Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 19 okt 2009, 15:32
Ik zat al op die opmerking te wachten, had hem alleen van Allen verwacht 

Nee joh, die staat in de startblokken om het Scheivlak op te vliegen!Kgroot.nl schreef:Die Saxo komt flink uit zijn veren met remmen
Aad schreef:Jesus , wat word Hans daar hard voorbij gereden door die gek op wielen
Downforce Hans schreef:Ik was er tenminste nog![]()
Jij was zeker een proefrit in je M5 aan het maken![]()
hahaha, jij jij had je esp natuurlijk uitstaan...Downforce Hans schreef:Wat nou esp en zo, niks van dat allesviper_maurice schreef:gave foto kerel.Mark Nauta schreef:Niet lullig bedoeld Maurice, juist opbouwend, maar is een cursus op Zandvoort niet wat voor je. De Viper is natuurlijk niet de meest makkelijke en
vergevingsgezinde sportwagen. Je had de gang er wel aardig inzitten, maar in sommige bochten zat je nog wel naast de ideale lijn. Bij zo'n cursus
kun je je dat echt goed eigen maken. Zeker als je er dan andere banden onder zet zal je een knap stuk sneller gaan.
Hier nog even een foto van die heerlijke Viper, want wat is het een vette kar zeg!!!
ja zou ook geen kwaad kunnen natuurlijk, op de snelweg 310 rijden is makkelijker dan een rondje op t circuit
en is idd moeilijkere auto dan die corvettes en duitse auto''s met esp enzo maar goed, het was ook voor de lol he. en had geen tyd voor die ideale lijn, was te druk met m op de weg houden haha![]()
Zo zijn die viper gasten nou, als je ze helpt met de banden dan zijn ze zo vriendelijk en als de middag voorbij is dan zijn ze al de hulp al snel vergeten.
Nou, zo`n viper is alleen maar goed om een veld te ploegen..........en dat bleek ook wel![]()
250 met een Viper doe je in feiten nog met 1 hand aan het stuur.viper_maurice schreef:gave foto kerel.
ja zou ook geen kwaad kunnen natuurlijk, op de snelweg 310 rijden is makkelijker dan een rondje op t circuit
en is idd moeilijkere auto dan die corvettes en duitse auto''s met esp enzo maar goed, het was ook voor de lol he. en had geen tyd voor die ideale lijn, was te druk met m op de weg houden haha
geen vlammen geloof ik, geel met blauw was die Volvo met rolkooi enzo.Dominique schreef:Ik heb geen vlammen gezien hoewel ik daar tijd zat voor heb gehad. Ik heb er 3 ronden achter gezeten, en op het rechte eind had mijn badkuip ook niet voldoende puf om er voorbij te gaan.Hans GP schreef:Wie was dat met die Race Volvo 850 met een enorme turbo (en vlammen 8) )
Liep bij mij weg op de rechte stukken en ik liep weer in in de bochten, was leuk om samen op te rijden, toen had ik ook mijn snelste ronde..
Ben wel benieuwd wat voor rondetijden hij reed later die dag
Overigens wil ik nog zeggen dat net als de track geprepareerde auto's die via dit forum op CPZ rijden de foto's ook van hoog niveau zijn.
Dan moet je meer gas gevenviper_maurice schreef:geen vlammen geloof ik, geel met blauw was die Volvo met rolkooi enzo.Dominique schreef:Ik heb geen vlammen gezien hoewel ik daar tijd zat voor heb gehad. Ik heb er 3 ronden achter gezeten, en op het rechte eind had mijn badkuip ook niet voldoende puf om er voorbij te gaan.Hans GP schreef:Wie was dat met die Race Volvo 850 met een enorme turbo (en vlammen 8) )
Liep bij mij weg op de rechte stukken en ik liep weer in in de bochten, was leuk om samen op te rijden, toen had ik ook mijn snelste ronde..
Ben wel benieuwd wat voor rondetijden hij reed later die dag
Overigens wil ik nog zeggen dat net als de track geprepareerde auto's die via dit forum op CPZ rijden de foto's ook van hoog niveau zijn.
denk ook niet standaard T5 want zelfs op het rechte stuk moest ik m nog flink intrappen..
Ik zeg het niet met plezier, maar Hans had alles al uitgeschakeld voor we de baan op waren. Dikkeviper_maurice schreef:hahaha, jij jij had je esp natuurlijk uitstaan...
allen schreef:Ik zeg het niet met plezier, maar Hans had alles al uitgeschakeld voor we de baan op waren. Dikkeviper_maurice schreef:hahaha, jij jij had je esp natuurlijk uitstaan...dus.
Ik ben je wel tegen gekomen, maar toen stond je in de grindbak( in D-F taal is dat de metchu).viper_maurice schreef:allen schreef:Ik zeg het niet met plezier, maar Hans had alles al uitgeschakeld voor we de baan op waren. Dikkeviper_maurice schreef:hahaha, jij jij had je esp natuurlijk uitstaan...dus.
als hij t ook maar niet heeft aangezetdan haha, 1 knopje is zo gedaan...
maar t was een aardige kerel, ben m tijdens de rondes niet tegengekomen geloof ik.
(wel een haat-liefde relatie iedereen hier he haha, complimentjes zijn ver te zoeken..)
Moet ik je blijven complimenteren met de SRT-10 danviper_maurice schreef:allen schreef:Ik zeg het niet met plezier, maar Hans had alles al uitgeschakeld voor we de baan op waren. Dikkeviper_maurice schreef:hahaha, jij jij had je esp natuurlijk uitstaan...dus.
als hij t ook maar niet heeft aangezetdan haha, 1 knopje is zo gedaan...
maar t was een aardige kerel, ben m tijdens de rondes niet tegengekomen geloof ik.
(wel een haat-liefde relatie iedereen hier he haha, complimentjes zijn ver te zoeken..)
om naar te kijken zeker, om in te rijden hou ik het net 1 rondje vol....................Kgroot.nl schreef:Duurt lang voordat ik een Viper zat ben 8)
Dat zegt een hoop over je beperktheid van rijden......Harry-944-basic schreef:om naar te kijken zeker, om in te rijden hou ik het net 1 rondje vol....................Kgroot.nl schreef:Duurt lang voordat ik een Viper zat ben 8)
duidelijk nog een liefhebber van USA tupperware.....Downforce Hans schreef: Dat zegt een hoop over je beperktheid van rijden......
Ik had gehoopt een Salto 1.0 wel voor te blijven.....luco hornsveld schreef:Hee Honz,
Volgens mij gaat harry in een porsche van 25 jaar oud sneller dan jij in je nieuwe tupperware auto![]()
Maar das natuurlijk niet zoo moeilijk, das ook weer waar want zzelfs een alto 1.0 gaat nog sneller rond:jenna: