ik had het ook net geplaats in NL naar de haaien, maar jij had het ook al geplaatst zie ik nu

die zaken moeten zo snel mogelijk stoppen, grenzen en controle ook weer terug graag...
Het is toch godver dweilen met de kraan open? Ik voorspel dat binnen 10 jaar een kentering plaatsvindt in het huidige, ongebreitelde gebruik van digitale toepassingen (internet+computer)RVV schreef: "Het is een groot maatschappelijk probleem waar veel geld mee is gemoeid. We hebben er nog geen besef van hoe snel dit om zich heen grijpt." De politie waarschuwt voor het aanzuigende effect, doordat anderen de werkwijze overnemen.
romo schreef:Roepende in de woestijn was ik...............
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2800/Eur ... ring.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Oorlog ...328Ti schreef:
En nu?.....
We hebben hier toch te maken met leiders?
dvh schreef:+1
En eerste 2 zijn de veroorzakers van het probleem.
Degene die het op blijft rekken is nr3, de media.
Want zonder de (constante) media(aandacht). Hoe erg zou de situatie dan zijn geweest.
Hypothetisch.
+1 geloof er geen reet van! ik heb juist het idee dat steeds meer groeperingen meer verharden in het vasthouden van oude traditie's dan dat ze het laten gaan...Luco schreef:Dat gaat niemand meemaken, daarvoor blijven er te veel verschillen tussen de diverse culturen en werelddelen, mensen gaan die verschillen never overbruggen.
Juni 2008. Ik was lang niet de enige. En zeker niet de eerste. Overigens zei ik het al langer, maar dit draadje had na een paar maanden wel meteen nieuwswaarde. Voor wat 't waard is...Dennis Cavallino schreef:Al een tijdje roep ik dat we voorzichtig moeten zijn, omdat ik denk dat er een recessie op komst is. In Nederland, maar misschien wel wereldwijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten