Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: M2C/997.2 GT3/e36M3/Rotax DD2
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
ja het werkt perfect!!!! Ze rennen ook naar de spuit! straks veel meer ruimte voor ons! en kunnen we nog wat langer blijven rondrijden op benzine!
ja klinkt cru maar als je het kijkt naar de trackrecord van de fabrikanten en de gedachten van hun eigenaren kan je dit scenario niet zomaar wegschuiven. Is wel probleem waar we ooit tegenaan gaan lopen en we zijn met teveel mensen op een hele hoge standaard en uit jezelf stap terug doen is moeilijk. Helemaal fossielloos zal nooit gaan nog niet eens voor 30%

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ok, dus bij een vaccinatie dichtheid van 95% gaat over 5/10/15 jaar het overgrote deel de pijp uit?
- Luco
Ach, als het maar duidelijk is wanneer je zeker gaat, dan kan je er naartoe leven, wat mij betreft niks mis mee.
Pensioenleeftijd naar 60 en bij 67 verplicht een spuitje, prima, heb ik 7 jaar om te genieten en alles te verbrassen, ik teken ervoor.
Pensioenleeftijd naar 60 en bij 67 verplicht een spuitje, prima, heb ik 7 jaar om te genieten en alles te verbrassen, ik teken ervoor.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nou, ik wil Puck nog wel 30 zien worden hoor, of 40, dus ik moet nog ff 

- Luco
Ja iedereen heeft natuurlijk zijn eigen redenen, ik heb geen kinderen of familie om iets na te laten, dus niemand gaat me missen en heb ik nog 7 mooie jaren.Bram schreef: 20 aug 2021, 17:56 Nou, ik wil Puck nog wel 30 zien worden hoor, of 40, dus ik moet nog ff![]()
Ik zou er echt geen moeite mee hebben.
-
De meeste figuren die deze vaccinatie industrie bezitten hebben de laatste decennia regelmatig naar de zogenaamde Georgia Guidestones verwezen voor de aanpak van het klimaat en toekomst van de wereld. Maar dat moet je nu natuurlijk los zien want nu willen ze iedereen beter maken en daarom ook de contracten als confidential en alle claims al uitgesloten.Bram schreef: 20 aug 2021, 17:48 Ok, dus bij een vaccinatie dichtheid van 95% gaat over 5/10/15 jaar het overgrote deel de pijp uit?
Maintain humanity under 500,000,000
In perpetual balance with nature
Guide reproduction wisely —
Improving fitness and diversity
Unite humanity with a living
New language
Rule passion — faith — tradition
And all things
With tempered reason
Protect people and nations
With fair laws and just courts
Let all nations rule internally
Resolving external disputes
In a world court
Avoid petty laws and useless
officials
Balance personal rights with
Social duties.
Prize truth — beauty — love —
Seeking harmony with the
Infinite
Be not a cancer on the earth —
Leave room for nature —
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Jezus Coolfan, ben je misschien op Fantasy Island geweest....je hebt wappies en super wappies, maar daar ga jij nog heel dik overheen, zoveel onzin heb ik al heel lang niet meer gezien, ik blijf lachen, zou een televisieserie gaan schrijven als ik jou was. 

- Martijn_bmw
Haha ik wilde ongeveer dezelfde reactie neer pennenOpa schreef: 20 aug 2021, 18:18 Jezus Coolfan, ben je misschien op Fantasy Island geweest....je hebt wappies en super wappies, maar daar ga jij nog heel dik overheen, zoveel onzin heb ik al heel lang niet meer gezien, ik blijf lachen, zou een televisieserie gaan schrijven als ik jou was.![]()

-
Van wie heb jij dit woordje 'wappie' geleerd? Is leuk bedacht om de gehoorzamen iets te geven om de anderen die in het verhaal niet meelopen te bestoken. Maar je goed recht. Maar dit ding staat er gewoon hoor! Doe je onderzoek of loop gewoon mee zou ik zeggen. Even goede vrienden maar mijn beeld van een normale en vrije wereld is anders dan het nu is. 

- JP
Daar kan ik nog mee instemmen….en de nuttelozen wil je eigenlijk kwijt.

- Luco
En mensen die hun vrachtwagen op hun kant leggen zijn ook nutteloos.JP schreef: 20 aug 2021, 18:23Daar kan ik nog mee instemmen….en de nuttelozen wil je eigenlijk kwijt.![]()

- JP
- Luco
-
psies! geeft ons meer ruimte! nog langer rondrijden op benzine en niet meer zo druk op de weg En waarom zitten we hier; onze hobby; leuke auto's en dat staat nu al aardig onder druk; ff naar het buitenland gaat al niet meer en straks energie quotums plannen zijn al gepresenteerd door de EU als SDG's. Maar wat minder mensen helpt nog veel meer.
- Luco
Allemaal leuk en aardig, maar er staan in agenda 21 en 30 echt wel enge dingen die niet te realiseren zijn zonder echt ingrijpende veranderingen en minder mensen, kan je iemand wel als wappie wegzetten, maar het staat toch echt gewoon op papier.Martijn_bmw schreef: 20 aug 2021, 18:21Haha ik wilde ongeveer dezelfde reactie neer pennenOpa schreef: 20 aug 2021, 18:18 Jezus Coolfan, ben je misschien op Fantasy Island geweest....je hebt wappies en super wappies, maar daar ga jij nog heel dik overheen, zoveel onzin heb ik al heel lang niet meer gezien, ik blijf lachen, zou een televisieserie gaan schrijven als ik jou was.![]()
![]()
Maar een discussie erover is zinloos aangezien je als wappie weggezet wordt als je het gelooft en als naieve meeloper als je het niet gelooft, goh is hetzelfde als de corona discussie.
Ik heb besloten me er niet druk over te maken aangezien ik er niks aan kan veranderen en het mijn tijd wel zal duren.
Maar als ik kinderen zou hebben zou ik me toch iets meer inlezen ipv iemand neer te zetten als wappie.
just my 2 cents.
-
mooi gezegd Luco!! meen ik!!
Soms denk ik "waarom doe ik dit?' ik weet dat ik als gek wordt weggezet maar toch gaat het in mezelf knagen. Ik wil anderen proberen te beschermen en kan niet tegen onrecht maar dit is niet mijn wereld dit 'nieuwe normaal' Ik weet donders goed zoals vele psychologen zoals Professor Mattias Desmet zeggen; 'vele mensen zitten onder hypnose en zijn niet meer te bereiken' En als ik de hoeveelheid propaganda zie iedere dag weet ik dat ik met mijn korte tekst daar niet tegenop kan. Ok soms ben je eigenwijs he!!!
Soms denk ik "waarom doe ik dit?' ik weet dat ik als gek wordt weggezet maar toch gaat het in mezelf knagen. Ik wil anderen proberen te beschermen en kan niet tegen onrecht maar dit is niet mijn wereld dit 'nieuwe normaal' Ik weet donders goed zoals vele psychologen zoals Professor Mattias Desmet zeggen; 'vele mensen zitten onder hypnose en zijn niet meer te bereiken' En als ik de hoeveelheid propaganda zie iedere dag weet ik dat ik met mijn korte tekst daar niet tegenop kan. Ok soms ben je eigenwijs he!!!
-
Je bent een soort digitale Jehovah's getuige zullen we maar zeggen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Laamaa, eerst verder lezen is wel zo handig 

- alt
Ik deel je zienswijze, coolfan.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Sommige hier kan ik nog wel volgen Luco, maar overdrijven is ook een vak.
Jij hebt inderdaad ook af en toe een beetje wappie-neigingen hier heb ik al gelezen, maar je komt niet met net zulke sterke verhalen als onze Jehovah's getuige hier.
Als ik iemand als een wappie zie dan steek ik dat niet onder stoelen en banken, man ik lach me de pleuris de laatste paar pagina's hier.
Natuurlijk draait het ook om geld, zoals altijd, maar ik geloof nooit dat het in die mate is die Coolfan hier neerpent, maar dit is slechts de mening van een zogenaamde meeloper.
Jij hebt inderdaad ook af en toe een beetje wappie-neigingen hier heb ik al gelezen, maar je komt niet met net zulke sterke verhalen als onze Jehovah's getuige hier.
Als ik iemand als een wappie zie dan steek ik dat niet onder stoelen en banken, man ik lach me de pleuris de laatste paar pagina's hier.
Natuurlijk draait het ook om geld, zoals altijd, maar ik geloof nooit dat het in die mate is die Coolfan hier neerpent, maar dit is slechts de mening van een zogenaamde meeloper.

- Riceaux
Tips waar te beginnen met onderzoek? Paar linkjes ofzo?coolfan schreef: 20 aug 2021, 18:23 Van wie heb jij dit woordje 'wappie' geleerd? Is leuk bedacht om de gehoorzamen iets te geven om de anderen die in het verhaal niet meelopen te bestoken. Maar je goed recht. Maar dit ding staat er gewoon hoor! Doe je onderzoek of loop gewoon mee zou ik zeggen. Even goede vrienden maar mijn beeld van een normale en vrije wereld is anders dan het nu is.![]()
-
Thanks! Betere onderbouwing van mijn post kan ik niet krijgenOpa schreef: 20 aug 2021, 19:37 Sommige hier kan ik nog wel volgen Luco, maar overdrijven is ook een vak.
Natuurlijk draait het ook om geld, zoals altijd, maar ik geloof nooit dat het in die mate is die Coolfan hier neerpent, maar dit is slechts de mening van een zogenaamde meeloper.![]()
- alt
Als je 2,5 uur de tijd hebt, dan is dit wel aardig om naar te luisteren naar drs. Karen Hamaker- Zondag.
Behalve de astrologie & spiritualiteit dat spreekt mij niet aan.
https://www.youtube.com/watch?v=k2UQ4mX ... l=JornLuka
Behalve de astrologie & spiritualiteit dat spreekt mij niet aan.
https://www.youtube.com/watch?v=k2UQ4mX ... l=JornLuka
- Hielke
Kaag is boos omdat de Fransen en de Britten visie hebben getoond door hun tolken vroegtijdig op te halen, en deze plannen en uitvoering vervolgens niet met de Nederlanders te delen.
AAAAAAARRRGGHHH!!!!!!
AAAAAAARRRGGHHH!!!!!!
- JP