Mike Spanjersbergh schreef:Voortaan maar van de camera afblijven luco
Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
-
Luco
Re: SNEEUW
- KW
Den Bosch ook aardig besneeuwd... and my cars aint goin' nowhere today...

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Vanmiddag gemaakt:

Is wel behoorlijk wat gevallen hier...
Ben
Is wel behoorlijk wat gevallen hier...
Ben
- Robertdj
De 106 met daarachter de Matiz (botsauto
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
@ Ben. Wat een mooie tuin zo zeg! Prachtig met die zit zo onder die overkapping. Dat lijkt me erg fijn in de zomermaanden, maar ook daarvoor en daarna (lente en begin herfst).
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Even een stukje het paadje opgelopen...
Stond tot voorbij m'n enkels in de sneeuw

Stond tot voorbij m'n enkels in de sneeuw
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Dankje, we moeten het nog ervaren want deze is begin oktober opgeleverd, in het "hutje" is het wel lekker beschut zitten...Mark Nauta schreef:@ Ben. Wat een mooie tuin zo zeg! Prachtig met die zit zo onder die overkapping. Dat lijkt me erg fijn in de zomermaanden, maar ook daarvoor en daarna (lente en begin herfst).
Ben
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Dit is er vandaag gevallen:

- daNpy
BMW in de sneeuw:

En zo na 10 km rijden

En zo na 10 km rijden
- Christiaan van H.
Vanmiddag ook nog heerlijk gespeeld in het Hoeksche Waards landschap.
Winterbandjes aan de achterzijde hebben alleen bijna geen 'schubben' meer omdat ik gisteravond iets te lang ben doorgegaan met het 'aanvegen' van een parkeerterrein. Desalniettemin kwam de auto nog steeds keurig door 15cm hoge sneeuw.
Wat beeld van de Iphone:

Pitstop, even een Redbulletje scoren

Winterbandjes aan de achterzijde hebben alleen bijna geen 'schubben' meer omdat ik gisteravond iets te lang ben doorgegaan met het 'aanvegen' van een parkeerterrein. Desalniettemin kwam de auto nog steeds keurig door 15cm hoge sneeuw.
Wat beeld van de Iphone:
Pitstop, even een Redbulletje scoren
- Knot
Ik dacht dat je nix van driften wist joh.... 
- yorick
Christiaan is een heuse sneeuw drifter! Was een goed besteed middagje zo. Had alleen graag met de eigen auto mee gewild, maar die had te kampen met serieuze tractie problemen. De 245/40 brede RE050a´s gripte zo slecht dat ik het dorp niet eens uitkwam zonder vast te staan 
-
Emiel
Nou zal ik ook maar eens. Net terug uit de Eiffel.
Turbo druk terug gezet naar standaard, meer heeft totaal geen zin
Gisteren winterbanden erop gelegd. Nokian, de uitvinder van winterbanden meen ik. Zijn gewoon noppen banden :+

Turbo druk terug gezet naar standaard, meer heeft totaal geen zin
Gisteren winterbanden erop gelegd. Nokian, de uitvinder van winterbanden meen ik. Zijn gewoon noppen banden :+
-
OnlinePeter-Paul
Heb het maar bij een FWD auto gehouden vandaag.

