@Snipe *high five*

sitechris schreef:Ik heb een vergelijkbare afweging gemaakt. Met 60k plus per jaar vind ik een diesel handiger, ook al lever ik veel DF in. Ik heb weinig zin om iedere dag te tanken. Dan gaan de kosten echt rap uit de hand lopen.
Mbt verbruik: viercilinder turbo's zuipen. Zuipen hard. Met mijn Cupra rijd ik heel soms ook wel eens woon-werkverkeer (Utrecht - Venlo). Dan rijd ik varierend van drukte op de weg tussen de 1 op 8 en 1 op 10.
Dit inderdaad, maar:Luco schreef:Maar ik heb het wel gedaan en dat is naar mijn mening nog altijd beter dan over 5 jaar denken...............had ik maar............
@Snipe *high five*
Richardt. schreef:Afgezien van de kosten, ik zou niet eens zin hebben om elke dag bij de pomp te staan....
Ik heb twee jaar in een M135i gereden en dat was voor mij "maar heb het wel gedaan". De Focus RS is niet een droom voor mij op die manier. Gewoon een begeerlijke wagen die ik heel graag wil. Als de leaseprijs gunstig is overweeg ik het. Als hij te duur is dan valt hij in de categorie Boxster. Dan gaan we écht dromen !Luco schreef:Maar ik heb het wel gedaan en dat is naar mijn mening nog altijd beter dan over 5 jaar denken...............had ik maar............
Belangrijker is dat je dan wel van je auto hebt genoten. Je moet het maar leuk vinden om alleen op zondag met je wagen naar de kerk op en neer te rijden.Erik schreef:Geloof me als je een RS hebt met 80kkm op de klok en de rest van de te koop staande heeft 20kkm op de klok dan heb je gewoon enorm veel afgeschreven. Alles relatief.
Laatste keer dat ik gecheckt heb was de afstand Amsterdam - Friesland 100 km.sitechris schreef:De vraag is ook of de aanschaf van 50k te rechtvaardigen is als het je enige auto is, je in de Randstad woont, waar het altijd druk is en bochten nauwelijks bestaan en ze er anders wel drempels voor gelegd hebben. Dat probleem had ik met de Megane RS wel een beetje. Als je een keer echt leuk wilde sturen (niet zijnde op het circuit) moest je eerst 300 kilometer rijden.
Nee dat hebben wij hier niet, Heerenveen centrum en buitenwijken is nog zandpad. Het klaverblad hier vlakbij is gemaakt van kinderkopjes en in 't voetbalstadion ligt nog gras!allen schreef:Leuke wegen Hielke... Aan onze kant van de wereld zijn de vele drempels niet aangelegd om met een Focus RS overheen te knallen, maar vooral om normale automobilisten wat af te remmen in verband met de vele mensen die hier op een kluitje wonen en de fietsende schoolkinderen, bejaarden en wannabe wielrenners wat in bescherming te nemen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten