Gefeliciteerd

Riceaux schreef:Direct daarna nog even gevierd met een rondje benzine verstoken en wat burnouts.![]()
![]()
![]()
Komende periode gelukkig weer een stuk rustiger en minder stress.Luco schreef:![]()
![]()
Wees zuinig op je lijf.
Af en toe een beetje rustig aan doen mag best hoor.Riceaux schreef:Komende periode gelukkig weer een stuk rustiger en minder stress. En ga waarschijnlijk 1 van m'n baantjes doorschuiven naar m'n vriendin. Kan ze ook een eigen auto kopen.Luco schreef:![]()
![]()
Wees zuinig op je lijf.
das een rare rikketik dan, mooi 'lastig' zoiets, al weet je bijna niet beter als je er mee geboren bent, toch altijd wat 'zorgen denk.Sjoerd MP BMW schreef: Ik zit zelf ook thuis. Vorige week is er een hartklep geplaatst op een plaats waar twaalf jaar geleden eerder al eens een hartklep was geplaatst via open-hartoperatie. Dit keer via de lies, dus herstel gaat veel sneller!
Was wel spannend omdat al een eerdere poging in november was gedaan, maar vanwege mijn gecompliceerde bouw van m'n hart was die precederen niet geslaagd en als het dit keer niet zou lukken dan moest de boel weer open met langere duur van herstel en kans op complicaties. Ik ben geboren met een viervoudige hartafwijking met nog enkele complicaties die erbij zijn gekomen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 7 gasten