Officieel: BMW 5 Serie
-
Re: Officieel: BMW 5 Serie
Heb net een 530d demo teruggebracht na twee dagen gebruik en een km of 400. 1 ding valt me het meest op: in een lange 7 met schuifdak zit ik met m'n kop tegen het dak, in een 5 niet. Bij dezelfde stoelpositie van dezelfde comfortzetel...... Wat een daklijn kan schelen!
Prima ding trouwens, je gaat je afvragen of een 535d nog zin heeft. Oppakken vanaf 1300rpm in 8!
Prima ding trouwens, je gaat je afvragen of een 535d nog zin heeft. Oppakken vanaf 1300rpm in 8!
- Fabian
jawel hoor, een van mn bazen heeft hem al een aantal weken.Robin schreef:maar de 520d is nog niet leverbaar toch?
520d punt. Geen opties. En valt eerlijk gezegd niet eens tegen

- Knot
Deze al gepost?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=omsLbgKr ... eature=sub[/youtube]
Komt wel wat los achterin uit t dak zag ik.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=omsLbgKr ... eature=sub[/youtube]
Komt wel wat los achterin uit t dak zag ik.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ga geen 30 pagina's terug lezen maar kwam dit weekend in D een touring tegen. Erg mooi ding.
- Macboy
En je weet niet meer of je hem al eerder bent tegengekomen 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja, dat weet ik dan weer wel
Had geen zin om te kijken of er al wat over gepost was. Heb inmiddels al wel gezien dat ze NL ook al leverbaar zijn. Was dus eigenlijk niets bijzonders, alleen voor mij toen ik hem voor de 1e keer, IRL, zag. Vind het dus een mooi ding 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gisteren bij de dealer (waar ik even wezen moest ivm met sat nav problemen, ik word er telkens uit gegooid en dan kan ik de weg naar huis niet meer vinden
) zag ik een neue 5 er......zwart, de Robin uitvoerig zogezegd................voor het eerst in mijn BMW bestaan vind ik achterkant eigenlijk beter dan de voorkant....................een unicum............ 
De nieren zijn toch wel zeer prominent, en van schuin achter naar schuin voor gekeken zit er een IMHO zeer discutabele bolling in het koplampglas...........
De aansluiting van de motorkap op dezelfde koplampen vind ik een dikke misser, en dat grijs gemaakte vlak boven op wederom dezelfde koplampen doet bij mij het licht doven.........................
Voor de rest goed te pruimen, wel groooooooooot hoor..........................

De nieren zijn toch wel zeer prominent, en van schuin achter naar schuin voor gekeken zit er een IMHO zeer discutabele bolling in het koplampglas...........

De aansluiting van de motorkap op dezelfde koplampen vind ik een dikke misser, en dat grijs gemaakte vlak boven op wederom dezelfde koplampen doet bij mij het licht doven.........................
Voor de rest goed te pruimen, wel groooooooooot hoor..........................
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als je een ander sound wil;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4lz-u_hn ... r_embedded[/youtube]
And this is how it works;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QdxoI0pv ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4lz-u_hn ... r_embedded[/youtube]
And this is how it works;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QdxoI0pv ... r_embedded[/youtube]
- Snipe
De eerste foto's van de Alpina B5 Bi-Turbo waren een vergissing. Alpina had het merkwaardige idee opgevat om daar een witte auto op te zetten. Dat kan natuurlijk niet, een Alpina hoort immers blauw te zijn (en als het echt niet anders kan groen). Nou, dat foutje is nu rechtgezet.
http://www.driving-fun.com/982/home/new ... blauw.aspx

http://www.driving-fun.com/982/home/new ... blauw.aspx
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die wielmaat hierboven, is dat 19 of 20"?
Silhouet van de F10 blijf ik machtig vinden.
De mijne

