Alle (on)zin over Hybride !

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Alain

Re: JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!

Bericht door Alain » 24 okt 2008, 10:50

Rob Schouten schreef:Je kan alleen binnekort nergens meer het centrum in :P
Voordeel van een bus.. fietsen erin, en aan de rand van het centrum parkeren :nana:

Tristan

Bericht door Tristan » 24 okt 2008, 10:50

Wie gaat je daar op aanspreken? Zou ik me echt niet druk over maken.

RVV

Bericht door RVV » 24 okt 2008, 11:26

De tegenstellingen vind ik wel grappig.. er zijn mensen (GROEP A) die het ECHT HELEMAAL NIKS vinden..voornamelijk gebasseerd op ervaringen die ze hebben met hybride weggebruikers. Er zijn mensen (GROEP B) niet de minsten,, qua rijden en stuurervaring, ringrijders, circuitrijders,.stikselfappers...die er erg mee in hun nopjes zijn.. en dan heb je mensen (GROEP C), behoor ik ook toe, die er nog lang niet aan toe zijn om er maar over na te denken om zo'n ding te kopen, maar er wel begrip voor hebben waarom groep B tot die keuze is gekomen.

Straks gaan merken zoals BMW, Audi, VW ed.. met hybrides komen... die presteren als benzinebroeders.. met gevoel en afwerking van Duitse degelijkheid.. ik ben benieuwd hoeveel... groep C mensen dan naar groep B gaan en of groep A een omhaal zal maaken naar groep C mensen.

Tom

Bericht door Tom » 24 okt 2008, 11:40

Rico schreef:De tegenstellingen vind ik wel grappig.. er zijn mensen (GROEP A) die het ECHT HELEMAAL NIKS vinden..voornamelijk gebasseerd op ervaringen die ze hebben met hybride weggebruikers. Er zijn mensen (GROEP B) niet de minsten,, qua rijden en stuurervaring, ringrijders, circuitrijders,.stikselfappers...die er erg mee in hun nopjes zijn.. en dan heb je mensen (GROEP C), behoor ik ook toe, die er nog lang niet aan toe zijn om er maar over na te denken om zo'n ding te kopen, maar er wel begrip voor hebben waarom groep B tot die keuze is gekomen.

Straks gaan merken zoals BMW, Audi, VW ed.. met hybrides komen... die presteren als benzinebroeders.. met gevoel en afwerking van Duitse degelijkheid.. ik ben benieuwd hoeveel... groep C mensen dan naar groep B gaan en of groep A een omhaal zal maaken naar groep C mensen.
Ik zal mezelf maar tot groep A rekenen. En ik heb niks tegen hybride maar de huidige hybride auto's vind ik gruwelijk saai. IK zou daar NOOIT in rijden. Ja als ik de 50 gepasseerd was misschien. Ze zijn saai en even spannend als een nissan primera of toyota avensis. Natuurlijk rijden ze (als je in die klasse gaat kijken) prima.
Als de Duitse merken met een hybride komen zou ik daar ook open voor staan mits ze meer vermogen hebben dan 90pk!!!
Wanneer ik in de markt zou zijn voor een S/A8/7 dan zou ik zeker die Lexus overwegen, ontzettend mooie auto. Dat vind ik een hybride die wel m'n goedkeuring krijgt (al interesseren die accu's mij geen fuck en kijk ik weer alleen naar de auto zelf).
Het concept vind ik goed, maar de Prius en Civic come on.. dat is leuk voor bejaarden of als je niets met auto's hebt :)

Tom

Bericht door Tom » 24 okt 2008, 11:43

Las laatst dat Mini ook met zoiets bezig was.
DAT is gaaf... dan heb je een auto met een klasse uitstraling (al is de R53 mooier), een gave wegligging en je kunt tegen lage bijtelling gewoon een gave auto rijden.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 okt 2008, 12:17

Rico schreef:De tegenstellingen vind ik wel grappig.. er zijn mensen (GROEP A) die het ECHT HELEMAAL NIKS vinden..voornamelijk gebasseerd op ervaringen die ze hebben met hybride weggebruikers. Er zijn mensen (GROEP B) niet de minsten,, qua rijden en stuurervaring, ringrijders, circuitrijders,.stikselfappers...die er erg mee in hun nopjes zijn.. en dan heb je mensen (GROEP C), behoor ik ook toe, die er nog lang niet aan toe zijn om er maar over na te denken om zo'n ding te kopen, maar er wel begrip voor hebben waarom groep B tot die keuze is gekomen.

Nog even dan is autorijden verleden tijd; who needs roads when you can fly?

Ergens in de toekomst staan we (lees; DF gekken) in de geschiedenis boekjes, en kijkt de next generation met verachting neer op autorijden..................................desalnieteminn ben ik blij in dit deel van de toekomstige geschiedenis aan deze verachtelijke manier van mobiliteit te hebben deelgenomen...............

RVV

Bericht door RVV » 24 okt 2008, 12:31

Ergens in de toekomst staan we (lees; DF gekken) in de geschiedenis boekjes, en kijkt de next generation met verachting neer op autorijden..................................
Nou dat zie je dus al in Japan gebeuren. Een hele MP3/playstation generatie.. groeit op zonder ook maar iets te hebben met auto's.. hun ouders heb auto's al weggedaan, vanwege de hoge kosten en de weinige mogelijkheden om hem nog te gebruiken. De perfecte infrastructuur voor het openbaar vervoer, noodzaakt ook niet bepaald de aankoop voor een auto.

Japanse auto industrie zit in zak en as, omdat de next generation niet meer op auto's zit te wachten.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 okt 2008, 12:37

Rico schreef:
Ergens in de toekomst staan we (lees; DF gekken) in de geschiedenis boekjes, en kijkt de next generation met verachting neer op autorijden..................................
Nou dat zie je dus al in Japan gebeuren. Een hele MP3/playstation generatie.. groeit op zonder ook maar iets te hebben met auto's.. hun ouders heb auto's al weggedaan, vanwege de hoge kosten en de weinige mogelijkheden om hem nog te gebruiken. De perfecte infrastructuur voor het openbaar vervoer, noodzaakt ook niet bepaald de aankoop voor een auto.

Japanse auto industrie zit in zak en as, omdat de next generation niet meer op auto's zit te wachten.
De toekomst is dichterbij dan ik dacht................................... :goodnight:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 24 okt 2008, 12:40

Andre schreef:Gaan jullie maar hybride. Wij rammen even door naar 8400 rpm.

Nee serieus voor dagelijkse zakelijke km moet je gewoon zo zuinig en goedkoop mogelijk. Fun heb je toch niet in de spits.
Daar neem je een 1 serie met instapdiesel voor... ding is super zuinig, gemiddeld verbruik van 1:15 bij vol door stampen.
Km registratie bijhouden , 0,0 bijtelling.
En prive lekker rijden met een sneller exemplaar. Links of rechtsom ik zou me in zo'n hybride dood schamen, A. omdat ze er niet uit zien, B. omdat er een lading accu's in zitten...
Verder wil ik ook tijdens file rijden juist comfor! goed geluidssysteem, heb een hekel aan kraakjes/piepjes, Bleutooth heerlijk! dan maar langzaamrijdend tenminste telefoonisch wat zaken afronden. En ook nog lekker knallen, en bij nat kan je nog eens ene driftje leggen.. wat wil je nog meer ?

RobS

Bericht door RobS » 24 okt 2008, 12:44

romo schreef:

Nog even dan is autorijden verleden tijd; who needs roads when you can fly?

Ergens in de toekomst staan we (lees; DF gekken) in de geschiedenis boekjes, en kijkt de next generation met verachting neer op autorijden..................................desalnieteminn ben ik blij in dit deel van de toekomstige geschiedenis aan deze verachtelijke manier van mobiliteit te hebben deelgenomen...............
Er zou eigenlijk nog een groep D moeten zijn, mensen die er wél in gereden hebben en daarop hun mening baseren, ipv het groep A geneuzel hele topics lang ;)

Aram
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 24 okt 2008, 12:47

Mike Spanjersbergh schreef: Hybride auto's hebben weining te maken met driving fun .
Bmw daarintegen wat meer.
Ik ben 2 weken geleden naar een AE86 meeting geweest in Limburg, Lennert (Robokill hier op het forum) heeft een Civic Hybrid en we waren met z'n vieren daarheen gereden.
Er was ook een tourritje aan vastgebonden en geloof me, je kunt echt heel veel DF hebben met zo'n ding.
De wegligging van zo'n Civic hybrid is gewoon erg goed, klaar.