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik zal zo foto's posten maar ben gewoon met die RT615's door de sneeuw heen geploegd naar TinteKasteel schreef:Lekker laten staan Brammetje, geen eer aan het behalen, semi's zijn echt nogo nu + volgens mij is het kut voor de compound (bij R888 staat iig vermeld dat je ze niet in de vorst moet laten). Je remweg is echt buiten proportioneel nu....partyondude schreef:Hmm, ik ga de Impreza nu naar Tinte brengen voor groot onderhoud, maar echt relaxt weer voor een RT615 is het nu niet![]()
Gaat flink tekeer hier.
Ben ik de enige die er nu wel klaar mee is? Heb leuk gespeeld en het ziet er geweldig uit, maar maandag staat het hele land weer op z'n kop...
Voor sneeuw ga ik gewoon naar Oostenrijk oid(en voor driften/gumpret naar lapland).
2.5 uur over gedaan, was een bijzondere reis. Afslagen stationair in z'n 1 doorheen gerold, 1 teen gas=dwars.
Geen schade gereden, auto staat nu daar en kan ik over een paar weken weer ophalen
- Christiaan van H.
Wordt aan gewerkt RodyKnot schreef:Ik dacht dat je nix van driften wist joh....
Beetje voertuigbeheersing mag ook wel na dik 90.000km in dit hok te hebben gesleten.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Niet makkelijk, maar na een beetje oefenen is het wel te doen. In het begin was ik veel te nerveus en dan corrigeer je veel teveel, met veel fails als gevolg haha..Stéphane schreef:@ Michel
Is echt lastig, hè?
In dat andere topic (regen & sneeuw?) staat nog een ander filmpje.
Vandaag weer op dezelfde plek geweest, maar nu lag er teveel sneeuw.. naar beneden glijden/driften gaat wel, maar naar boven is onmogelijk zonder sneeuwbanden.
- GTRene
Kgroot.nl schreef:Dit is er vandaag gevallen:
- Christiaan van H.
Mooie foto's van die EVO btw Emiel
Jeroen heeft gisteren ook nog even een 4WD demonstratie gegeven met de GTT. Echt bizar hoeveel snelheid dat nog kan maken, tussen de slides door, (nota bene op FK452's), itt mijn BMWtje.
Ik miste tijdens mijn driften ook nog een beetje die foute afblaasgeluiden, maar daar had ik bijrijder Yorick voor. Bijrijder 2 (mijn broertje) stond buiten te filmen gewapend met een fles Jagermeister.
Jeroen heeft gisteren ook nog even een 4WD demonstratie gegeven met de GTT. Echt bizar hoeveel snelheid dat nog kan maken, tussen de slides door, (nota bene op FK452's), itt mijn BMWtje.
Ik miste tijdens mijn driften ook nog een beetje die foute afblaasgeluiden, maar daar had ik bijrijder Yorick voor. Bijrijder 2 (mijn broertje) stond buiten te filmen gewapend met een fles Jagermeister.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Mwoah, dat voorspelt al niet teveel goeds

Zo zag het er onderweg uit:

Fijn winterbandje

Maar wel veilig aangekomen, geen schade gereden!. Helaas ging met de trein terug ff niet lukken
Zo zag het er onderweg uit:
Fijn winterbandje
Maar wel veilig aangekomen, geen schade gereden!. Helaas ging met de trein terug ff niet lukken
-
Rupie
Beste filmpje tot nu toe!Michel Huisman schreef:
- Fietsbel
Het zijn zo te zien geen echte Racing hart's, daar staat de naam van in de spaken en is nooit geleverd als carbon. Maar dat gaat het ook niet om, heb namelijk zelf wel de orginele RH gehad en die kunnen namelijk heeeeel erg slecht tegen strooizout, hopelijk kunnen die van jou er beter tegen.Jinx schreef:Ik moet bekennen dat ik dat niet zeker weet.. Ze zaten eronder toen ik hem kocht, maar het zijn volgens mij idd racingharts.Fietsbel schreef:Zijn dat echte racing hart cr's? or replica?Jinx schreef:10 minutes ago:![]()
Closeby in de zon:
afstandje:
http://www.johnjoosten.net/uploads/imag ... to0415.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Replica of niet, een van de mooiste wielen voor een japanse auto
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik heb ook racingharts (cp035) maar staat niks in de spaken.. of bedoel je specifiek dat model wat Jinx heeft ?
- Mark 320iS
Dit is gewoon in het vijlenerbos, gaaf man! Ook op een zomeravond een heerlijk stukje om te scheuren by the way.Michel Huisman schreef:
Ik durfde het zelf niet aan met de toyo r1-r's dus de 320iS staat nog lekker binnen.
- Knot
Baal er echt van dat ik geen banden met >6mm of winterbanden had liggen anders had ik me een partij los willen gaan... 
Ik heb met ijzer op ijzer remmen nog kunnen rijden, met een lekkende waterpomp door kunnen gaan, koken de 0w30 olie heeft ie me ook vergeven.. maar pilot sports met 2mm (en zelfs 1mm aan de binnenkant door camber) op de aandrijfas werd m teveel...
Ik heb met ijzer op ijzer remmen nog kunnen rijden, met een lekkende waterpomp door kunnen gaan, koken de 0w30 olie heeft ie me ook vergeven.. maar pilot sports met 2mm (en zelfs 1mm aan de binnenkant door camber) op de aandrijfas werd m teveel...
Laatst gewijzigd door Knot op 20 dec 2009, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.