Ha Ha Cool Ilja!
Wij mogen helaas geen non-metalic kleuren kiezen anders had ook meteen Championship White besteld 8)
Fabian, mooie keuze man die type R velgen. RE070 erbij?
Tom en anderen. Een 123d met alles erop en eraan is natuurlijk leuker dan een civic. MAAR: wanneer ga je dan ultiem genieten als stuurman van die auto? Ik zou met zo'n auto op zijn minst een paar keer per jaar los willen gaan op de ring, zandvoort enz. In de lease gaat dat niet (meer). Dus daar zit je dan met je 123d in de file, als je een keer wilt rossen wordt je geflitst en een circuit dag pakken kan ook niet. En he, je bent ook nog eens 550*12=6600 euro armer per jaar.
WIE ZIT ER NU IN EEN KLUIS? wat heb je aan een geweldige driving-fun auto als je er geen driving fun mee kunt hebben? Tenzij hier en daar een bochtje pakken genoeg voor je is. Voor mij is dat sado masogisme. Min optrie was een Megane Renaulsport dci 175pk. Wat een auto. Niets onder een 120d zou ik liever hebben. Nee zelfs liever dan een 120d. Maar what the fuck ga ik met een Renaultsport Megane doen op de openbare weg?
Nee beter een civic type r of elise kopen en daarmee los gaan in het weekend en door de weeks in opperste relaxheid comuten in de civic hybrid/prius.
Trouwens, ga er eens mee rijden. Even los van de power, dat ding stuurt gewoon heel lekker. en de balans is heel OK. Waarom? omdat de genen hetzelfde zijn als dit:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... civic.html