ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
Wat moeten die performance seats kosten?
ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
http://www.bmw.de/de/de/owners/accessor ... oDsId=1824" onclick="window.open(this.href);return false;romo schreef:ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
Incl. BPM/BTW kom je op bijna 80K uit voor deze tweede hands auto.hwelvaar schreef:Hallo,
Wegens verandering in mijn prive leven, is mijn 1M niet langer een geschikte auto voor mij.
Ik woon in Belgie, maar wil mijn auto in Nederland of Frankrijk verkopen.
Waarom? Omdat ooit een domme Belg/minister beslist heeft dat je de BIV (Belgisch equivalant voor BPM) kunt terugvorderen als je je gloednieuwe wagen verkoopt, enkel en alleen indien je hem uitvoert naar het buitenland. Het gaat hier toch om enkele duizenden euro's, dus dat wil ik zeker proberen.
Dus te koop:
BMW 1M Valencia Orange
- 2000 KM op de teller
- perfecte staat
- interieur ruikt nog alsof hij net bij de dealer is buitengereden
- full-option (harman kardon sound system, GPS, Idrive, licht pakket, opberg pakket, alles auto/elektronisch bedienbaar, bluetooth handsfree, internet apps, adaptive lights, highbeam assist, zetelverwarming etc...)
- ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
- eerste onderhoud voor vervanging van brake-in fluids net gehad (2000 KM, kostte ongeveer 500 euro). (olie van versnellingsbak, motor, differentieel)
- nog 20 maanden fabrieksgarantie
Hij moet verkocht en ingeschreven zijn in het buitenland voor eind december (dat is de termijn waarbinnen ik de BIV nog kan terugvorderen)
Nieuwprijs in Belgie: 51.240 (exclusief BTW) of 62.000 euro (inclusief 21% BTW).
Verkoopprijs: 49.000 euro (exclusief BTW)
Auto kan verkocht worden via faktuur.
Leverbaar: onmiddellijk
te bezichtigen: in Belgisch Limburg ; als je echt geinteresseerd bent, spreken we eventueel ergens af halfweg.
Voor info of contact: Stuur PM, of mail rechtstreeks naar: dirkzandvliet AT hotmail.com
Indien jij interesse hebt, of indien je iemand kent die misschien geinteresseerd zou zijn, laat het mij weten, of laat het hem/haar weten. Foto's kan ik eventueel sturen, maar de auto ziet er even kleurrijk, ongeschonden en blinkend uit als op de pers fotos.
Andre schreef:Je bent welkom dan kan je zelf je oordeel geven als het wat voor je is.
hwelvaar schreef:http://www.bmw.de/de/de/owners/accessor ... oDsId=1824" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;romo schreef:ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
nieuw: 3.150 euro (per paar)
de mijne: 2.500 euro
Als je dezelfde config maakt op BMW.NL, en je doet er ook de performance stoelen bij, komt ie op 85.813 euro.SpyderFerdi schreef:hwelvaar schreef: Incl. BPM/BTW kom je op bijna 80K uit voor deze tweede hands auto.
Bij een dealer in NL kun je al betere zaken doen, en dan heb je een nieuwe
OK, ik maak er 2.300 euro van. Das 25% korting op zetels die slechts 2000 KM gebruikt zijn.romo schreef:hwelvaar schreef: nieuw: 3.150 euro (per paar)
de mijne: 2.500 euro
Voor dat geringe verschil koop ik ze liever nieuw........wellicht kan je er nog mee zakken? Zo niet dan zie ik er zeker van af...........
Met alle respect maar je vraagprijs in niet reëel. De Nederlandse netto cat. prijs is vanaf €48.997,- ,dus gezien jouw prijs van €49.000,- en iets bpm afschrijving komt jouw auto ook op €80.000,- consumenten prijs uit.hwelvaar schreef:Als je dezelfde config maakt op BMW.NL, en je doet er ook de performance stoelen bij, komt ie op 85.813 euro.SpyderFerdi schreef:hwelvaar schreef: Incl. BPM/BTW kom je op bijna 80K uit voor deze tweede hands auto.
Bij een dealer in NL kun je al betere zaken doen, en dan heb je een nieuwe
En misschien moet je nog een half jaar wachten.
2000 KM op de teller is ook niet echt 'tweedehands' tenzij je het psychologisch bekijkt.
Nu nog even oranje laten wrappen en hij heeft alle kleuren gehadSpyderFerdi schreef:?) jij hebt toch een zwarte André. Mooi die verlaging trouwens
Gebruikers op dit forum: Marc42 en 8 gasten