Silhouet van de F10 blijf ik machtig vinden.
De mijne

- Snipe
Leichte 20“ Felgen im neuen ALPINA CLASSIC Design kleiden sich mit der neuesten und zusammen mit MICHELIN eigens für optimale Höchstgeschwindigkeitsstabilität des B5 Bi-Turbo entwickelten PILOT SUPER SPORT Mischbereifung im Format 255/35 ZR20 vorne und 285/30 ZR20 hinten. Neben gesteigerten Allround-Eigenschaften weist diese Bereifung noch sichereres Traktionsverhalten bei nasser Fahrbahn, ein optimiertes Aquaplaningverhalten und einen verbesserten Abrollkomfort auf, welcher zusätzlich vom Verzicht auf Run-Flat Technologie profitiert.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Danke schön, Rudi Carell.
Gruß,
Robin
Gruß,
Robin
- romo
De neus is wat hoog, zal wel weer voor de voetgangers veiligheid zijn.....................
- romo
Lichte kleuren staan hem ook erg goed................. 

- Joop
De licht kleur lijkt de auto wel compacter te maken (kan ook de kijkhoek zijn overigens...).
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Wat is de gemiddelde levertijd op de nieuwe 5-serie?
M'n schoonpa wil namelijk de 5-serie Touring bestellen zodra deze in oktober in de showroom staat.
Wanneer zou hij dan ongeveer kunnen rijden?
Wat is jullie ervaring hierin.
M'n schoonpa wil namelijk de 5-serie Touring bestellen zodra deze in oktober in de showroom staat.
- Sperdy
Daar kun je in mijn beleving niets van zeggen Joop: foto 2 is hoger genomen en met een beetje groothoek. Toen ik deze foto's zag dacht ik dat foto 2 een BMW 3 serie wasJoop schreef:De licht kleur lijkt de auto wel compacter te maken (kan ook de kijkhoek zijn overigens...).

-
Je kan nu al bestellen denk ik?Rivanov schreef:Wat is de gemiddelde levertijd op de nieuwe 5-serie?
- GTRene
ik kijk weer eens in dit draadje, zie ik dat van die uitlaat...
dat keuren ze toch nooit goed? daar komen de gassen ineens onder de auto weg...stel vlam uit de pan en hup auto in de fik met vlammen daar bij wijze van
dat keuren ze toch nooit goed? daar komen de gassen ineens onder de auto weg...stel vlam uit de pan en hup auto in de fik met vlammen daar bij wijze van

- dvh
Je moet soms echt 3x kijken of het geen 3 serie is !Joop schreef:De licht kleur lijkt de auto wel compacter te maken (kan ook de kijkhoek zijn overigens...).
- romo
Mooi vergelijk............
Here are the best F10 vs. E60 5-series comparison photos we've seen yet. Despite being visually larger, based on actual dimensions, the F10 is actually only very slightly larger, being:
*2 inches longer
*0.5 inches wider
*0.2 inches lower in height
*wheelbase that's 3.2 inches longer
The 2008 LCI E60 is Sapphire Black with 19” 172 M’s and the 2010 F10 is Jet black with 20” 312’s. Both cars are 520dA’s and have standard suspension.

Neushoogte valt dus mee.....................
Here are the best F10 vs. E60 5-series comparison photos we've seen yet. Despite being visually larger, based on actual dimensions, the F10 is actually only very slightly larger, being:
*2 inches longer
*0.5 inches wider
*0.2 inches lower in height
*wheelbase that's 3.2 inches longer
The 2008 LCI E60 is Sapphire Black with 19” 172 M’s and the 2010 F10 is Jet black with 20” 312’s. Both cars are 520dA’s and have standard suspension.
Neushoogte valt dus mee.....................
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Hij heeft al met de Sedan gereden maar wil eerst de Touring in reallife bekijken voordat hij tot bestelling overgaat. Z'n Audi A6 Avant moet er dit jaar uit..M@rcel schreef:Je kan nu al bestellen denk ik?Rivanov schreef:Wat is de gemiddelde levertijd op de nieuwe 5-serie?
-
Hier nog een foto van het sportpakket vanuit een andere hoek.

- GTRene
best mooi zo te zien...niks mis mee dacht ik, ja voor zo'n vrij grote wagen dan.