'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
- Geelhoed
Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
Zou Joran geen wachtwoord op zijn PC hebben?
Of is dat te makkelijk te raden? Natalee, PeterR, Conjo....
- RutgerK
Geelhoed schreef:Zou Joran geen wachtwoord op zijn PC hebben?

Nu hij voorarrest zit besluit hij niet alleen de moord te bekennen maar ook nog eens aan te geven dat er bewijs op de laptop staat voorzijn betrokkenheid bij de verdwijining van Holloway.
Het lijkt een spannende detective dat opeens afgerond wordt omdat het aantal pagina's voldoende is.
Het viel mij trouwens wel op dat de laptop van Joran redelijk nieuw was en vrij onbeschadigd voor inemand die 'licht' reist.
- Hans
Zoals ik het lees stonden erg geen geheimen op die laptop, alleen (media) berichten over die verband leggen tussen de verdwijning van Holloway en hem, Flores wist schijnbaar nog niet waarvan Joran verdacht werd.Joran van der Sloot bekent huilend de moord op Stephany Flores
'Joran van der Sloot bekent moord'
LIMA - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Flores bekend. Dit heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN dinsdagochtend (onze tijd) gemeld op basis van een uitgelekt politierapport.
Joran van der Sloot wordt getoond aan de Peruaanse en internationale pers, tot grote ergernis van de Nederlandse ambassade in Peru. Van der Sloot moest in gevangeniskleding drie keer heen en weer lopen, terwijl er foto's en video's werden gemaakt. Foto: ANP
Een hoge Peruaanse regeringsfunctionaris heeft de bekentenis bevestigd, aldus het Amerikaanse tv-station NBC. Volgens de Peruaanse krant La República heeft Van der Sloot verklaard dat hij woedend werd toen Flores zonder zijn toestemming aan zijn laptop kwam. Bij de ruzie brak Flores' nek.
Toen Flores in Van der Sloots laptop ging kijken, kwam zij erachter dat hij in verband wordt gebracht met de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. „Zij had het recht niet”, aldus Van der Sloot volgens La República. „Het meisje heeft zich gemengd in mijn privéleven. Zij had het recht niet.”
„Ik wilde het niet doen”, aldus Van der Sloot over haar dood. Bronnen bij de Peruaanse politie zeiden tegen La República dat Van der Sloot huilde bij zijn bekentenis.
Telegraaf
-
- Auto: Fun Damn Mentally
RutgerK schreef:Geelhoed schreef:Zou Joran geen wachtwoord op zijn PC hebben?
Of is dat te makkelijk te raden? Natalee, PeterR, Conjo....Ik dacht exact hetzelfde. Precies vijf jaar na de verdwijning van Holloway neemt Joran een chica mee naar zijn kamer die hij dus niet suf n**kt. In plaats daarvan gaan ze slapen rond 5.30 en drie uur later heeft chica de laptop geopend (had ZIJ geen 1000 dollar van haar vader gekregen voor een nieuwe laptop?) om het grootste geheim van Joran te onthullen. Joran ziet dit gebeuren en besluit wel haar te vermoorden maar niet de laptop te vernietigen.
Nu hij voorarrest zit besluit hij niet alleen de moord te bekennen maar ook nog eens aan te geven dat er bewijs op de laptop staat voorzijn betrokkenheid bij de verdwijining van Holloway.
Het lijkt een spannende detective dat opeens afgerond wordt omdat het aantal pagina's voldoende is.
Het viel mij trouwens wel op dat de laptop van Joran redelijk nieuw was en vrij onbeschadigd voor inemand die 'licht' reist.
@ beide:Inderdaad.
Maar goed: hij heeft bekend....in hoeverre we daar wat mee kunnen.
- RutgerK
Ze klikte per toeval op zijn 'moodboard'.
Ik blijf het raar vinden dat je als onbekenden van elkaar om 5.30 een hotelkamer binnenstapt en achter iemands laptop gaat zitten.
Op dat tijdstip doe je volgens mij maar twee dingen waarvan slapen één van de twee is.
Ik blijf het raar vinden dat je als onbekenden van elkaar om 5.30 een hotelkamer binnenstapt en achter iemands laptop gaat zitten.
Op dat tijdstip doe je volgens mij maar twee dingen waarvan slapen één van de twee is.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
En tot zover de complottheoriëen. 
Dag Joran, veel plezier.

Dag Joran, veel plezier.
- RVV
Nou laat de bubba's de komende 35 jaar zich op Joran uitleven :twisted:
- Ravin ///M
Nou kom op Thomas Ross, deze ontknoping had je zelf kunnen bedenken.
- Geelhoed
hahaha!Hans schreef: Toen Flores in Van der Sloots laptop ging kijken, kwam zij erachter dat hij in verband wordt gebracht met de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. „Zij had het recht niet”, aldus Van der Sloot volgens La República. „Het meisje heeft zich gemengd in mijn privéleven. Zij had het recht niet.”
Nee, een boek schrijven over Natalee maar in paniek raken als je date daarachter komt.

- Snipe
....en opgepikte scharrels omleggen is kennelijk de andere mogelijkheid.RutgerK schreef:Ik blijf het raar vinden dat je als onbekenden van elkaar om 5.30 een hotelkamer binnenstapt en achter iemands laptop gaat zitten.
- JP
arme jongen.....
- RutgerK
Snipe schreef:....en opgepikte scharrels omleggen is kennelijk de andere mogelijkheid.RutgerK schreef:Ik blijf het raar vinden dat je als onbekenden van elkaar om 5.30 een hotelkamer binnenstapt en achter iemands laptop gaat zitten.

- Robertdj
35 jaar was toch de maximale straf voor moord? Nu ziet het eruit als doodslag, daarnaast heeft hij bekend, wat er ook nog wat jaartjes vanaf haalt. Niet dat het veel uitmaakt hoor, 1 week is waarschijnlijk genoeg daarbinnen...
- Peric
Eerst was ze om het leven gebracht door messteken. Toen was ze doodgeslagen. Effe later was ze met een tennisracket om het leven gebracht. En nu heeft hij haar nek gebroken.. Er schenen ook bloedsporen rond het bed gevonden en in de badkamer te zijn....
Ik blijf het een raar verhaal vinden...
Ben absoluut geen fan van Joran hoor, maar dit hele verhaal stinkt een uur in de wind..
Er zijn ineens allerlei mensen die van alles weten. Die pokergozer die ongerust was geworden, hij wist precies in welke kamer Joran verbleef, maar hij kende 'm verder amper..
En nu weer iemand die 'm ontmoet heeft op Aruba tijdens pokeren.. Heeel toevalig allemaal..
We zien 't allemaal wel weer..

Ben absoluut geen fan van Joran hoor, maar dit hele verhaal stinkt een uur in de wind..
Er zijn ineens allerlei mensen die van alles weten. Die pokergozer die ongerust was geworden, hij wist precies in welke kamer Joran verbleef, maar hij kende 'm verder amper..
En nu weer iemand die 'm ontmoet heeft op Aruba tijdens pokeren.. Heeel toevalig allemaal..
-
RutgerK schreef: Ik blijf het raar vinden dat je als onbekenden van elkaar om 5.30 een hotelkamer binnenstapt en achter iemands laptop gaat zitten.
Najah, als pokeraar, kan ik me ergens voorstellen dat e pokerstars ofzo opstart na een toernooitje

anyway, ik onthoud me van elk commentaar... ik wacht het allemaal af, maar ik ben net zoals iedereen nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat verlopen ...
-
Zo denk ik ook momenteel...dvh schreef:Het klinkt te makkelijk, maar het kan.
- Ravin ///M
Dat vond ik ook een vreemde, ranks right up there with the pilot's passports found in the rubble of 9/11Peric schreef: Er zijn ineens allerlei mensen die van alles weten. Die pokergozer die ongerust was geworden, hij wist precies in welke kamer Joran verbleef, maar hij kende 'm verder amper.

- RutgerK
Komt ook nog bij dat hij eerst was uitgecheckt en later het verhaal kwam van de medewerkster die een kijkje ging nemen omdat ze nog geld voor twee overnachtingen tegoed had. De is drie dagen niet betreden maar een 'do not disturb' bordje wordt niet door Joran aan de deur gehangen.Peric schreef:Eerst was ze om het leven gebracht door messteken. Toen was ze doodgeslagen. Effe later was ze met een tennisracket om het leven gebracht. En nu heeft hij haar nek gebroken.. Er schenen ook bloedsporen rond het bed gevonden en in de badkamer te zijn....![]()

Mijn Peruaans is niet zo goed maar de 'beelden' van America TV zijn zeker een reconstructie? Er klopt in ieder geval weinig van de beelden.
- GTRene

het lijkt wel of ie weer 1 of ander plan heeft daarmee

als ie echt die cel ingaat tussen dat soort figuren zal het mij benieuwen of ie het een jaar volhoud...
ik zie Joran niet echt als een engerd zoals bij sommige criminelen, das best vreemd, wel dat ie "ziek" is of een probleem heeft natuurlijk met z'n leugens die bekent zijn, eigenlijk best triest.
- RVV
hahaha zelfs Joran nu (zogenaamd) bekend heeft blijven de samenzweringstheoriën rondhangen.. Joran kennende zal hij volgende week zeggen dat het niet waar is... ovef 3 maanden infiltreert Patrick zijn vriend in de gevangenis in opdracht van Peter R de Vries.. en dan komen 'ik heb het gedaan' verhalen wel los.. en na een spectaculaire onthulling op TV.. verteld Joran weer dat het allemaal stoere mannenpraat was.. boel blalbla.. geschiedenis herhaalt zich..
- GTRene
ja zo ziet dat er uit...het lijkt wel uit een boek... 

- JP
Na Terror-Jaap kan het alleen maar meevallen.....Rico schreef:Nou laat de bubba's de komende 35 jaar zich op Joran uitleven :twisted:
- Ravin ///M
Snapte ik, ik reageerde op MetinRutgerK schreef:Was met eenuiteraard.
Er klopt nog helemaal niets van al die verhalen.

...ik ben benieuwd of Joran advies heeft gehad van zijn Nederlandse advocaat, btw?
-
Wens hem succes toe in het gevang daar. Gaat hem alleen niet helpen ben ik bang (of niet eigenlijk)
Bend over boyyyyyyy!
Bend over boyyyyyyy!
- VLA
Vind het allemaal maar een vreemd verhaal. Dacht eerst dat ie erin geluist was, maar nu hij bekend heeft snap ik er niks meer van. Dat die gast niet helemaal spoort is wel duidelijk. Ben benieuwd of hij uiteindelijk wel iets opbiecht over Holloway.
Denk dat hij het nog geen dag uithoud in de cel daarzo ...
Denk dat hij het nog geen dag uithoud in de cel daarzo ...
"Een klein sterretje word al gauw een grote barst."