Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
- Fernando
Re: Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
Ah niburu, de beroeps-aluhoedjes... 

- GTRene
klopt, maar zij halen het weer elders weg zie bronFernando schreef:Ah niburu, de beroeps-aluhoedjes...

je kan de berichten ook wat filteren natuurlijk.
- 350 Z
Wie zij dat Obama een goede president is.De Amerikaanse staatsschuld is nu 37 keer groter dan hij 40 jaar geleden was en als het doorgaat in dit tempo dan zal de regering van Obama ervoor zorgdragen dat er in 8 jaar meer schuld wordt verzameld dan onder alle presidenten van Amerika uit de geschiedenis gecombineerd.
- Tristan
Vergeet niet dat USA in zwaar economisch weer heeft gezeten in de afgelopen 8 jaar, veel meer als in Europa.
- Peric
Denk niet dat je dit volledig op Obama z'n bord kan schuiven. Wie is die oorlog in Irak ook alweer begonnen? En wat kost dat elke dag? En zo nog wel een paar voorbeelden..350 Z schreef:Wie zij dat Obama een goede president is.De Amerikaanse staatsschuld is nu 37 keer groter dan hij 40 jaar geleden was en als het doorgaat in dit tempo dan zal de regering van Obama ervoor zorgdragen dat er in 8 jaar meer schuld wordt verzameld dan onder alle presidenten van Amerika uit de geschiedenis gecombineerd.
-
Als ik me niet vergis hebben de USA en Canada al geruime tijd geleden een pact gesloten om op termijn de munteenheden samen te voegen en er een supermunt van te maken...
Hoogstwaarschijnlijk zal deze munt 3 x zoveel waard worden als de huidige dollar zodat de staatschuld in 3en gaat.
Hoogstwaarschijnlijk zal deze munt 3 x zoveel waard worden als de huidige dollar zodat de staatschuld in 3en gaat.
- GTRene
denk je dat je dat het meeste wel een keer voorbij gekomen is qua EU en Sinterklaas uitgaven e.d.
nou nog geld geven?? verbazing allom...ze moeten zich rot lachen daar!
En dan nog al die jaren eissen stellen ook aan NL ivm 'hun' 'medelanders' en verstrengelingen naar Turkije.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... n-de-gekke" onclick="window.open(this.href);return false;
waarom zou je zo'n 'Rijk' en welvarend? land, althans als je de laatste jaren leest over hoeveel groei e.d.,De Europese Unie betaalt jaarlijks meer dan 1,5 miljard euro aan landen die willen toetreden tot de EU. Het geld is bedoeld om de kwaliteit van de rechterlijke macht, van justitie en politie te verbeteren. Turkije krijgt elk jaar meer dan 900 miljoen. De Kamer wil daar een eind aan maken.
nou nog geld geven?? verbazing allom...ze moeten zich rot lachen daar!
En dan nog al die jaren eissen stellen ook aan NL ivm 'hun' 'medelanders' en verstrengelingen naar Turkije.
lees ook de veelal verbaasde reacties...De Tweede Kamer is woedend over een subsidie van bijna 1 miljard euro die de Europese Unie elk jaar aan Turkije betaalt.
De Kamer wil dat de subsidie gekort wordt, omdat Turkije de onderhandelingen over toetreding tot de Europese Unie tegenwerkt.
De Europese Unie betaalt jaarlijks meer dan 1,5 miljard euro aan landen die willen toetreden tot de EU. Het geld is bedoeld om de kwaliteit van de rechterlijke macht, van justitie en politie te verbeteren. Turkije krijgt elk jaar meer dan 900 miljoen. De Kamer wil daar een eind aan maken.
Van de gekke
De Tweede Kamer debatteert vandaag met minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken over de subsidie aan de kandidaat-lidstaten. Wie niet meewerkt, moet minder geld krijgen, vindt de VVD. "Als een land niet presteert, achteruitgaat, geen voortgang boekt, dan moeten we ook echt minder geld geven", zegt VVD-Kamerlid Mark Verheijen. "Als je bijvoorbeeld 2012 neemt, dan heeft Turkije een halfjaar geweigerd met de Europese Unie te spreken vanwege het voorzitterschap van Cyprus, waarmee ze een conflict hebben. Toch hebben ze in dat halfjaar honderden miljoenen gekregen van de Europese Unie. Dat is van de gekke, dat kan ik niet uitleggen, en dat wil ik ook niet uitleggen."
De Tweede Kamer wil nu dat Timmermans in Brussel regelt dat de subsidie aan Turkije fors wordt verminderd, zolang het land de onderhandelingen dwarsboomt.
RTL Nieuws
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... n-de-gekke" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomgtr
Ik hoop het!!!Marc R schreef:Als ik me niet vergis hebben de USA en Canada al geruime tijd geleden een pact gesloten om op termijn de munteenheden samen te voegen en er een supermunt van te maken...
- dvh
http://www.nu.nl/economie/3652081/start ... oning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Doen ze goed, die starters.
Vraag me alleen af waarvan ze het doen.
Propaganda berichtgeving ....
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja sparen he en niet uitgeven, koopkrachtverlies en een economie die nog meer stagneert.dvh schreef:http://www.nu.nl/economie/3652081/start ... oning.html
Maar uiteindelijk is 't positief hopen we dan maar:)
Even wat anders, wat krijgen we nou weer? Allemaal de schuld van ons, de mensheid/de automobilist? bladiebla...
http://www.nu.nl/wetenschap/3651785/nie ... elijk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bert ///M3
Tsja na de nox/sox/CO2/cfk moeten ze wel weer wat nieuws verzinnen natuurlijk.
Het is hier in Azië wat frisjes in mijn korte broek. Doe maar wat van dat spul dan
Het is hier in Azië wat frisjes in mijn korte broek. Doe maar wat van dat spul dan

