08-'24 - 7kkm - € 49950,-
Pano, Matrix, HuD, H&K.....trekhaak !

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... 9448712b37
Heb je weer fout geparkeerd met je Cuore à € 6800,- boete?:)Knot schreef: 14 aug 2025, 15:16 Ieder zijn ding natuurlijk maar ik ga dan toch over naar de PHEV of kleine motor waar een stuk minder bpm op zit, ze krijgen al genoeg binnen.
Hij zit erg dichtbij toch?
Hey zunnige 'Ollander, ook jij kan te ver gaan hè.....
Simulatie;Voor voertuigen die worden ingeschreven in Brussel of Wallonië wordt de BIV berekend op basis van fiscale PK, volgens een degressief schema in functie van de leeftijd van het voertuig. Indien het vermogen van dezelfde motor uitgedrukt in fiscale PK en kilowatts (KW) elk met een verschillend bedrag overeenstemmen, dan wordt steeds het hoogste bedrag als belasting op inverkeerstelling genomen.Opgelet: voor hybride modellen, gelieve het vermogen te corrigeren om enkel dat van de verbrandingsmotor (op benzine of diesel) te vermelden en niet het gecombineerde vermogen.
Tot zo ver ben ik het er 100% mee eens. Een land moet op meer vlakken interessant zijn en niet alleen de prijs van dat stukje blik.Arthur schreef: 15 aug 2025, 19:32 Tja, ik woon ook op een 15 km van de Duitse grens. Ik wil er voor geen goud wonen. Ik tank er niet eens, doe er ook geen boodschappen. En ik heb geen hekel aan Duitsers, mocht je dat denken(...)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Erik, Google [Bot] en 3 gasten