Neem je 2 van deze mee in de caravan. Met reciprozaag benodigde ruimte in de disselbak zagen. beetje ducttape om laadkabel op dak vast te zetten richting laadpoort.

Dan moet je überhaupt niet met een sleurhut op vakantie gaanAndre schreef: 04 aug 2025, 15:08 Wat een armoe de caravan na 180 a 200km afkoppelen om te gaan laden. Mooi tripje zo naar spanje.
Vakantie is rust plezier ontspanning dit is gvd een lange sliert van ellende!
Dan heb je er wel meer nodig om rijdend bij te houdenKadett schreef: 04 aug 2025, 15:04 https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-7 ... ygEALw_wcB
Neem je 2 van deze mee in de caravan. Met reciprozaag benodigde ruimte in de disselbak zagen. beetje ducttape om laadkabel op dak vast te zetten richting laadpoort.
![]()
Bedoelde meer ter compensatie van enkel de caravan achter de EVMartijn_bmw schreef: 04 aug 2025, 15:10Dan moet je überhaupt niet met een sleurhut op vakantie gaanAndre schreef: 04 aug 2025, 15:08 Wat een armoe de caravan na 180 a 200km afkoppelen om te gaan laden. Mooi tripje zo naar spanje.
Vakantie is rust plezier ontspanning dit is gvd een lange sliert van ellende!
Dan heb je er wel meer nodig om rijdend bij te houdenKadett schreef: 04 aug 2025, 15:04 https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-7 ... ygEALw_wcB
![]()
normaal EV verbruik zo'n 20kw per 100km (=uur) op de snelweg met caravan dus snel zo'n 40kwh nodig aan vulling
![]()
Camper is ook niets, want meeste plekken kan je amper parkeren om je boodschappen te halen, aangezien de meeste 6+ meter lang zijn. En als je die wilt gaan halen.. moet je dus elke keer je camper plek afbreken.
Ik heb geen camper, maar lijkt me dat je ook gewoon 2 (elektrische) fietsen achterop kunt zetten, met daarop een paar fietstassen.....kun je daar de boodschappen en andere kleine uitstapjes mee doen?Kadett schreef: 04 aug 2025, 16:47Camper is ook niets, want meeste plekken kan je amper parkeren om je boodschappen te halen, aangezien de meeste 6+ meter lang zijn. En als je die wilt gaan halen.. moet je dus elke keer je camper plek afbreken.
Met Nederlandse infrastructuur zeker, in buitenland zijn fietspaden/voorzieningen stuk schaarser en al zeker minder veilig. Zie mijzelf ook niet met een stads ebike een Alp dhuez op of af fietsen omdat daar de winkel zit en camping aan de andere kant, bij wijze van spreken.Opa schreef: 04 aug 2025, 18:18Ik heb geen camper, maar lijkt me dat je ook gewoon 2 (elektrische) fietsen achterop kunt zetten, met daarop een paar fietstassen.....kun je daar de boodschappen en andere kleine uitstapjes mee doen?Kadett schreef: 04 aug 2025, 16:47Camper is ook niets, want meeste plekken kan je amper parkeren om je boodschappen te halen, aangezien de meeste 6+ meter lang zijn. En als je die wilt gaan halen.. moet je dus elke keer je camper plek afbreken.
Meeste steden en dorpen liggen in de dalen en de campings over het algemeen ook, dus die Alp Dhuez op en af fietsen zal wel meevallen.Kadett schreef: 04 aug 2025, 20:12Met Nederlandse infrastructuur zeker, in buitenland zijn fietspaden/voorzieningen stuk schaarser en al zeker minder veilig. Zie mijzelf ook niet met een stads ebike een Alp dhuez op of af fietsen omdat daar de winkel zit en camping aan de andere kant, bij wijze van spreken.Opa schreef: 04 aug 2025, 18:18Ik heb geen camper, maar lijkt me dat je ook gewoon 2 (elektrische) fietsen achterop kunt zetten, met daarop een paar fietstassen.....kun je daar de boodschappen en andere kleine uitstapjes mee doen?Kadett schreef: 04 aug 2025, 16:47
Camper is ook niets, want meeste plekken kan je amper parkeren om je boodschappen te halen, aangezien de meeste 6+ meter lang zijn. En als je die wilt gaan halen.. moet je dus elke keer je camper plek afbreken.
Die slapen buiten ook gewoon prima hoor.KoenM schreef: 05 aug 2025, 09:51 En een hotel vind ik niks in de zomer, dan zit je (zeker met een baby) toch veel binnen.
Vouwwagen en caravan.. beide gedoe maar voor kinderen wel leuk. Maar ik huur liever iets ter plekke.
Gebruikers op dit forum: Will F. en 3 gasten