BMW 1 Serie M Coupé
-
Andre
Re: BMW 1 Serie M Coupé
De recaro s zitten goed moet ik zeggen. Zelf rij ik er geen lange trippen mee dus meer fun auto. Een keer een driftje en van en naar circuit. De nurburgring zal de langste trip zijn.
- Sperdy
Hoor ik daar van een BMW-nl mannetje (voor zover zij het Überhaupt weten) op een saaie borrel, dat er inderdaad een CLS-versie komt van de 1M. Als dat er eentje wordt met rolbeugels en taartschep - dus GTS-achtigs - , is dat niets voor mij. Maar als dat een soort van E46 CLS-achtige type wordt, dus gewoon een vierzitter met airco, zonder taartschep, niet te veel open-uitlaat sjit, dan is dat zeker wél een aardige kanshebber volgend jaar.. Prijs ik ook belangrijk (dus niet té duur hok).
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wel gaaf als dat er komt, maar goedkoop zal ie vast niet worden. Zeker in NL niet.
De M3 CSL was ook al een behoorlijk klap duurder dan een gewone M3, dus dat zal bij de 1M dan vast niet anders zijn
De M3 CSL was ook al een behoorlijk klap duurder dan een gewone M3, dus dat zal bij de 1M dan vast niet anders zijn
- Snipe
Ja, vierdeurs coupés, dat gaat het helemaal worden.FerdiACS1 schreef:Hoor ik daar van een BMW-nl mannetje (voor zover zij het Überhaupt weten) op een saaie borrel, dat er inderdaad een CLS-versie komt van de 1M.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik snap ''m even niet. En enige zichzelf noemende 4 deurs coupe zou ''n Merc CLS zijn. Bijvoorbeeld.Snipe schreef:Ja, vierdeurs coupés, dat gaat het helemaal worden.FerdiACS1 schreef:Hoor ik daar van een BMW-nl mannetje (voor zover zij het Überhaupt weten) op een saaie borrel, dat er inderdaad een CLS-versie komt van de 1M.
Waarbij natuurlijk het woord coupe nstuurlijk anders wordt gebruikt .
Hoe bedoel je dit?
- RVV
CLS CLS CLS.. kom op Robin normaal ben je zo scherp 
- Sperdy
O, een lettertje. Ik bedoel dus een CSL-achtige versie, of een zo'n GTS ding. In ieder geval, meer track/performance dan de 1M/. Als dat er eentje wordt met rolkooi, en tweezitter is het nxt, als het een vierzitter blijft (zoals de 1M en Coupe nu is) en niet te hardcore, dan maar eens kijken. Ik heb ooit met iemand meergereden in een CSL M3 E46. Dat ding had wel airco. We reden gewoon op de snelweg, niet planken of zo. Na afloop zei ik dat de ouwe M3 best wel rustig te rijden is op een snelweg, toen zei hij dat dit de CSL versie was. En dat klopte ook. Ik vond het een normale snelweg BMW, dat je er hardcore mee kunt rijden is wat anders..
-
Robin
Ditmaal blijkbaar niet inderdaad:RVV schreef:CLS CLS CLS.. kom op Robin normaal ben je zo scherp
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mooi kenteken...................

- Macboy
Prachtig die bruine 
- Leen
http://www.youtube.com/watch?v=rNQRfBAzSzo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
prod. dec '11 -> kent. jan '12
-1M Alpine White
- performance stuur II
- performance stoelen
- Harman kardon
- shadowline
- getinte achterramen
- bmw apps
- uitgeb verlichtingspakket
- grijze baan in voorruit
automaatloos woon/werk in 2012 ..........(en dat terwijl ik op 11 october nog op Assen moet rijden in een GTr
)
prod. dec '11 -> kent. jan '12
-1M Alpine White
- performance stuur II
- performance stoelen
- Harman kardon
- shadowline
- getinte achterramen
- bmw apps
- uitgeb verlichtingspakket
- grijze baan in voorruit
automaatloos woon/werk in 2012 ..........(en dat terwijl ik op 11 october nog op Assen moet rijden in een GTr
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gefiliciteerd, ga je geen spijt van krijgen..........
