

Die koplamp kan ik niet aan wennen, dat weet ik nu al; ergo, modificeren ( zie dit draadje, paar pagina`s terug ofzo)Capo_Miel schreef:Koplamp is wennen, maar met de RSV4 is dit denk ik 1 van de leukere motoren voor komend jaar.
Dat is wel een probleem, ook voor BMW. Veel mensen die tegen die tijd afgehaakt zijn (en bv. een RSV4 zullen hebben gekocht in de tussentijd).romo schreef:Ja, een lekkere kont is ook niet verkeerd, maar ik prefereer toch the whole package![]()
Dus modificeren dat ding................................
Verder word ik alleen maar gekker van dat ding, man December, das nog lang wachten, wat een fuck timing weer................................
romo schreef:Ook een mogelijkheid;
Vreemd commentaar vind ik...Ferdinand schreef:Romo, je klinkt zeer enthousiast. Maar ik begrijp 'm niet helemaal. Ik zie een - enigzins logge - racer met een vreselijke voorkant en lelijke zijkuipen (iets met kieuwen). Helemaal niets onderscheidend. Vooral een 'zoekend' ontwerp. 200 pk is mooi, maar lekker boeien. Voor DF is dat echt niet nodig. Ik snap 'm gewoon echt niet. Leuk dat je enthousiast bent natuurlijk en smaken verschillen, jazeker. Wil ook zeker niet afzijken, maar ik snap werkelijk niet wat de schoonheid is van deze BMW.
Bijv. Zet 'm eens tegen een 'gewone' SBK848 Duc. Dat vind ik bijna lichtjaren van verschil, zowel qua motorconcept als looks.
Tuurlijk dat is het zeker, maar wat je erover zei vond ik gewoon een beetje raar. Als ik het geld zou hebben zou ik em zo kopen. Maar dat zou bij mij 200 jaar duren denk ikFerdinand schreef:Ach Roman, deze bike doet mij gewoon helemaal niets. Is ook niet zo relevant eigenlijk. Denk een kwestie van smaak..
Als dat Jürgen Fuchs was, normalerwijze BMW testrijder voor de RR, dan rijdt ie op elke willekeurige 1000cc flink sneller dan de rest....romo schreef:Mooi commentaar op een Duits forum;
Verfasst am: 02.06.2009, 22:18 Titel: S1000RR auf dem Salzburgring am Pfingstmontag
Ich war gestern mit meiner 3/4 Gixxer auf dem Salzburgring. Leider waren die erste 2 Turns feucht, aber dann ging die Post ab.
Als ich mich im Fahrerlager umgeschaut habe, ist mir gleich die BMW Flagge aufgefallen und da stand sie dann, in acidgreen und 500km auf dem Tacho. Ich bin in der mittleren Gruppe gefahren, aber der BMW Fahrer war in der Topgruppe. Da ich dort diverse Fahrer kenne, die alle absolut spitze fahren (ich meine wirklich gut...), war ich gespannt, wie die S1RR so geht.
Und was soll ich sagen, man, hat die BMW die anderen "hergebrannt". Klar, der Fahrer war top (und auf den kommt es am Ende an), aber die BMW geht wie die Sau. Ich meine das waren wirklich gute Jungs, aber.....
Ich habe mich auch mit einem BMW-Mann unterhalten. Der Schaltautomat war dran und läuft, aber das ABS/DTC ist noch nicht "online", wird auch erst ab März ausgeliefert.
Übrigens super war von hinten das BMW Zeichen unter dem Sitz (Nummernschildhalter war abgeschraubt). Da haben die anderen dann gleich gewusst, wer gerade an denen vorbeigerauscht ist.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten