat deze minder fel optrekt dan de mijn vorige 3.0 liter. Mijn voorganger was vooral in lage toeren erg snel. Nu moet ik het bij stoplichtsprintjes helaas afleggen tegen GTI's e.d.Paul schreef:Mooi heh!!!!!!!!! heerlijk even airboxen...![]()
zat van de week nog in een normale E36 M3.. zonder airbox dus.... dan is er echt geen fuck meer aan zon ding joh... en gasrespons is ook minder aggresief in een normale..![]()
Maar de Box maakt veel goed!!
Ik zal het eens in de gaten houden Paul, thanks voor de tip!Paul schreef:Adje ///M3 schreef:Ik merk wel dat deze minder fel optrekt dan de mijn vorige 3.0 liter. Mijn voorganger was vooral in lage toeren erg snel. Nu moet ik het bij stoplichtsprintjes helaas afleggen tegen GTI's e.d.Paul schreef:Mooi heh!!!!!!!!! heerlijk even airboxen...![]()
zat van de week nog in een normale E36 M3.. zonder airbox dus.... dan is er echt geen fuck meer aan zon ding joh... en gasrespons is ook minder aggresief in een normale..![]()
Maar de Box maakt veel goed!!
Airbox verlies je iets koppel onderin.. maar imho niet echt noemenswaardig.. heb in 2 M3s gereden die onderin bijna dood waren... en allebei hadden ze een kapotte VNC (vanoscontroller) kost ongev 100 euro 2ehands..dus kijk daar s naar... want een 3.0 met airbox en alphaN is behooooorlijk giftiger op het gas dan een normale standaard
Mark Nauta schreef:Mooie plaatjes Ad!
Denk om het tegenlicht. Dat werkt een beetje tegen je nu. Maakt de foto's wat valer. Misschien een polarisatiefilter wat voor je??
Foto 2 vind ik absoluut de mooiste. Mooie unieke hoek!!! Heel gaaf gedaan!
Gebruikers op dit forum: Louwe bos, Mathieue30, Redis, zegmaarboris en 17 gasten