iPhone
- ErikMartijn
Re: Iphone 4

-
Mijn god dit gaat nog een drama worden als je aan de vrouw gaat.

- Downforce Hans
Een hoesje gaat in jou geval niet werken ben ik bang, je kan dan mischien beter een cursus" hoe wordt ik minder lomp" volgen bij het N.T.I.steve smith schreef:Gezien het 3de vervangende BlackBerry toestel ook niet naar behoren functioneerde ben ik sinds een paar dagen ook iPhone 4 gebruiker. Leek me wel een logische stap als toevoeging op de iMac, MBP, iPad en iPods......
Conclusie na 2 dagen: Had ik veel eerder moeten doen! Gewoon binnen 2 minuten alle mailboxen werkend, en dat na BB gezeur waarbij het de afgelopen 2 toestellen op geen enkele manier werkte..... Nu nog ff een hoesje oid en wat folie erop, ding lijkt me wat fragiel voor een lomperd als ondergetekende.
Die Cursus gaat in jou geval denk ik erg lang duren en zal ongetwijffelt een kostbare zaak worden(lees onbetaalbaar)

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ik heb weliswaar een iPhone 3GS, maar ik herken het mailboxverhaal.......steve smith schreef:Gezien het 3de vervangende BlackBerry toestel ook niet naar behoren functioneerde ben ik sinds een paar dagen ook iPhone 4 gebruiker. Leek me wel een logische stap als toevoeging op de iMac, MBP, iPad en iPods......
Conclusie na 2 dagen: Had ik veel eerder moeten doen! Gewoon binnen 2 minuten alle mailboxen werkend, en dat na BB gezeur waarbij het de afgelopen 2 toestellen op geen enkele manier werkte..... Nu nog ff een hoesje oid en wat folie erop, ding lijkt me wat fragiel voor een lomperd als ondergetekende.
Vorige telefoon...lastig...lastig....lastig....
iPhone......f connecten met iTunes en alles wordt voor je gedaan.......ideaal.....
Kost wat, heb je ook wat .

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Goed, de volgende noob vraag…………….
Wat mij een handige ap lijkt; "belstatus"
Kost een onwaarschijnlijke €0.79
Nu heb ik zo`n account bij Click and buy, kan ik nu direct zo`n app kopen of wat?

Wat mij een handige ap lijkt; "belstatus"
Kost een onwaarschijnlijke €0.79
Nu heb ik zo`n account bij Click and buy, kan ik nu direct zo`n app kopen of wat?
- Robin Hartog
Je hebt een iTunes store account nodig en daar moet je mee inloggen in de App Store op je iPhone. App zoeken, "kopen" drukken, inloggen en dan hoppa, installeren. 

- dvh
Ff account aanmaken idd, betaalmethode aangeven, en dan is het simpelweg aanklikken ( soms wachtwoord ingeven ) en dan installeerd ie hem vanzelf...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het staat er op, vervolgen een account bij My t mob aangemaakt……………..Ik zie scheel van de wachtwoorden vandaag

Maar werken doet ie niet, de gevens op my t mob kloppen ook voor geen meter………..kan zijn omdat het abbo pas gisteren is ingegaan?

Maar werken doet ie niet, de gevens op my t mob kloppen ook voor geen meter………..kan zijn omdat het abbo pas gisteren is ingegaan?
-
Downforce Hans schreef:Een hoesje gaat in jou geval niet werken ben ik bang, je kan dan mischien beter een cursus" hoe wordt ik minder lomp" volgen bij het N.T.I.steve smith schreef:Gezien het 3de vervangende BlackBerry toestel ook niet naar behoren functioneerde ben ik sinds een paar dagen ook iPhone 4 gebruiker. Leek me wel een logische stap als toevoeging op de iMac, MBP, iPad en iPods......
Die Cursus gaat in jou geval denk ik erg lang duren en zal ongetwijffelt een kostbare zaak worden(lees onbetaalbaar)
- HJ2
romo schreef:Het staat er op, vervolgen een account bij My t mob aangemaakt……………..Ik zie scheel van de wachtwoorden vandaag![]()
Pas als je gegevens zijn bijgewerkt op je my tmobile (of zo iets) website, dan werkt de app pas
- romo
Thanks.............
Ik had al weer het bange vermoeden voor €0,79 een kat in de zak gekocht te hebben

Ik had al weer het bange vermoeden voor €0,79 een kat in de zak gekocht te hebben

