deze dus!

En de andere was met XX-RBL-XX? Waren inderdaad @ Nordschleife maandag.///Joost schreef:Afgelopen maandag, een busje met een tralier met 2 BMW M3 GTS'en op NL kenteken (een ervan was XX-PTT-X) onderweg op de A61 in Duitsland richting Venlo. Dit moet hier wel bekend zijn???
Zou zomaar kunnen...Ik heb het niet gezien ivm zware rechtervoet tijdens inhaalactie.Robin Hartog schreef:En de andere was met XX-RBL-XX? Waren inderdaad @ Nordschleife maandag.///Joost schreef:Afgelopen maandag, een busje met een tralier met 2 BMW M3 GTS'en op NL kenteken (een ervan was XX-PTT-X) onderweg op de A61 in Duitsland richting Venlo. Dit moet hier wel bekend zijn???
Zie ik ook regelmatig rijden bij Hazerswoude thv N11.ErikS schreef:Reed Remmie 318is gisteren rond boskoop ergens?!
Mooie e36 circuittool gezien. Zag eruit als die van hem.
Was in hazerswoude ja. Ik reed richting de n11, hij richting boskoop vermoed ik door de dichte brug.Tristan schreef:Zie ik ook regelmatig rijden bij Hazerswoude thv N11.ErikS schreef:Reed Remmie 318is gisteren rond boskoop ergens?!
Mooie e36 circuittool gezien. Zag eruit als die van hem.
Gebruikers op dit forum: Fabian, Google [Bot], PetervdH, Sabberjoch, Semrush [Bot], sitechris, SlowCo en 5 gasten