Eurovision Songfestival

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
JP

Re: Internationale QueerFestival

Bericht door JP » 18 mei 2025, 09:34

Elise schreef: 18 mei 2025, 07:59 Ik kijk er al jaren niet meer naar en als ik dan de foto van de winnaar zie weet ik weer waarom.

Heeft ook geen zak meer met Europa te maken, ik stel voor dat het voortaan het Internationale QueerFestival heet :coffee:
Wat is er met de winnaar? Kan nergens lezen dat die 2-slachtig opgegroeid is, danwel houdt van haver-latte-matcha's of elektrisch rijdt ? :tong: Ja hij is vroeger met fietsen eens van de trappers afgegleden..... :tooth:

Andre

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Andre » 18 mei 2025, 10:19

Die reactie van die AZC er toen ie de publieks punten kreeg:)

Het is gewoon een satire programma. Wat een idioten lopen daar rond!

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 18 mei 2025, 14:59

Het jaarlijkse LHBTIdioten rariteitenkabinet zit er weer op.

Een Frans zingende, 'gekleurd' persoon, de inzending van.....Nederland!

Zero points!

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 mei 2025, 15:58

MParallel schreef: 18 mei 2025, 14:59 Zero points!
Zelfde als deze laatste 2 reacties… :roll:

MParallel

Bericht door MParallel » 18 mei 2025, 16:10

Lekker hè woke zijn.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 mei 2025, 16:16

Nou, dat valt heel erg mee hoor. Ik vind dat festival ook helemaal niks. Maar zoals jullie over die jongen praten is ook zo wat. Als je dat dan woke vindt is dat jouw probleem.

MParallel

Bericht door MParallel » 18 mei 2025, 16:20

Precies. Net als dat jij mijn opmerking zero points vindt dat ook is.

Overigens heb ik niks tegen de persoon Claude. Alleen rare keuze als inzending.
Niet dat andere landen dat veel beter doen, maar dat betekent niet dat wij ook aan die onzin mee moeten doen. Ja dan win je niet, maar heb je wel ballen.

Andre

Bericht door Andre » 18 mei 2025, 18:22

Typisch Nederlands dit. Zieltjes van het volk winnen hoe goed het wel niet is om overal AZC te openen en nog meer immigranten binnen te halen. Kijk naar Claude het zijn allemaal Parels!

Enzo

Bericht door Enzo » 18 mei 2025, 23:48

Praten jullie ook zo over spelers van Oranje die een kleur of dubbele nationaliteit hebben? Vreemd toch, dat we die Surinamers opstellen, terwijl we Donny en Arie hebben? Belachelijke bekrompenheid van wat ik aanneem volwassen mannen hier. Godsamme man, de tv heeft ook een uit-knop.

Je mag een artiest prijzen voor het hebben van een talent en volharding. Doe het hem maar na, op je 21e voor miljoenenpubliek live zingen. Nee, dat doen toetsenbordridders niet.

Ik heb niet gekeken, volg het niet, ken Claude niet, maar vraag me wel af of sommigen hun reacties later nog eens lezen met een gevoel van ‘Hmm, what was I thinking’?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 19 mei 2025, 00:19

Plus heel veel!

Philipoo

Bericht door Philipoo » 19 mei 2025, 10:57

Enzo schreef: 18 mei 2025, 23:48 Praten jullie ook zo over spelers van Oranje die een kleur of dubbele nationaliteit hebben? Vreemd toch, dat we die Surinamers opstellen, terwijl we Donny en Arie hebben? Belachelijke bekrompenheid van wat ik aanneem volwassen mannen hier. Godsamme man, de tv heeft ook een uit-knop.

Je mag een artiest prijzen voor het hebben van een talent en volharding. Doe het hem maar na, op je 21e voor miljoenenpubliek live zingen. Nee, dat doen toetsenbordridders niet.

Ik heb niet gekeken, volg het niet, ken Claude niet, maar vraag me wel af of sommigen hun reacties later nog eens lezen met een gevoel van ‘Hmm, what was I thinking’?
Klein applausje. De 'kankeren op alles wat anders dan de blanke hetero man is' cultuur hier is erg.. nouja.. stereotyperend?

Andre

Bericht door Andre » 19 mei 2025, 11:50

Het is en blijft een propaganda feestje van woke links!

Maar jullie brullen maar weer verder.

MParallel

Bericht door MParallel » 19 mei 2025, 11:57

Haha echt hè. Het is weer typisch linkse huilstruiken die niet tegen kritiek kunnen op 'hun' feestje.

En dan weer meteen de racist kaart spelen :lol:

Enzo

Bericht door Enzo » 19 mei 2025, 11:59

Het is zeker niet mijn feestje, maar omdat zij een feestje hebben, heb jij een slechte dag? Grow up.

‘Die AZC’er’, die opmerking alleen al... die is eigenlijk wel racistisch. Gewoon Thierry of Wilders stemmen, gaat helemaal goedkomen toch!

MParallel

Bericht door MParallel » 19 mei 2025, 12:02

Wie heeft het over een slechte dag hebben? Nou ja dat was ik in elk geval niet en ook hele term AZC nergens gebruikt.

