Nog even voor alle duidelijkheid, want sommige hiero lezen iets wat ik niet schrijf, en dat is dat mijn conclussie is: een e46 M3 is beter dan een e92 M3, vooral omdat ik zelf die e46 heb.
Ik weet niet welke auto beter is, ik ga er ook niet van uit dat de e46 M3 beter is. BMW zou BMW niet zijn als dit geen overtreffende trap zou wezen.
Alleen datgene wat BMW M uit de kast moet halen om de auto "beter" te moeten maken staat mij in de basis gewoon niet aan.
Dat drijft BMW M gewoon hard richting AMG en ook RS van Audi. Allemaal goede auto's ik ga geen AMG of een RS4 afkammen in de zin dat het geen goede auto's zouden wezen, alleen dat is wat ik gewoon niet zoek in een auto.
Verder slaat het "Adje kan zo goed rijden verhaal dus hij heeft recht van spreke en Rico kan amperan inparkeren verhaal dus wat zeurt ie nou" natuurlijk nergens op.
Niemand weet hier hoe ik het auto rijden ervaar, is ook mijn ervaring hé

Maar ik weet na mijn ervaringen in een aantal dikke bakken dondersgoed wat ik wel of niet prettig vind. Daar hoef je geen 130i cupracer voor te zijn om dat te kunnen beoordelen voor jezelf.
En voor de 78e keer een e46 M3 zit gewoon op de grens van wat ik wil/zoek. Ik zou geen e92 M3 willen rijden om te verwachten dat die grens naar beneden bijgesteld kan worden.
Ik snap ook wel de oohhh en aaahhs over deze e92 M3, het hoort er ook een beetje bij.
1 serie M coupe variant, 1500 kilo (1400 kg RDW) 6 in lijn 330pk, bring it on.
Dat is de spirit van M imho, de Z4 M coupe vertegenwoordigd het nog in de huidige modellenreeks, de M5 en M6 allang niet meer, de e92 krijgt de voordeel van de twijfel.