Man dat worden er te veel zo..................

Man dat worden er te veel zo..................
- Snipe
Nice!
- GTRene
gefeliciteerd
nu moet je nog wachten
nu moet je nog wachten
- Leen
die verbruikcijfers gaven de doorslag , ik wil ook zo'n zuinigheidskanon
wachten is geen probleem. genoeg leuke dingen nog te doen zoals volgende weekeinde lekker met de 130iracer naar SPA met de DNRT , met een GTr naar Assen , dan nog een afsluiter met de 130iracer op CPZ einde van de maand en dan nog naar de ring met DF met de 130iracer of de EVO en tussendoor als hij nog niet verkocht is gewoon met de M3v8 boot blijven pruttelen . het kan slechter .
wachten is geen probleem. genoeg leuke dingen nog te doen zoals volgende weekeinde lekker met de 130iracer naar SPA met de DNRT , met een GTr naar Assen , dan nog een afsluiter met de 130iracer op CPZ einde van de maand en dan nog naar de ring met DF met de 130iracer of de EVO en tussendoor als hij nog niet verkocht is gewoon met de M3v8 boot blijven pruttelen . het kan slechter .
-
Robin
Congrats Leen. Leuk man. Al was jouw M3 V8(die eruit gaat?) met DCT wel natuurlijk de exacte kar hoe ik 'm toen had willen hebben. Anyway. Mooi, weer eens wat anders. 
- Leen
klopt Robin , hij gaat er inderdaad uit , heb bij de koop wel een " vangnetcontructie " bedongen mocht hij dan nog niet verkocht zijn hij begin januari gewoon ingeruild wordt .
heb hem nu weer terug gebouwd naar origineel , man man , wat rijdt dat met 18" (en met originele uitlaat angstaanjagend stil nu ...) wel 4 klassen beter als met 19" . ( had ik al eens gezegd geloof ik .)
heb hem nu weer terug gebouwd naar origineel , man man , wat rijdt dat met 18" (en met originele uitlaat angstaanjagend stil nu ...) wel 4 klassen beter als met 19" . ( had ik al eens gezegd geloof ik .)
- RVV
Feli Leen 
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
@Leen Proficiat 
- Martijn_bmw
gefeliciteerd, dikke kar zo'n 1M en ook nog eens extra dik aangekleed met de performance delen 
-
KoenM
Gefeliciteerd 
Vandaag voor het eerst een in het echt gezien, wat een dikke bak joh
Vandaag voor het eerst een in het echt gezien, wat een dikke bak joh
-
Andre
Leen mooi!!!
Toch maar gedaan dus.
1M is gewoon een absolute topper binnen het bmw programma!!!
Rwd wrc auto dat straalt ie uit. Echt een super auto om bochtjes aan te vallen met het koppel.
Toch maar gedaan dus.
Rwd wrc auto dat straalt ie uit. Echt een super auto om bochtjes aan te vallen met het koppel.
- romo
Andre schreef:Leen mooi!!!
Toch maar gedaan dus.
Waarvan akte...............het achteloos gemak waarme je de bocht om gaat is ongehoord..........op de binnenwegen is het een feest........
Tussensprintjes is een apart hoofdstuk waard..................met mooie ploffen van de uitlaat als toetje.......
- Hielke
Ik heb gisteravond een tijdje op vol tempo in een 1M kunnen rijden.
Ik zal een klein verslagje schrijven waarbij ik me tot de hoofdpunten beperk: besturing, balans, tractiecontrole.
Zo, nu eerst de fakkel zoeken
Ik zal een klein verslagje schrijven waarbij ik me tot de hoofdpunten beperk: besturing, balans, tractiecontrole.
Zo, nu eerst de fakkel zoeken
- romo
Als het minder dan een uur sturen was .....................................dan geef ik er geen cent om............