Maar link dit ook probeer te spinnen, het is en blijft een freakshow. Enige nog normale popnummer was van Duitsland, maar zoals je weer ziet, daar ga je nooit mee winnen. Wil je winnen, dan hoe meer non-binair en LHBTXYZ, de groter de kans.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 19 mei 2025, 12:04

Ik heb niks met songfestival en heb daar perfecte oplossing voor gevonden. Niet kijken. Is het een LHBT feestje geworden? Yep. Prima. Keek ik vroeger wel dan? Nee is gewoon niet mijn muziek. Maar als je anno 2025 nog moeite hebt dat er iemand van kleur of andere geaardheid meedoet aan het songfestival dan ben je niks beter dan de groep die de woke agenda aan het pushen is.

Philipoo

Bericht door Philipoo » 19 mei 2025, 12:14

tomgtr schreef: 19 mei 2025, 12:04 Ik heb niks met songfestival en heb daar perfecte oplossing voor gevonden. Niet kijken. Is het een LHBT feestje geworden? Yep. Prima. Keek ik vroeger wel dan? Nee is gewoon niet mijn muziek. Maar als je anno 2025 nog moeite hebt dat er iemand van kleur of andere geaardheid meedoet aan het songfestival dan ben je niks beter dan de groep die de woke agenda aan het pushen is.
Exact dit. Ik heb nog nooit het songfestival gekeken en ga het waarschijnlijk nooit doen, helemaal prima dat er daar een paar clowns op het podium staan, dat hoort bij showbusiness. Riepen jullie ook zo hard te krijsen toen freddy mercury als vrouw in een videoclip verscheen? Of was dat okee omdat het rock 'n roll was? Grow the fuck up..

Tom

Bericht door Tom » 19 mei 2025, 13:24

Het verschil is dat bepaalde voetballers en mensen zoals Lewis Hamilton een miljoenencontract hebben omdat ze tot de beste behoren. Freddy Mercury valt in diezelfde categorie, die vulde stadia vanwege zijn uitzonderlijke talent.
Bij het Eurovision Songfestival zou het ook een competitie moeten zijn om wie het beste nummer heeft. Maar daar is weinig van over. Het gaat hoofdzakelijk om seksuele voorkeur, huidskleur, gedurfdheid, geopolitieke verhoudingen (zie Israel, Rusland etc.) en meer. Het is een competitie reacties uitlokken en een ziekelijke drang om het telkens gekker te maken dan nodig, terwijl als het echt om talent zou gaan die zwarte/homo/andere minderheid zanger al lang en breed geaccepteerd is.
Overigens vind ik die Claude zeker niet in die categorie freaks horen, wat mij betreft één van de normalere inzendingen.

Enzo

Bericht door Enzo » 19 mei 2025, 13:51

Waarom vergelijken met Lewis Hamilton en Mercury? Want ook donker en/of homo?

Waarom laten we die gast niet gewoon in z’n waarde en kunnen we het hebben over inderdaad de freakshow, de gekkigheid en het vuurwerk van het somgfestival, zonder zijn huidskleur of historie in een AZC erbij te halen?

Dan komt er eentje tenminste ergens met iets leuks te doen zonder kwajongensstreken of strafblad, is het weer niet goed..

Tom

Bericht door Tom » 19 mei 2025, 14:28

Als het allemaal zo spontaan en onschuldig was zou ik je gelijk geven. Maar dat is het niet.

Om die reden kijk ik er ook niet naar.

JP

Bericht door JP » 19 mei 2025, 16:00

De eerste sneer ging ook uit naar de uiteindelijke winnaar, maar daar is tot dusver niks 'raars' (zoals lhbtiqm3) mee aan de hand.

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 19 mei 2025, 16:54

Ik heb ook dit jaar weer niets gemist………. Is nu weer iets met de televoting geloof ik. Zal wel weer onderzocht worden door “onafhankelijke” onderzoeksbureaus. Dan lees ik later wel dat die een conclusie presenteert die wel in het beperkte narratief van de naïeve en gesjaalde wolkenridders past. Het zal allemaal wel.

Gr Ron

PeterB

Bericht door PeterB » 19 mei 2025, 17:03

https://archive.is/jC6HC

Het bevalt links blijkbaar niet..

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 mei 2025, 17:16

@Peter B , zelfs Spaans premier Sanchez wil Israel boycotten....

RS-Ron schreef: 19 mei 2025, 16:54 Ik heb ook dit jaar weer niets gemist………. Is nu weer iets met de televoting geloof ik. Zal wel weer onderzocht worden door “onafhankelijke” onderzoeksbureaus. Dan lees ik later wel dat die een conclusie presenteert die wel in het beperkte narratief van de naïeve en gesjaalde wolkenridders past. Het zal allemaal wel.

Gr Ron
Dit, ik zag er iets van vanmiddag op TVE....

https://www.ad.nl/show/belgie-en-spanje ... ~a3c8a2dd/

Elise

Bericht door Elise » 19 mei 2025, 17:29

JP schreef: 19 mei 2025, 16:00 De eerste sneer ging ook uit naar de uiteindelijke winnaar, maar daar is tot dusver niks 'raars' (zoals lhbtiqm3) mee aan de hand.
Oh je bedoelt mijn opmerking?
Tja, ik zag een foto in de krant en dacht bij mijzelf, dat is er weer eentje uit de lhbtquiixow+++-- extra gemeenschap.
Dus ik slinger google ff aan et voila.
https://en.wikipedia.org/wiki/JJ_(singer)
In an interview with the portal queer.de, Pietsch said that he was queer.[8] After his Eurovision win, Pietsch revealed he has a boyfriend.
Q.E.D.

En voor wat Claude betreft schreef ik in december al:
Elise schreef: 19 dec 2024, 17:41 Leuke sympathieke gozer, stuk beter dan Joost.

Plaats reactie