Is de baan wel toegankelijk om een kijkje te gaan nemen langs de kant?
Altijd.. doe het zelf ook regelmatig op werkdagen, even kijken bij industriepools, stukje wandelen...altijd leuk.RutgerK schreef:Okee, dank je. Dat zijn dus niet zo heel veel dagen doordeweeks.![]()
De Nordschleife is altijd toegankelijk langs de kant Rutger, als er geen officiele races zijn kun je zelfs makkelijk (op eigen risico...) achter de hekken komen en direct aan de baan foto's maken. De GP-strecke is te bekijken vanaf de T13 kijkplek (op een grote heuvel).RutgerK schreef:Okee, dank je. Dat zijn dus niet zo heel veel dagen doordeweeks.![]()
Als er niets te doen is op de ring, moet je even een witte spuitbus met verf meenemen en heel groot in T13 zetten: http://WWW.DRIVING-FUN.COM" onclick="window.open(this.href);return false;Johan Hutting schreef:De Nordschleife is altijd toegankelijk langs de kant Rutger, als er geen officiele races zijn kun je zelfs makkelijk (op eigen risico...) achter de hekken komen en direct aan de baan foto's maken. De GP-strecke is te bekijken vanaf de T13 kijkplek (op een grote heuvel).RutgerK schreef:Okee, dank je. Dat zijn dus niet zo heel veel dagen doordeweeks.![]()
En dan net als die autogespot spam in Brunnchen en Schwalbenschwanz continu in beeld op foto's, doe maar ff nietKees Bunk schreef: Als er niets te doen is op de ring, moet je even een witte spuitbus met verf meenemen en heel groot in T13 zetten: http://WWW.DRIVING-FUN.COM" onclick="window.open(this.href);return false;
Jij hebt de 100 pk versie toch? Heeft die een ander onderstel? Wij halen morgen onze nieuwe 500 op. 1.2tje.Sander schreef:Zaterdag/zondag ook naar de ring geweest, erg fijne ronde gereden zonder brommers. En de auto's die voorbij kwamen reden in plukjes.. heerlijk! De 500 is een erg fijne en goede auto voor de ring, als hij nu nog wat meer vermogen had was hij echt top (naar boven ging maar met 80 ). Wegligging is echtbakje geeft onwijs veel (en terecht) vertrouwen, je voelt precies wat hij wil en kan.
Vandaag was het ook super. Baan droog en lekker drukAernoudt schreef:Vandaag was het super: drijfnat en super rustig
Helaas kon ik er niet bij zijn, maar ik begreep van mijn collega's dat het erg leuk is geweest...Tom van H. schreef:Aanstaande zondag aanwezig, met Jenna en een aantal van haar collega's (oa. e60 m5).
Zelf waarschijnlijk gewoon met de m3, anders met de touring.
Ja je hebt wat gemist...branleurMerijn schreef:Helaas kon ik er niet bij zijn, maar ik begreep van mijn collega's dat het erg leuk is geweest...Tom van H. schreef:Aanstaande zondag aanwezig, met Jenna en een aantal van haar collega's (oa. e60 m5).
Zelf waarschijnlijk gewoon met de m3, anders met de touring.Volgende keer ben ik er wel bij, hoop ik!