iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
ErikMartijn

Re: Iphone 4

Bericht door ErikMartijn » 16 jan 2011, 15:42

:hmmm: Vreemd, bij mij deed hij het gewoon meteen na het invoeren van die code.

Shakes

Bericht door Shakes » 16 jan 2011, 16:20

Mijn god dit gaat nog een drama worden als je aan de vrouw gaat.
:mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 16 jan 2011, 16:22

steve smith schreef:Gezien het 3de vervangende BlackBerry toestel ook niet naar behoren functioneerde ben ik sinds een paar dagen ook iPhone 4 gebruiker. Leek me wel een logische stap als toevoeging op de iMac, MBP, iPad en iPods......

Conclusie na 2 dagen: Had ik veel eerder moeten doen! Gewoon binnen 2 minuten alle mailboxen werkend, en dat na BB gezeur waarbij het de afgelopen 2 toestellen op geen enkele manier werkte..... Nu nog ff een hoesje oid en wat folie erop, ding lijkt me wat fragiel voor een lomperd als ondergetekende.
Een hoesje gaat in jou geval niet werken ben ik bang, je kan dan mischien beter een cursus" hoe wordt ik minder lomp" volgen bij het N.T.I.
Die Cursus gaat in jou geval denk ik erg lang duren en zal ongetwijffelt een kostbare zaak worden(lees onbetaalbaar) :mrgreen:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 16 jan 2011, 16:27

steve smith schreef:Gezien het 3de vervangende BlackBerry toestel ook niet naar behoren functioneerde ben ik sinds een paar dagen ook iPhone 4 gebruiker. Leek me wel een logische stap als toevoeging op de iMac, MBP, iPad en iPods......

Conclusie na 2 dagen: Had ik veel eerder moeten doen! Gewoon binnen 2 minuten alle mailboxen werkend, en dat na BB gezeur waarbij het de afgelopen 2 toestellen op geen enkele manier werkte..... Nu nog ff een hoesje oid en wat folie erop, ding lijkt me wat fragiel voor een lomperd als ondergetekende.
Ik heb weliswaar een iPhone 3GS, maar ik herken het mailboxverhaal.......
Vorige telefoon...lastig...lastig....lastig....

iPhone......f connecten met iTunes en alles wordt voor je gedaan.......ideaal.....
Kost wat, heb je ook wat . :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 16 jan 2011, 17:14

Goed, de volgende noob vraag……………. :oops:

Wat mij een handige ap lijkt; "belstatus"

Kost een onwaarschijnlijke €0.79

Nu heb ik zo`n account bij Click and buy, kan ik nu direct zo`n app kopen of wat?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 16 jan 2011, 17:22

Je hebt een iTunes store account nodig en daar moet je mee inloggen in de App Store op je iPhone. App zoeken, "kopen" drukken, inloggen en dan hoppa, installeren. :)

dvh

Bericht door dvh » 16 jan 2011, 19:08

Ff account aanmaken idd, betaalmethode aangeven, en dan is het simpelweg aanklikken ( soms wachtwoord ingeven ) en dan installeerd ie hem vanzelf...
:forum:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 16 jan 2011, 20:29

Het staat er op, vervolgen een account bij My t mob aangemaakt……………..Ik zie scheel van de wachtwoorden vandaag :oops: :?

Maar werken doet ie niet, de gevens op my t mob kloppen ook voor geen meter………..kan zijn omdat het abbo pas gisteren is ingegaan?

steve smith

Bericht door steve smith » 17 jan 2011, 03:07

Downforce Hans schreef:

Een hoesje gaat in jou geval niet werken ben ik bang, je kan dan mischien beter een cursus" hoe wordt ik minder lomp" volgen bij het N.T.I.
Die Cursus gaat in jou geval denk ik erg lang duren en zal ongetwijffelt een kostbare zaak worden(lees onbetaalbaar) :mrgreen:
Afbeelding

HJ2

Bericht door HJ2 » 17 jan 2011, 13:54

romo schreef:Het staat er op, vervolgen een account bij My t mob aangemaakt……………..Ik zie scheel van de wachtwoorden vandaag :oops: :?

Maar werken doet ie niet, de gevens op my t mob kloppen ook voor geen meter………..kan zijn omdat het abbo pas gisteren is ingegaan?

