Het kan er wel bij staan maar ik zie de knoppen voor de stoelverwarming niet zitten hoor. Er zit links een knopje maar die is van de TCSGTRene schreef:stoel verwarming zit er wel op, staat er 2x bij en rare knopjes![]()
zijn idd niet duur met zoveel luxe...heb ff zomaar 2 geplukt die minder dan 2ton gelopen hebben>Fabian schreef:Super gaaf apparaat. Helemaal goed.
Maar hoe zeer ik ook een e38 fan ben, been there done that. Al ik nu in de markt was ging ik voor een facelift e65....ookal voor een appel en een ei te koop tegenwoordig.
Mijn probleem is dat ik vaak griezel van de latere BMW ontwerpen. Dan kan een auto nog zo goed zijn. Ik moet er op z'n minst zelf naar kunnen kijken. De koplampen en de achterklep van een E65 zijn dingen waar ik zelf nooit mee zal kunnen leven. Zelf zou ik zelfs nog wat verder terug in de tijd willen.Fabian schreef:Super gaaf apparaat. Helemaal goed.
Maar hoe zeer ik ook een e38 fan ben, been there done that. Al ik nu in de markt was ging ik voor een facelift e65....ookal voor een appel en een ei te koop tegenwoordig.
dat ding zit vol opties en vol knopjes en schakelaarsKnot schreef:Die eerste is zo gek nog niet, heb je voor 8k... stoelverwarming EN ventilatie
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 17 gasten