BMW 1 Serie M Coupé
- Sperdy
Re: BMW 1 Serie M Coupé
dogfight 1M tjoeners 
- GTRene
als het artikel er is ff inscannen oid leuk om ff de specs e.d. te lezen.
- Sperdy
Waar ik wel benieuwd naar ben hoe die 1M het doet tussen die 1M tjoeners. Dus een antwoord op de vraag :is dat tjoenen het geld wel waard?
- GTRene
goede vraag, ik herinner me nog een E46 M3 getuned door ACS en zag er best snel/apart uit, doch motorrich geloof ik niet...anyway een boel geld maar langzamer dan de standaard e46 M3
doch deze tuners van de 1M hebben wel meer vermogen e.d. benieuwd inderdaad hoe ze zich verhouden tov de out of the box 1M op bv circuit e.d.
doch deze tuners van de 1M hebben wel meer vermogen e.d. benieuwd inderdaad hoe ze zich verhouden tov de out of the box 1M op bv circuit e.d.
- GTRene
iemand van hier gespot in een zwarte 1M?
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011160232" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011160232" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joop
Zo te zien heeft het Belgische leger er ook één gekocht
:

-
Jussi
Is van een vrouw met een dealership in Bruhhe!
- RVV
GTRene schreef:iemand van hier gespot in een zwarte 1M?
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011160232" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekkere kont!
Die Milf met dat winkelwagentje
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
http://www.hrsprings.com/projects/detai ... -1m-coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineMartijn_bmw
romo schreef:http://www.hrsprings.com/projects/detai ... -1m-coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sperdy
Sjonnieromo schreef:http://www.hrsprings.com/projects/detai ... -1m-coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sjonnie is iets te sterk, maar erg fraai vind ik het ook niet ...............velg staat niet, het hart vind ik verschrikkelijk en banden ballon achtig....
De plaatjes maar even dan;

Dit is wel dik en vol in die wielkasten;

De plaatjes maar even dan;
Dit is wel dik en vol in die wielkasten;
- romo
Nog een vb van hoe het niet moet IMHO;

18", op zich een goede kleur, maar de verhouding is zoek, wat heet, die is er niet meer.............
18", op zich een goede kleur, maar de verhouding is zoek, wat heet, die is er niet meer.............
- Leen
ik laat nu mijn 19" BBS CH's die van mijn huidige m3 afkomen spuiten in BMW Sebring grau voor de winterset , de originele 19" laat ik daarvanafhangend ook hetzelfde of matzwart spuiten , vindt dat zilver geen pan op een witte.
heb nog geprobeerd de zwarte velgen zoals op gts/crt er op te laten zetten ( is dezelfde velg volgens mij ) maar dat was onmogelijk af fabriek...........slaat natuurlijk nergens op maar goed .
heb nog geprobeerd de zwarte velgen zoals op gts/crt er op te laten zetten ( is dezelfde velg volgens mij ) maar dat was onmogelijk af fabriek...........slaat natuurlijk nergens op maar goed .
Laatst gewijzigd door Leen op 30 okt 2011, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marc R
Mijn idee Leen.....De Polo krijgt ook anthraciete velgen...
- Leen
had nog niet in die performance stoelen gezeten , maar na afgelopen vrijdag op cpz in leonard's 335d gezeten te hebben , ga ik ze maar gauw bestellen , vond ze itt wat ferdi beweerd juist niet te hoog zitten, maar juist perfect
ga er dan gemakshalve vanuit dat de hoogte hetzelfde zal zijn in de 1M
- GTRene
prachtig gevuld, zo hoort ie qua looksromo schreef:Dit is wel dik en vol in die wielkasten;
- Sperdy
Ik heb in een tutti loaded 135i PP gezeten, met Recaro's. Deze zaten te hoog tov. mijn standaard 135i. Hoe dat in een 3 serie is weet ik niet. Ik zou er zeker gemakshalve niet vanuit gaan dat als het bij de 3 goed gaat, dus ook wel bij de 1 goed gaat. Altijd even proberen. André heeft ook Aftermarket kuipen in zijn 1M, ik weet niet of datdezelfde zijn als de PP recaro's. Volgens mij niet.Leen schreef:had nog niet in die performance stoelen gezeten , maar na afgelopen vrijdag op cpz in leonard's 335d gezeten te hebben , ga ik ze maar gauw bestellen , vond ze itt wat ferdi beweerd juist niet te hoog zitten, maar juist perfectga er dan gemakshalve vanuit dat de hoogte hetzelfde zal zijn in de 1M
- FreudeamFahren
Volgens mij kun je de PP stoelen op twee verschillende hoogtes laten monteren...?
- Leen
klopt daar had leonard het ook over , eerst stonden ze daar ook te hoog en ze zitten nu in de onderste gaten en dat was goed .
- Sperdy
Als dat de oplossing is, uiteraard wél Recaro's in je 1M. Dat is eigenlijk dé upgrade die je moet doen, voor de rest helemaal zo laten zou ik zeggen.Leen schreef:klopt daar had leonard het ook over , eerst stonden ze daar ook te hoog en ze zitten nu in de onderste gaten en dat was goed .
- Hielke
Alle exterieurwijzigingen aan de 1M doen de auto per direkt in de krochten van het Sjonieïsme belanden. Juist omdat ie af fabriek al zo überdik is kan ie er (net) mee wegkomen.
De standaard stoelen zitten uitstekend. Alleen voor die hard track gebruik heb je iets anders nodig. Rij je geregeld op een circuit dan heb je ook andere remblokken nodig. De standaardblokken beginnen al na twee rondjes te desintegreren.
De standaard stoelen zitten uitstekend. Alleen voor die hard track gebruik heb je iets anders nodig. Rij je geregeld op een circuit dan heb je ook andere remblokken nodig. De standaardblokken beginnen al na twee rondjes te desintegreren.
- RVV
Hielke schreef:Alle exterieurwijzigingen aan de 1M doen de auto per direkt in de krochten van het Sjonieïsme belanden. Juist omdat ie af fabriek al zo überdik is kan ie er (net) mee wegkomen.
.
Klopt, dat staat me ook erg tegen, al die gepimpte 1M projecten die je voorbij ziet komen zum
- Sperdy
Eensch met Rico en Hielke,RVV schreef:Klopt, dat staat me ook erg tegen, al die gepimpte 1M projecten die je voorbij ziet komen zumHielke schreef:Alle exterieurwijzigingen aan de 1M doen de auto per direkt in de krochten van het Sjonieïsme belanden. Juist omdat ie af fabriek al zo überdik is kan ie er (net) mee wegkomen.
.
Ik vind al die pimp 135i projecten sjonnie. Met een 1M pimp als kers op de taart. Een standaard 1M hangt wat mij betreft al met één been in het Sjonnierijk. Met wat extra pimpwerk, is de weg vrij voor de laatste stap. Die zien we nooit meer terug ..