Pas als je gegevens zijn bijgewerkt op je my tmobile (of zo iets) website, dan werkt de app pas

romo

Bericht door romo » 17 jan 2011, 14:20

Thanks............. :thumbup:

Ik had al weer het bange vermoeden voor €0,79 een kat in de zak gekocht te hebben :lol:

Tom

Bericht door Tom » 17 jan 2011, 14:57

http://theoatmeal.com/blog/apps" onclick="window.open(this.href);return false; :)

HJ2

Bericht door HJ2 » 17 jan 2011, 15:12

Gheh heh heh :clap:

romo

Bericht door romo » 18 jan 2011, 15:58

Goed ik kijk dus op My T-Mobile (want ik had dat nieuwe ding al aardig van SMS jetje gegeven natuurlijk.; wat zie ik..................

kosten buiten de bundel iets van €6 en nog een beetje....................egh egh :evil: :twisted:

Wat nou buiten de bundel?? Bellen dus met T-Mobile...................wat blijkt;

Ik die telefoon op zaterdat opgehaald, blijkt de bundel pas maandag in te gaan......................"dat moeten ze u vertellen"...............nou nee dus...........had ik me zaterdag en zondag zowat een SMS duim geproduceerd en dus kosten buiten de bundel ghemaakt..................stelletje fli..ers................

Kijk dat beetje geld zal me worst zijn, maar het gaat hier om het principe.................stelletje oelewappers........die vent aan de balie; "het abo gaat gelijk in"....................tja dat weten we dan ook weer................wat een gelul weer........

Ilija, kom der maar in...............

Tom

Bericht door Tom » 18 jan 2011, 16:00

Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad en heeft daar achteraf een correctie over plaatsgevonden.

Macboy

Bericht door Macboy » 18 jan 2011, 16:22

romo schreef:Goed ik kijk dus op My T-Mobile (want ik had dat nieuwe ding al aardig van SMS jetje gegeven natuurlijk.; wat zie ik..................

kosten buiten de bundel iets van €6 en nog een beetje....................egh egh :evil: :twisted:

Wat nou buiten de bundel?? Bellen dus met T-Mobile...................wat blijkt;

Ik die telefoon op zaterdat opgehaald, blijkt de bundel pas maandag in te gaan......................"dat moeten ze u vertellen"...............nou nee dus...........had ik me zaterdag en zondag zowat een SMS duim geproduceerd en dus kosten buiten de bundel ghemaakt..................stelletje fli..ers................

Kijk dat beetje geld zal me worst zijn, maar het gaat hier om het principe.................stelletje oelewappers........die vent aan de balie; "het abo gaat gelijk in"....................tja dat weten we dan ook weer................wat een gelul weer........

Ilija, kom der maar in...............
Ik heb geen sms van je gehad, dat weet ik wel, zit nog te wachten op antwoord van mijn sms uit 2009 :)

(dagvaarding T-Mobile is al klaar overigens)

Rupie

Bericht door Rupie » 18 jan 2011, 18:37

Dagvaarding :mrgreen:

Kasteel

Bericht door Kasteel » 18 jan 2011, 18:45

Had ik je ook pas een paar keer proberen aan te praten :D.

Shakes

Bericht door Shakes » 18 jan 2011, 20:09

Iphone 4 met T mobile is kut. Heb sinds gister een KPN sim kaart en dat is even heel anders (lees snel, sneller, snelst) Iphone komt nu echt tot z'n recht.

Roy

Bericht door Roy » 18 jan 2011, 20:22

iPhone 4 met KPN is super! Macbook Pro, iMac op het werk, iPad en nu een iPhone sinds een week... Apple fan? Neuh.... :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 18 jan 2011, 21:21

Ok wtf ik zit de hele avond met dat ding op de bank alles echt snel dus ik denk even muziek via de airport express, maar werkt niet huh? Heb dus de hele tijd niet eens wifi aangehad....... KPN ruled!

Tom

Bericht door Tom » 18 jan 2011, 23:58

Mooi :)

Ben benieuwd hoe Vodafone is... geloof dat ik destijds begonnen ben bij Ben, was een van de eerste klanten daar en nooit geswitched. Deze week zal het wel overgezet worden...
Dat T-Mobile ben ik wel een beetje klaar mee. Hier in Best gewoon geen 3G bereik. Ligt tegen Eindhoven aan.

Max V

Bericht door Max V » 19 jan 2011, 08:47

Tom schreef:Mooi :)

Ben benieuwd hoe Vodafone is... geloof dat ik destijds begonnen ben bij Ben, was een van de eerste klanten daar en nooit geswitched. Deze week zal het wel overgezet worden...
Dat T-Mobile ben ik wel een beetje klaar mee. Hier in Best gewoon geen 3G bereik. Ligt tegen Eindhoven aan.
Ik heb een Vodafone simkaartje in mijn iPhone 4 met onbeperkt data-abonnement. Werkt als een tierelier!

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 19 jan 2011, 10:15

Vodafone:
Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van € 39,50 en meer).
Dus bijv. Geen Skype. Hoe wordt dat gecontroleerd?

RobS

Bericht door RobS » 19 jan 2011, 10:33

Vodafone (zakelijk) + Iphone4 werkt als een trein, hier al dik half jaar in gebruik.

Plaats reactie