-
http://theoatmeal.com/blog/apps" onclick="window.open(this.href);return false; 

- HJ2
Gheh heh heh 

- romo
Goed ik kijk dus op My T-Mobile (want ik had dat nieuwe ding al aardig van SMS jetje gegeven natuurlijk.; wat zie ik..................
kosten buiten de bundel iets van €6 en nog een beetje....................egh egh
:twisted:
Wat nou buiten de bundel?? Bellen dus met T-Mobile...................wat blijkt;
Ik die telefoon op zaterdat opgehaald, blijkt de bundel pas maandag in te gaan......................"dat moeten ze u vertellen"...............nou nee dus...........had ik me zaterdag en zondag zowat een SMS duim geproduceerd en dus kosten buiten de bundel ghemaakt..................stelletje fli..ers................
Kijk dat beetje geld zal me worst zijn, maar het gaat hier om het principe.................stelletje oelewappers........die vent aan de balie; "het abo gaat gelijk in"....................tja dat weten we dan ook weer................wat een gelul weer........
Ilija, kom der maar in...............
kosten buiten de bundel iets van €6 en nog een beetje....................egh egh

Wat nou buiten de bundel?? Bellen dus met T-Mobile...................wat blijkt;
Ik die telefoon op zaterdat opgehaald, blijkt de bundel pas maandag in te gaan......................"dat moeten ze u vertellen"...............nou nee dus...........had ik me zaterdag en zondag zowat een SMS duim geproduceerd en dus kosten buiten de bundel ghemaakt..................stelletje fli..ers................
Kijk dat beetje geld zal me worst zijn, maar het gaat hier om het principe.................stelletje oelewappers........die vent aan de balie; "het abo gaat gelijk in"....................tja dat weten we dan ook weer................wat een gelul weer........
-
Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad en heeft daar achteraf een correctie over plaatsgevonden.
- Macboy
Ik heb geen sms van je gehad, dat weet ik wel, zit nog te wachten op antwoord van mijn sms uit 2009romo schreef:Goed ik kijk dus op My T-Mobile (want ik had dat nieuwe ding al aardig van SMS jetje gegeven natuurlijk.; wat zie ik..................
kosten buiten de bundel iets van €6 en nog een beetje....................egh egh:twisted:

(dagvaarding T-Mobile is al klaar overigens)
- Kasteel
Had ik je ook pas een paar keer proberen aan te pratensteve smith schreef:Gezien het 3de vervangende BlackBerry toestel ook niet naar behoren functioneerde ben ik sinds een paar dagen ook iPhone 4 gebruiker. Leek me wel een logische stap als toevoeging op de iMac, MBP, iPad en iPods......

-
Iphone 4 met T mobile is kut. Heb sinds gister een KPN sim kaart en dat is even heel anders (lees snel, sneller, snelst) Iphone komt nu echt tot z'n recht.
-
iPhone 4 met KPN is super! Macbook Pro, iMac op het werk, iPad en nu een iPhone sinds een week... Apple fan? Neuh.... 

-
Ok wtf ik zit de hele avond met dat ding op de bank alles echt snel dus ik denk even muziek via de airport express, maar werkt niet huh? Heb dus de hele tijd niet eens wifi aangehad....... KPN ruled!
-
Mooi 
Ben benieuwd hoe Vodafone is... geloof dat ik destijds begonnen ben bij Ben, was een van de eerste klanten daar en nooit geswitched. Deze week zal het wel overgezet worden...
Dat T-Mobile ben ik wel een beetje klaar mee. Hier in Best gewoon geen 3G bereik. Ligt tegen Eindhoven aan.

Ben benieuwd hoe Vodafone is... geloof dat ik destijds begonnen ben bij Ben, was een van de eerste klanten daar en nooit geswitched. Deze week zal het wel overgezet worden...
Dat T-Mobile ben ik wel een beetje klaar mee. Hier in Best gewoon geen 3G bereik. Ligt tegen Eindhoven aan.
- Max V
Ik heb een Vodafone simkaartje in mijn iPhone 4 met onbeperkt data-abonnement. Werkt als een tierelier!Tom schreef:Mooi
-
- Auto: M3P, 130i
Vodafone:
Dus bijv. Geen Skype. Hoe wordt dat gecontroleerd?Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van € 39,50 en meer).
- RobS
Vodafone (zakelijk) + Iphone4 werkt als een trein, hier al dik half jaar in gebruik.