Je kunt dus met elke auto DF hebben in mijn ogen, ook hybrides.

Ik ken trouwens steeds meer jongens die een hybrid maar ook een toy erbij hebben.
Als ik de kans krijg zou ik ook zo'n ding erbij nemen voor dagelijks vervoer.

RobS

Bericht door RobS » 24 okt 2008, 12:48

Aram schreef:
Mike Spanjersbergh schreef: Hybride auto's hebben weining te maken met driving fun .
Bmw daarintegen wat meer.
Ik ben 2 weken geleden naar een AE86 meeting geweest in Limburg, Lennert (Robokill hier op het forum) heeft een Civic Hybrid en we waren met z'n vieren daarheen gereden.
Er was ook een tourritje aan vastgebonden en geloof me, je kunt echt heel veel DF hebben met zo'n ding.
De wegligging van zo'n Civic hybrid is gewoon erg goed, klaar.

Je kunt dus met elke auto DF hebben in mijn ogen, ook hybrides.

Ik ken trouwens steeds meer jongens die een hybrid maar ook een toy erbij hebben.
Als ik de kans krijg zou ik ook zo'n ding erbij nemen voor dagelijks vervoer.
Aram is de volgende :shakeit:

Rich

Bericht door Rich » 24 okt 2008, 13:22

Dat hele milieuverhaal gekoppeld aan autorijden is de grootste scam die je kan bedenken, lees alsjeblieft ff verder dan wat ome Al en de overheden roepen en je willen doen geloven.
Het zijn allemaal excuses om ons 'legaal' kaal te plukken met allerlei zgn. milieutoeslagen.

Het is een gigantische hooghartigheid om te denken dat wij als nietige mensheid enige invloed op de co2 uitstoot hebben op deze planeet. Ooit geleerd op school dat wij zuurstof inademen en co2 uitademen en dat alle groen op aarde precies het tegenovergestelde doet?
In verhouding tot de co2 uitstoot van het plankton in de oceanen stoten wij als gehele 'vervuilende mensheid' nog geen 4% daarvan uit met al onze auto's en zware industrie bijelkaar en dat is slechts het plankton...

Deze grote bal in de ruimte waar wij kosmisch gezien maar net om de hoek komen kijken heeft al miljoenen jaren een eigen cyclus evenals de zon; ijstijden kwamen en gingen, continenten verschoven, dieren (dino's enzo) kwamen en gingen.
Maar ho ff!! Nu lopen wij als mensheid hier een paar duizend jaar rond en daardoor zijn al die reeds miljoenen jaren lopende natuurlijke ritmes ineens gestopt?!?
Wat denk je zelf?!?
Wat je bijvoorlbeeld ome Al niet hoort zeggen is dat op de ons omringende zeer dichtbevolkte en vervuilde planeten de gemiddelde temperatuur ook stijgt, toevallig is de industrie daar op hetzelfde tijdstip tot ontwikkeling gekomen en hebben zij ook fossiele brandstof ontdekt.
Volgend jaar wordt ome Al naar venus afgeschoten om de lokale bevolking daar te bekeren tot de hybrides.
O wacht ff, nee, er is geen leven op venus, maar waarom stijgt daar de temperatuur dan precies hetzelfde als op onze bal?
Da's de invloed van de zon, die heeft een gemiddelde cyclus van 11 jaar waarin ie meer en dan weer minder uitstraalt en waardoor de planeten in ons stelsel opwarmen en weer afkoelen.

Daar heeft ome Al handig op ingespeelt en straks gaat de cyclus weer de andere kant op en zal ome Al zeggen dat we nu gelukkig net op tijd waren om het tij te keren.
Het is een grote scam, denk alsjeblieft na!

Hier nog een quote van een artikel dat vorige maand is uitgebracht over co2 emissies die je bijvoorbeeld nooit in het nieuws hoort:

"According to Press TV, scientists from the University of Hawaii in Honolulu have discovered that the Earth’s climate was stabilized by a natural carbon thermostat regulating the carbon dioxide levels. Now, however, these slow cycles have been disrupted by man-made carbon dioxide emissions.

Scientists also found that the long-term change in the atmospheric CO2 concentration has been only 22 parts per million (ppm) over a period of 610,000 years, but two centuries of human industry have raised the levels by about 100 ppm.

Let me only say - what a load of bullshit!

1. Long term change of 22 ppm? Excuse me, if the facts don’t fit the theory, change the facts? Use the 610,000 years that suit your purpose?

2. CO2 levels have been far higher in prehistoric periods than even the most pessemistic forecasts from the UN and had no greatly detrimental effects on the whole. Life thrived 200 million Paleozoic years above 3000 ppm and another 200 million Mesozoic years above 1000 ppm.

Incidentally, Earth’s temperature and CO2 levels today have reached levels similar to a previous interglacial cycle of 120,000 - 140,000 years ago. From beginning to end this cycle lasted about 20,000 years. This is known as the Eemian Interglacial Period and the earth returned to a full-fledged ice age immediately afterward.

3. Research shows plants function best with CO2 levels between 1,000 and 1,200 parts per million (ppm). Greenhouses inject CO2 to reach these levels and achieve significantly higher yields as a result. This suggests that plants evolved to suit levels around 1,000 ppm and are CO2 starved at today’s 385 ppm. In fact, at 200 ppm plants begin to suffer and at 120 ppm they start to die.

4. 350- 1,000 ppm - typical level found in occupied spaces with good air exchange."

Oftewel, we kunnen ons beter druk maken over het kappen van onze oerwouden dan of je wel of niet op batterijen rijdt...

Nog een linkje over de zonnecyclus http://science.nasa.gov/newhome/headlin ... ul99_1.htm

Dus: batterijen zijn voor de vibo van je vriendin niet voor een auto.
*trapt het gaspedaal van z'n 3ltr turbo richting vloer*
Laatst gewijzigd door Rich op 24 okt 2008, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Tristan

Bericht door Tristan » 24 okt 2008, 13:30

Voor mij is zowiezo hybrid geen optie met 50K per jaar. Daarbij zitten ook diverse ritjes naar buitenland. Daarbij durf ik te zweren dat ik op lange ritten nog eens zuiniger rij dan een hybrid. Dus ook al rijdt het prima, voor mij zal het nooit een optie worden.

RVV

Bericht door RVV » 24 okt 2008, 13:30

Rich. mooi verhaal (volledig mee eens hoor) maar er is hier geen 1 DF'er die hybride is gaan rijden voor het milieu :bag:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 24 okt 2008, 13:31

Tom schreef:

Ik zal mezelf maar tot groep A rekenen. En ik heb niks tegen hybride maar de huidige hybride auto's vind ik gruwelijk saai. IK zou daar NOOIT in rijden. Ja als ik de 50 gepasseerd was misschien. Ze zijn saai en even spannend als een nissan primera of toyota avensis. Natuurlijk rijden ze (als je in die klasse gaat kijken) prima.
Als de Duitse merken met een hybride komen zou ik daar ook open voor staan mits ze meer vermogen hebben dan 90pk!!!
Wanneer ik in de markt zou zijn voor een S/A8/7 dan zou ik zeker die Lexus overwegen, ontzettend mooie auto. Dat vind ik een hybride die wel m'n goedkeuring krijgt (al interesseren die accu's mij geen fuck en kijk ik weer alleen naar de auto zelf).
Het concept vind ik goed, maar de Prius en Civic come on.. dat is leuk voor bejaarden of als je niets met auto's hebt :)
Helemaal mee eens tom !!!
Zo denk ik er precies hetzelfde over en behoor dan ook tot groep A :bag:

@jelmer ook jij heb een punt waar ik het helemaaal mee eens ben, iets anders zonder bijtelling rijden en er iets met meer geweld naast hebben.

Ik begrijp het hele punt ook wel kwa bijtelling, het scheelt een boel centen daar ben ik het helemaal mee eens alleen ik zelf zou daar nooit prive mee willen rijden en dus geen bijtelling betalen en dan kan je net zo goed iets anders uitkiezen.
Ik rij nu ook een opel Corsa 1.2 voor naar werk en naar huis, totaaal niet mijn auto haha maar die 50km op een dag vind ik het best.
Maar zou er noooit prive mee willen rijden ook als kost het geen drol en is die zuinig.
Dat is puur mijn gedachtengang, iedereen heeft andere punten om zoiets wel of niet te willen.

RVV

Bericht door RVV » 24 okt 2008, 13:39

Mensen betalen NETTO gewoon relatief weinig voor een hybride.. normale C label auto in een vergelijkbare klasse kan zo maar 300 tot 400 in de maand duurder zijn.

Dan is rekensommetje toch snel gemaakt ? Alsof een Golf 1.6 station zo sexy is..

Vanuit het hebben van een M3/4/5/6/7 perspectief is het natuurlijk allemaal wat makkelijker om kritisch te zijn op hybrides..

Fabian

Bericht door Fabian » 24 okt 2008, 15:44

Rich schreef:Dat hele milieuverhaal gekoppeld aan autorijden is de grootste scam die je kan bedenken, lees alsjeblieft ff verder dan wat ome Al en de overheden roepen en je willen doen geloven.
Het zijn allemaal excuses om ons 'legaal' kaal te plukken met allerlei zgn. milieutoeslagen.

Het is een gigantische hooghartigheid om te denken dat wij als nietige mensheid enige invloed op de co2 uitstoot hebben op deze planeet. Ooit geleerd op school dat wij zuurstof inademen en co2 uitademen en dat alle groen op aarde precies het tegenovergestelde doet?
In verhouding tot de co2 uitstoot van het plankton in de oceanen stoten wij als gehele 'vervuilende mensheid' nog geen 4% daarvan uit met al onze auto's en zware industrie bijelkaar en dat is slechts het plankton...

Deze grote bal in de ruimte waar wij kosmisch gezien maar net om de hoek komen kijken heeft al miljoenen jaren een eigen cyclus evenals de zon; ijstijden kwamen en gingen, continenten verschoven, dieren (dino's enzo) kwamen en gingen.
Maar ho ff!! Nu lopen wij als mensheid hier een paar duizend jaar rond en daardoor zijn al die reeds miljoenen jaren lopende natuurlijke ritmes ineens gestopt?!?
Wat denk je zelf?!?
Wat je bijvoorlbeeld ome Al niet hoort zeggen is dat op de ons omringende zeer dichtbevolkte en vervuilde planeten de gemiddelde temperatuur ook stijgt, toevallig is de industrie daar op hetzelfde tijdstip tot ontwikkeling gekomen en hebben zij ook fossiele brandstof ontdekt.
Volgend jaar wordt ome Al naar venus afgeschoten om de lokale bevolking daar te bekeren tot de hybrides.
O wacht ff, nee, er is geen leven op venus, maar waarom stijgt daar de temperatuur dan precies hetzelfde als op onze bal?
Da's de invloed van de zon, die heeft een gemiddelde cyclus van 11 jaar waarin ie meer en dan weer minder uitstraalt en waardoor de planeten in ons stelsel opwarmen en weer afkoelen.

Daar heeft ome Al handig op ingespeelt en straks gaat de cyclus weer de andere kant op en zal ome Al zeggen dat we nu gelukkig net op tijd waren om het tij te keren.
Het is een grote scam, denk alsjeblieft na!

Hier nog een quote van een artikel dat vorige maand is uitgebracht over co2 emissies die je bijvoorbeeld nooit in het nieuws hoort:

"According to Press TV, scientists from the University of Hawaii in Honolulu have discovered that the Earth’s climate was stabilized by a natural carbon thermostat regulating the carbon dioxide levels. Now, however, these slow cycles have been disrupted by man-made carbon dioxide emissions.

Scientists also found that the long-term change in the atmospheric CO2 concentration has been only 22 parts per million (ppm) over a period of 610,000 years, but two centuries of human industry have raised the levels by about 100 ppm.

Let me only say - what a load of bullshit!

1. Long term change of 22 ppm? Excuse me, if the facts don’t fit the theory, change the facts? Use the 610,000 years that suit your purpose?

2. CO2 levels have been far higher in prehistoric periods than even the most pessemistic forecasts from the UN and had no greatly detrimental effects on the whole. Life thrived 200 million Paleozoic years above 3000 ppm and another 200 million Mesozoic years above 1000 ppm.

Incidentally, Earth’s temperature and CO2 levels today have reached levels similar to a previous interglacial cycle of 120,000 - 140,000 years ago. From beginning to end this cycle lasted about 20,000 years. This is known as the Eemian Interglacial Period and the earth returned to a full-fledged ice age immediately afterward.

3. Research shows plants function best with CO2 levels between 1,000 and 1,200 parts per million (ppm). Greenhouses inject CO2 to reach these levels and achieve significantly higher yields as a result. This suggests that plants evolved to suit levels around 1,000 ppm and are CO2 starved at today’s 385 ppm. In fact, at 200 ppm plants begin to suffer and at 120 ppm they start to die.

4. 350- 1,000 ppm - typical level found in occupied spaces with good air exchange."

Oftewel, we kunnen ons beter druk maken over het kappen van onze oerwouden dan of je wel of niet op batterijen rijdt...

Nog een linkje over de zonnecyclus http://science.nasa.gov/newhome/headlin ... ul99_1.htm

Dus: batterijen zijn voor de vibo van je vriendin niet voor een auto.
*trapt het gaspedaal van z'n 3ltr turbo richting vloer*
Zonder ook maar 1 woord van je betoog te hebben gelezen ( :blabla: het zal wel over milieu gaan ofzo :bignews: zeg ik maar 1 ding: € 170 per maand en ik ben klaar, fully loaded.

En de rest zal me aan mn onafgeveegde reet roesten
:D

Stéphane

Bericht door Stéphane » 24 okt 2008, 15:52

Tom schreef:Las laatst dat Mini ook met zoiets bezig was.
DAT is gaaf... dan heb je een auto met een klasse uitstraling (al is de R53 mooier), een gave wegligging en je kunt tegen lage bijtelling gewoon een gave auto rijden.
Je bedoelt die electrische Mini? Puur electrisch, dus geen hybride. Dat ding stond in de AV van deze weeg en die weegt geloof ik 1650kg (!!). En geen achterbank omdat de batterijen daar lagen. Om in VLF termen te spreken: Fail!

RVV

Re: Alle (on)zin over Hybride !

Bericht door RVV » 24 okt 2008, 16:07

Volgens mij was het iets van 1450 kilo Ste..

Tom

Bericht door Tom » 24 okt 2008, 16:13

Oh dat weet ik niet precies, ken de details niet, gaat erom dat ik hybride techniek in een leuker jasje zoals de MINI best zie zitten.
Maar ik zoek toch iets van emotie in een auto en in zo'n prius/civic is dat helemaal afwezig.
:)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 24 okt 2008, 16:59

Tom, pak een gebruikt plastic bekertje (recyclen natuurlijk). Knip er een stuk van +- 3 cm breed uit, bovenaan iets breder 5 - 6 cm.

Pak een knijper (gemaakt door milieudelinquenten).

Monteer 't plastic tegen de stalen spaken van de Prius-wielen.

Rijd de hele dag door de buurt. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT

Emotie ohne ende!! :banaan: :jenna:

Rich

Bericht door Rich » 24 okt 2008, 17:39

Fabian schreef:Zonder ook maar 1 woord van je betoog te hebben gelezen ( :blabla: het zal wel over milieu gaan ofzo :bignews: zeg ik maar 1 ding: € 170 per maand en ik ben klaar, fully loaded.

En de rest zal me aan mn onafgeveegde reet roesten
:D
:blabla: gaat juist over de onzin van de milieufreaks :wink: , maar jij hebt dus een trein aboo'tje 1e klas :lol:

Iceman

Bericht door Iceman » 24 okt 2008, 20:03

Milieu boeit het gros van de lease-hybride rijders totaal niet. Het draait gewoon om geld. Zoals ik al eerder aanhaalde, uiteindelijk rijden ze zelf in die lelijke ongeinspireerde saaie auto's en krijgen deze "Den-Haag-hielenlikkers" wat ze verdienen.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 24 okt 2008, 20:13

klopt ik snap ook niet dat dit erdoor gekomen is.. zo zuinig zijn de accu's helemaal niet zeker als je het productieproces meeneemt

Plaats reactie