Tijdstip: 20.55 uur
Toegestane snelheid: 120 km/h
Gemeten snelheid: 146 km/h
Gecorrigeerde snelheid: 141 km/h
Opgelegde sanctie: € 106,-
Administratiekosten: € 6,-
Te betalen: € 112,-

Michel P schreef:Net GVD 1e met de Exige op de terugweg van Malmedy 103 euro GVD.
Michel
Waar heb je die gereden Michel? Ik heb alleen maar in de file gestaan....Michel P schreef:Net GVD 1e met de Exige op de terugweg van Malmedy 103 euro GVD.
Michel
Via D terug gereden, en toen Ruud in Doesburg gedumpt, en binnendoor terug, vroeger mocht je er 80, mooie bochten combinaties, maar nu slecht 50km/h grrrrrrr!Chris van S. schreef:Waar heb je die gereden Michel? Ik heb alleen maar in de file gestaan....Michel P schreef:Net GVD 1e met de Exige op de terugweg van Malmedy 103 euro GVD.
Michel
Ja, rijbewijs mocht ik gelukkig houden. Was ook de 1e keer dat ik met meer dan 50 km/h te hard gepakt ben........GTRene schreef:Tjonge...@Jan alsof je een emmer leeg gooit....je zegt 2 jaar voorwaardelijk maar rijbewijs mag je behouden?
65 km/h te snel na correctie....JP schreef:Phoe, €900,-. is dan niet al in de 50+ te hard regionen?
Geen idee of dat zo is, maar ik ben het rijbewijs in totaal 3 dagen kwijt geweest.Marco R. schreef:Ja. Ik had net geen 800 euro voor 78 te hard, echter was ik wel drie maanden rijbewijs kwijt (en 2 jaar proeftijd). Omdat Jan zijn rijbewijs sneller terug heeft gekregen zal de financiële boete hoger zijn.
Flitsbrigade staat voor lul
Vanochtend in de auto een boeiend item op Radio 538: Neerlands bekendste misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft een oud kunstje herhaald. Onder het motto ‘who watches the watchers’, heeft hij twee maanden lang mensen die voor de dappere flitsbrigade werken gevolgd nadat zij klaar waren met het veiliger maken van onze wegen. De conclusie laat zich raden: wat u voor geldt, geldt niet voor hen. Bumperkleven, te hard rijden en doorgetrokken strepen overschrijden. De vorige baas van 3VO moest naar aanleiding van zijn reportage het veld ruimen, ik ben benieuwd wat de huidige doet, die rustig 60 rijdt in een 30-kilometer gebied. Gaan ze weer leuke smoesjes verzinnen, wordt alles met de mantel der liefde bedekt of gaan er koppen rollen? Ik gok om een combinatie tussen optie één en twee. Tot die tijd: go get ‘m Peter!
Oscar29 schreef:vandaag stapeltje binnengekregen:
3 x €50,30 (parkeerboete)
1 x €96 (APK verlopen)
1 x €68 (114km/u gecorr. waar 100 is toegestaan)
totaal van de dag komt dan op €314,90![]()
wordt dus geen nieuw onderstel voor CPZ 15-10 denk ik zo