Btw, voor de e34 een elektrische fan gekocht en de e34 gisteren even heftig gemolesteerd. Nog nooit zo'n snelheden bereikt in off-camber bochten met slecht en hobbelig asfalt.

Dennis Cavallino schreef:Dennis, met de E46 M3 heb ik nooit zoveel gehad als anderen hier (leuke auto, maar niet helemaal mijn ding). Maar de E39 M5 vond ik wel altijd heel gaaf en indrukwekkend. Eigenlijk zoals de E34 535, zoals ik had, maar dan 10 keer zo gaaf. Een heerlijke allrounder. Morgen rijd je in alle rust met 180 km/u gemiddeld naar Milaan, om terug via een bergpas het zweet in je bilnaad te voelen. Dát zijn mijn auto's en dát is een E39 M5 (of welke M5 dan ook). Voor mij is het om brandstofprijstechnische redenen absoluut onhaalbaar om een M5 te rijden, even los van aanschaf en onderhoud, maar daarom ben ik ook wel een beetje jaloers op je (en dat was ik met de M3 niet). Kortom: goeie keuze, hij is je gegund! Lijkt me lachen om zo samen met Bjorn op pad te zijn daar op die fraaie leuke Belgische wegen. Geniet ervan.
Ach je moet niet klagen, je hebt zelf toegegeven dat je al begrenzerhakkend voor een groepje wouten hebt gestaan en ze je überhaupt nog niet zagen staanBjorn Alenis schreef:Hehe, we zijn altijd genoodzaakt om ieder jaar van auto te wisselen... Crap, ik ben overdue... snel even een E60 kopen 8)hugo schreef:Die 2 zijn notoire bij de lokalen flikken, als je dat maar weet. Ik hoor soms het geschreeuw van de banden tot aan mijn huis, en ik woon 60km verderop
Eigenlijk is heel Zolder een groot circuit.Dennis Schroyen schreef:Ach je moet niet klagen, je hebt zelf toegegeven dat je al begrenzerhakkend voor een groepje wouten hebt gestaan en ze je überhaupt nog niet zagen staanBjorn Alenis schreef:Hehe, we zijn altijd genoodzaakt om ieder jaar van auto te wisselen... Crap, ik ben overdue... snel even een E60 kopen 8)hugo schreef:Die 2 zijn notoire bij de lokalen flikken, als je dat maar weet. Ik hoor soms het geschreeuw van de banden tot aan mijn huis, en ik woon 60km verderopGeef maar toe, je kickt stiekem op aandacht van de overheid
![]()
's avonds zie je dat zwarte ding met die darkchrome velgen amper staan man...
Die estoril was de ultieme chick euh cop magnet...![]()
Gisteren de vriend van de dochter van een agent gesproken, het hele korps is al gebrieft dat de M3 is ingeruild op een M5... hahahaha vies lachen die ijsventers...
Hugo,
niet overdrijven man. Het was enkel toeval dat ik vol gierend met je shoarmajanker langs mijn fietsende ouders doorvloog.
En in het bochtige stukje hier heb je je ook niet echt gedragen he :twisted: