Beetje een suf ding.
Misschien dat de M2 het goed kan maken

Noh, die M3 op 0:29 heeft een engeltje op z'n schouder zeg. Snap oversteer blijft toch bijzonder lastig op te vangen.Fernando schreef:M235i Motor Damage op 1:48![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pGwxPjIBxA8#t=108[/youtube]
Eens ja, die achterkant is het hem gewoon niet.Richard430 schreef:Ik kan maar niet wennen aan de achterkant. Neusje is wel erg mooi.
Bram schreef:Eens ja, die achterkant is het hem gewoon niet.Richard430 schreef:Ik kan maar niet wennen aan de achterkant. Neusje is wel erg mooi.
Feit? Welk feit? We staan hier niet in de rechtzaal Ilja lol. Ik heb 'n witte 220i gezien op 19 inch bij m'n dealer en maat 245 achterbanden. Niet om aan te zien.Macboy schreef:Feit is dat de 2 serie veel minder lelijk is dan de 1 serie. De halve wereld was in rep en roer om de lelijkheid van vooral de achterkant toen die uitkwam. Paar mensen daargelaten. De nieuwe 2 is een sprong vooruit van heb ik jou daar. In alle opzichten. De vergelijkingen met de 1M doen we pas als de 2M er is.
Dat is een feitRobin schreef:En ik doe vergelijkingen op momenten wanneer 't mij aanstaat. Punt.
Standaard 2 is een beetje doods inderdaad. Maar ook een standaard 4 mist voor mij de wow factor. Bij een E46 vond ik het wel altijd iets bijzonders zo'n coupe. Dat heb ik met de huidige line up van BMW veel minder. doet u mij maar een E46 M3 of een E39 M5.sitechris schreef:Ik zag gisteren voor het eerst een 2 serie in het wild rijden. Een redelijk basic 220. Vooral de achterkant is heel erg saai en heel erg jaren 80 Japans. Totaal geen presence. Vond ik echt een grote tegenvaller. Mss is het met M-pakket wat beter. Voorkant ziet er wel aardig uit.
Top scoring cars in the tests:
Make & model Overall test score
Tesla Model S (base, 85 kWh) 99
BMW M235i 98
Mercedes-Benz S550 (AWD) 96
Porsche 911 Carrera S 95
Mercedes-Benz E250 BlueTec 93
Chevrolet Corvette Stingray 3LT 92
Audi A8 L 91
Chevrolet Impala 2LTZ 90
Audi A6 (3.0T) 90
Infiniti Q70 (M37) 90