Michel P schreef:Morgen 19 november Killah Priest komt mee met GZA.!! Burgerweeshuis Deventer zaal open 20.30 aanvang 21.30 :banaan:
Michel
It's gonna be off the chain in Deventer dan :drinking:
Michel P schreef:Morgen 19 november Killah Priest komt mee met GZA.!! Burgerweeshuis Deventer zaal open 20.30 aanvang 21.30 :banaan:
Michel
Join the party!!Mtechnik schreef:Michel P schreef:Morgen 19 november Killah Priest komt mee met GZA.!! Burgerweeshuis Deventer zaal open 20.30 aanvang 21.30 :banaan:
Michel
It's gonna be off the chain in Deventer dan :drinking:
Nandor schreef:19 december in de Bijlmer Jeru da Damaja. Ga met een maat van KRS ONE. Gaat gaaf worden!
N.
Zeer zeer strak, Killah Priest was er ook bij, heerlijk!!Mtechnik schreef:Hoe was die concert in Deventer laatst trouwens?
O.K. weet ik veel dat je die shit ook pruimtStéphane schreef:Kom je nu mee. Halve WTC in Deventer en ik lees het nu pasIk was er zo voor naar Deventer gehobbeld
Wild out !Nandor schreef:
GVD heb er zin an!
N.
Nandor schreef:Vrijdag weer Jeru. Druk weekje.
Not the queens but what the bitchez.
N
ja mooi he 8) 8)Mtechnik schreef:Dat old-school beat. Heerlijk 8)
That's correct Sir.Metchu schreef:ja mooi he 8) 8)Mtechnik schreef:Dat old-school beat. Heerlijk 8)
HihiNandor schreef:Ik had m'n kleding destijds andersom of binnenstebuiten. Volgens mij was het ABC die het binnenste buiten droeg.
Cross Colours was toen ook helemaal goed (google maar en lach) had destijds het geld er niet voor.
Haha nee dat was Kriss Kross(dadday mack 'll make ya JUMP JUMP)Nandor schreef:Ik had m'n kleding destijds andersom of binnenstebuiten. Volgens mij was het ABC die het binnenste buiten droeg.
Cross Colours was toen ook helemaal goed (google maar en lach) had destijds het geld er niet voor.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bokkepoot, Dimitri, ED35, HJ2, Joost H., Majestic-12 [Bot], Peter-Paul, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 1 gast