- GTRene
das wel heel veel geld in 2 jaar als ze dat zo bedoelen...dvh schreef:http://www.nu.nl/economie/3652081/start ... oning.html

zal mij benieuwen wat voor starters dat zijn dan.
Meer dan tien procent van de starters, mensen die binnen nu en twee jaar een woning willen kopen, legt tussen de vijftig- en honderdduizend euro opzij voor een huis.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Er staat wanneer we willen gaan kopen, niet wanneer ze gestart zijn met sparen.GTRene schreef:das wel heel veel geld in 2 jaar als ze dat zo bedoelen...![]()
zal mij benieuwen wat voor starters dat zijn dan.
-
Ik had meer gespaard voordat ik m'n huis kocht.dvh schreef:http://www.nu.nl/economie/3652081/start ... oning.html

Het is maar net waar je op dat moment je geld aan uit wil geven, maar het maakte het kopen van een huis wel een stuk makkelijker.
-
Alleen dit vind ik propaganda.Meer dan tien procent van de starters, mensen die binnen nu en twee jaar een woning willen kopen, legt tussen de vijftig- en honderdduizend euro opzij voor een huis.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat de politiek correcten op dezen aardkloot hier even kennis van nemen por favor...
http://www.amazightimes.com/Wij-zijn-ge ... a2930.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.amazightimes.com/Wij-zijn-ge ... a2930.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Je ouders mogen meehelpen.ErikS schreef:Alleen dit vind ik propaganda.Meer dan tien procent van de starters, mensen die binnen nu en twee jaar een woning willen kopen, legt tussen de vijftig- en honderdduizend euro opzij voor een huis.
http://www.telegraaf.nl/overgeld/218422 ... at___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
smiley schreef:Je ouders mogen meehelpen.ErikS schreef:Alleen dit vind ik propaganda.Meer dan tien procent van de starters, mensen die binnen nu en twee jaar een woning willen kopen, legt tussen de vijftig- en honderdduizend euro opzij voor een huis.
http://www.telegraaf.nl/overgeld/218422 ... at___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm oké, dan moet je wel zulke gulle ouders hebben.
Ik heb altijd geleerd om te werken voor mijn centen, en daar ben ik ze hartstikke dankbaar voor.
Als je sommige andere hun instelling ziet.... Degene die alles krijgen hebben de slechtste instelling wat betreft zin / werklust.
- 350 Z
Niks nieuws ze haten ongelovige blanke kaaskoppen nog meer getuige de mishandelingen en intimidaties die hier dagelijks plaatsvinden in NL.Robin schreef:Dat de politiek correcten op dezen aardkloot hier even kennis van nemen por favor...
Maar volgens de slinksen doen alleen blanken aan racisme

- SteV6
Over dat vooraf sparen voordat je een huis koopt. Wat mij betreft niet meer dan logisch. Ik heb me juist altijd verbaasd over die types die een huis kopen met een torenhoge schuld omdat ze vooraf geen eigen vermogen bij elkaar gespaard kregen. Hoe denk je dan in hemelsnaam achteraf te kunnen sparen???
En nu janken dat hun huis spreekwoordelijk onder water staat ...
Wat ik ook niet wist maar waar ik toch wel van schrok is dat de hefboom die banken mogen hanteren geen 20 maar een factor 33 is
Dus voor elke door een spaarder ingelegde euro mag de bank 33 euro uitzetten aan hypotheken.
En nu janken dat hun huis spreekwoordelijk onder water staat ...
Wat ik ook niet wist maar waar ik toch wel van schrok is dat de hefboom die banken mogen hanteren geen 20 maar een factor 33 is

- tomgtr
350 Z schreef:Niks nieuws ze haten ongelovige blanke kaaskoppen nog meer getuige de mishandelingen en intimidaties die hier dagelijks plaatsvinden in NL.Robin schreef:Dat de politiek correcten op dezen aardkloot hier even kennis van nemen por favor...
Maar volgens de slinksen doen alleen blanken aan racisme
Je punt is? Omdat zij discrimineren mogen wij het ook?
- 350 Z
Dat zeg ik niet maar als een blanke discrimineert staan de kranten meteen vol en komt het op overal op tv, terwijl niet blanken echter velen malen racistischer zijn. Op deze wijze lijkt het net of wij vaak enorm racistisch zijn terwijl zij in mijn ogen vele malen erger zijn. Loop maar eens hand in hand met een andere man in sommige stadsdelen. Of loop maar eens als knappe vrouw in een minirok in sommige stadsdelen. Succes ermee. Doe ditzelfde nu eens in roomblanke wijken, punt gemaakt denk ik zo.
- 350 Z
Of een voorbeeld wat mijn vrouw zelf heeft meegemaakt, onze buren 8 ex-asiels zoekers (Congolezen) werden door mijn vrouw ergens over aangesproken (geluidsoverlast). De reactie van onze lieve buurman: jij hebt hier nils te vertellen want jij bent maar een vrouw
Dus houd aub op over dat politiek correcte gelul want dat is een niet bestaande wereld.

Dus houd aub op over dat politiek correcte gelul want dat is een niet bestaande wereld.
- dvh
(Te) grote cultuur verschillen.
Dat gaat (ook) in Nederland niet werken.
Nu niet, nooit niet. Nergens in de wereld werkt het. Dus waarom hier wel?
Dat gaat (ook) in Nederland niet werken.
Nu niet, nooit niet. Nergens in de wereld werkt het. Dus waarom hier wel?