Ferdinand schreef:Vast staat dat het 1 serie draadje wel het geilste draadje is op het DF .... :banaan:

Ferdinand schreef:Vast staat dat het 1 serie draadje wel het geilste draadje is op het DF .... :banaan:
Wouter81 schreef:Wat een fluttuning...alsof je 20 pk extra op 306 pk merkt... Sterker nog, die 20 pk valt denk ik gewoon binnen de toleranties. Kan best dat een goed ingereden standaard 3 liter twinturbo van zichzelf al 326 pk heeft.
Kan makkelijk beter en meer natuurlijk, maar daarmee ook gevaar voor "hoger" gepositioneerde karren...............en dat is waarschijlijk niet wenselijk........................Wouter81 schreef:Wat een fluttuning...alsof je 20 pk extra op 306 pk merkt... Sterker nog, die 20 pk valt denk ik gewoon binnen de toleranties. Kan best dat een goed ingereden standaard 3 liter twinturbo van zichzelf al 326 pk heeft.
Dat moment is geweest toch?Rico schreef:Als ik in .35i zou hebben gehad of van plan was om één te kopen dan zette ik er wel zo'n kitje op. Gewoon lekker binnen de garantie zonder gezeik als het mis gaat.
Snipe schreef:Dat moment is geweest toch?Rico schreef:Als ik in .35i zou hebben gehad of van plan was om één te kopen dan zette ik er wel zo'n kitje op. Gewoon lekker binnen de garantie zonder gezeik als het mis gaat.
Zo is het maar net, onovertroffen qua "laufcultur" .....................................Snipe schreef:Gelijk heb je, zescilinder atmo rules.
Gaver dan alle turbo's of diesels of V8's of whatever wat ze maken - vind ik dan.
Dat zit er heel dik in..................Snipe schreef:Zou de volgende een turbo worden?
Romo, we zijn het zo waar met elkaar eens!!romo schreef:Ferdinand;
Je zegt wat ik bedoel; productpositionering............................en 400 standaard paarden van een 35i zijn nogal bedreigend voor het M3 produktdus downsizing of het nu leuk is of niet, das de wet van productpositionering.......
475 paarden uit een M3 zijn dan weer minder leuk voor het M5 en M6 produkt........................( maar mischien blijft ie ook niet heel, of zuipt ie dan nog meer dan ie nu al doet.........................)
Anyway, er is over nagedacht, strategisch denken kunnen ze ook in München....................
Het is ook leuker ( lees; kosten efficiënter) om er eens in de zoveel tijd een paar PK bij te pleuren zonder dat je een heel nieuw blok moet ontwerpen.............................
Dat zijn natuurlijk de verhalen, gemeten op banken.. waarvan je niet weet met welke tolleranties en onder welke omstandigheden er getest word. Uiteraard wel met de mooiste grafieken... persoonlijk doe ik niks met dat soort verhalen eerlijk gezegd.Ferdinand schreef:In de VS rijden ze 'af-en-aan' met 15 psi turbodruk (standaard heeft de .35i 8 psi druk geloof ik, maar ik ben helemaal niet technisch), vet over de 400 pk rond. Of het allemaal kan, weet ik het, maar ze rijden rond en gaan geloof ik (nog) niet stuk. Natuurlijk geen BMW garantie meer.
Rico schreef:Van die 400pk wat de .35i zogenaamd standaard zou hebben zonder downgrading daarvan heb ik nog nooit iets van BMW AG zelf over gelezen.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten