Dit omdat het in het wild wel eens wil voorkomen dat een prooi zich weer naar buiten knaagt...
Prooi is dan niet goed gedood en gaat gewoon via de kortste weg weer naar buiten
Stéphane schreef:Ik hoorde laatst een verhaal van iemand die bij iemand met slangen moest 'oppassen'. Die hebben gewoon levende kuikens en muizen op voorraad om te voeren aan slangen. Dit is dus gewoon standaardwerk voor die dieren.Xave30 schreef:Arme beest
Ieder zijn ding

[haphap]moet er alleen geen sneeuw liggen met je RWD....[/haphap]Thommy schreef:Stéphane schreef:Ik hoorde laatst een verhaal van iemand die bij iemand met slangen moest 'oppassen'. Die hebben gewoon levende kuikens en muizen op voorraad om te voeren aan slangen. Dit is dus gewoon standaardwerk voor die dieren.Xave30 schreef:Arme beest
Ieder zijn ding
heb voor mn beemer een schuur vol met gti'tjes...
Stéphane schreef:Ik hoorde laatst een verhaal van iemand die bij iemand met slangen moest 'oppassen'. Die hebben gewoon levende kuikens en muizen op voorraad om te voeren aan slangen. Dit is dus gewoon standaardwerk voor die dieren.Xave30 schreef:Arme beest
Ieder zijn ding
Jij bent ook niet helemaal objectief heXave30 schreef:Arme beest
JP schreef: not-funny...
Baan was te kort, of hij remde te laat.....9ff stayed quiet about the crash in their latest newsletter only mentioning the results at the event. Before the hypercar crashed it did a top speed of 356km/h (222mph), a new top speed record in Bruntingthorpe. The speed was already reached in 5th gear. For the sixth gear the track was too short.
Mja, als je met 350km/h enkele honderden meters door het grasveld naast de baan raast kan het er ook zo uitzien. (Al lijkt het me dan logischer dat 'ie echt over de kop gaat)Richardt. schreef:Vlotte wagen.
Maar aan de foto te zien is dat vast niet op topsnelheid gebeurd, voor een crash met 350km/u ziet de auto er "te goed" uit.
Zeggen we toch ook niet?Jurjen schreef:Even lezen, er staat nergens dat de auto met 350 is gecrashed. Alleen dat de auto dat daarvoor gedaan had
Dat zeg ik. Even beter lezen JurjenRobin Hartog schreef:Zeggen we toch ook niet?Jurjen schreef:Even lezen, er staat nergens dat de auto met 350 is gecrashed. Alleen dat de auto dat daarvoor gedaan had
Ik moest meteen hieraan denken:S-J schreef:Lig soms echt dubbel hier..![]()
BMW rijders..![]()