Alweer bijna 2 maanden verder, tijd vliegt als het buiten kouder wordt. Verkoop loopt voor geen meter maar ben er ook niet over uit of dat erg is. Beetje lowballers en kleine garages die 'm voor een Kanzi en een vrij-uitloopei willen overnemen, maar dat alles nog op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer te tellen. Heb er ook geen enkele moeite in gestoken behalve elke maand te bukken voor Marktplaats à ± €44. Er waren toch tijden dat dat gratiz was ? Zelfs hier nog geen moeite genomen een apart verkoopdraadje aan te maken, met als goed gebruik alleen de marktplaats-link. Als die gaat, dan gaat die en zien ik wel wat de opvolger is. Shortlist die langer is dan de opties, loopt van een A1 via een X1, naar een Cube Kathmandu. Vraagprijs is ook iets verlaagd, maar nog geen Stipt-achtige weggeefactie op de ali-expres-planning.
Heb trouwens nog genoeg plezier met de auto, boodschapjes doet die op zijn Vredestein-slofjes en die 18km woon werk resulteert veelal in een 25-30km stuk. Doet die allemaal zonder storingen, al staat er wel zo medio november de vervanging van een kleine 6 liter nieuwe 5w30 op de planning. Mag ik weer even langs de receptie bij Jacobs in Alsdorf

.
Onlangs vooraan bij het stoplicht uitgedaagd geweest geworden door een meid in een Mercedes. We keken elkaar aan, ik voelde meteen spanning, maar zij vloerde die dieselpedaal iets dieper dan mij lief was. Misschien was mijn reactievermogen ook wat trager doordat er rood/blauwe rondom op die A-klasse zaten. Kon ze tenminste niet zien dat ik een stuk busbaan meenam.....