Pagina 29 van 57
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:11
door Mari Oh Oh!
Luco schreef: 22 nov 2019, 21:46
hij is wel groot

zometeen blijkt het een hoax en wordt het toch de concept pickup
Het kan bijna niet anders dan een hoax zijn... Toch?
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:13
door JP
De aandelen Tesla zijn ook flink gekelderd. Ze hadden toch wat meer traditioneel design verwacht...
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:26
door Arthur
Niet raar toch? Met die belabberde service en kwaliteit van de auto’s. Als je de verhalen tenminste mag geloven. Mocht ik ooit overstappen op een EV, en ik ben een privekoper, dan wordt het een auto van de traditionele merken. Waar service iig beter is en waar ze gewoon onderdelen op voorraad hebben. Ik denk, mede daarom, dat Tesla met een jaar of 10 niet meer bestaat. Dan wil je niet nog zo’n gebakje bezitten.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:33
door sitechris
Robin schreef: 23 nov 2019, 10:31
M(odel)3 Chris.....
Oeps

Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:35
door JP
Arthur schreef: 23 nov 2019, 11:26
Niet raar toch? Met die belabberde service en kwaliteit van de auto’s. Als je de verhalen tenminste mag geloven. (...)
Die service is al langer slecht, als ik de verhalen moet geloven. De dag na de onthulling van de Cybertruck, als dan de aandelen kelderen, dan weet je dat het een met het ander te maken heeft.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:36
door Arthur
Ja, okee. Mijn betoog was ook meer algemeen bedoeld.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:39
door Robin
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 11:40
door JP
Arthur schreef: 23 nov 2019, 11:36
Ja, okee. Mijn betoog was ook meer algemeen bedoeld.
Het zal me verder ook (eenheids) worst wezen, ik heb geen aandelen Tesla, ik heb geen M3, al vind ik 'm wel mooi, naar mate je 'm vaker ziet.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 12:10
door Arthur
Zal mij verder ook worst wezen. Maar als niemand meer reageert wordt het ook zo stil hier.
LOL@Robin
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 13:10
door dvh
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 13:36
door Robin
Mooi dat je de € 100,00 confirmation hier even toont David, want anders had je 'pics or it didn't happen' geneuzel gehad:)
Desalniettemin een welgemeend en zeker géén sarcastisch gefeliciteerd! Ik vind 't een bijzonder toestel.
(Wil 'm eigenlijk ook wel, de snelste dan.

)
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 15:23
door Wimo
Haha held.. wat een ding. Enorm gevaarte ..
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 16:50
door Arthur
Iemand is al gauw een held op dit forum...
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 17:38
door WJ
Arthur schreef: 23 nov 2019, 16:50
Iemand is al gauw een held op dit forum...
En dat voor 100e tegenwoordig. Alleen de cape was vroeger al duurder!

Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 17:42
door Wimo
Arthur schreef: 23 nov 2019, 16:50
Iemand is al gauw een held op dit forum...
Ach, tegenwoordig is een 4 cilinder Porsche zelfs een parel

Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 17:44
door JP
Is €100 het minimum? Lijkt me wel wat voor verkaardagen om dan lekker op te scheppen

Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 17:48
door Eric Z
Wat weegt zo’n pick up eigenlijk? Hou je nog wel laadvermogen over als je maar tot 3500kg mag?
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 17:53
door WJ
6000lbs staat op de Wiki.
Ik mag iig hopen dat die nooit bij mij naar binnenkomt met dat gewicht en dat "plaat"werk...
Zelfs hem gewoon onderweg tegenkomen zal al een drama worden met die bom licht voorop, je ben gelijk blind.
Ik hoop dat die verboden word

Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 18:20
door Spijkerhard
Zijn er grijs kenteken opties?
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 18:48
door allen
Waarom zou je dat willen?
Extra regels En belastingvoordeel heeft het niet.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 19:15
door alt
Grijs kenteken bestaat volgens mij niet meer, Han.
Maar bestelwagens met een totaal gewicht van 3.500 kg, mag je rijden klein rijbewijs of je moet een oplegger constructie hebben, dan, als ik het goed heb 5.500 kg totaal gewicht.
Maar als dan meer dan 3.500 kg totaal gewicht heb, inclusief lading, dan mag niet sneller rijden dan 90, anders 130.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 23 nov 2019, 23:53
door PeterB
Dit wordt in NL een C of C1 rijbewijs, "grijs" of geel kenteken( zal wel "grijs" worden ivm lengte laadbak

)
Met bijbehorende nadelen.
Of een aangepast batterijpakket wat honderden kilo's scheelt ten tijde van de typegoedkeuring waardoor het karretje 6 persoons "grijs" wordt en met B mag worden gereden omdat ie op magische wijze net of net geen 3500 kg weegt, incl. laadvermogen.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 24 nov 2019, 00:06
door allen
Grijze kentekens heb je hier inderdaad niet in letterlijke zin Alt, maar verder... De LR hier staat op “grijs” kenteken. Scheelt een flinke klap aan mrb op een diesel.
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 24 nov 2019, 00:14
door JP
Nou Peter, je hebt ook nog de categorie B+. Dan moet je code 96 volgen en mag je tot 4250kg (3500kg+750kg) gaan.
Trouwens zou er voor elektrische auto's tzt nog een apart rijbewijs komen....serieus !
Daarnaast heb je nog een vrijstelling voor van rijbewijs C voor nul-emissie-bestelwagens. Komt op hetzelfde neer als dat B+ maar dan voor elektrische bestelwagens.
https://www.prodriveacademy.nl/kennisce ... stelwagens
Re: Het grote Tesla-topic
Geplaatst: 24 nov 2019, 00:38
door PeterB
B+ is voor aanhangers...
Of krijg je het accupakket in een karretje geleverd ???
En de vrijstelling voor C is een proef tot 2022, en alleen voor aangesloten bedrijven en voor het daadwerkelijk vervoer van goederen.
Klinkt leuk maar is het niet
