'2 weken elke dag gratis rijden in een Ferrari 360CS of een heel jaar lang genieten van dat onderlichaam met passend bovenstuk'
Ga ik toch voor twee weken lang die 360CS. Er zijn meer mooie vrouwen, dan dat er 360CS's zijn
Die 348 is geweldig!
Maar volgens mij valt het in het bezit hebben van zo'n auto best tegen. Het rijdt volgens mij als een oude Ferrari, zwaar, moeilijk en met veel drama. Daar moet je van houden natuurlijk
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 12:32
door GTRene
hier wat geluidjes wat zo'n ding kan produceren...
deze klinkt iets meer ferrari scream, al kun je het niet helemaal goed horen
ben zelf ook meer de 355 shape type, maar kan deze zeer zeker waarderen, zag net ook dat daar nog een Michelotto ? uitvoering van is met schijnbaar 360pk?
anyway, leuk klassiek speelgoed lijkt me.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 14:34
door Rupie
Lijkt wel wat 355 trekjes te hebben, of ligt dat aan mij?
Onderschatte auto heb ik wel eens ergens gelezen.
Die stoelen
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 15:26
door ErikS
Ruben schreef:Lijkt wel wat 355 trekjes te hebben, of ligt dat aan mij?
Onderschatte auto heb ik wel eens ergens gelezen.
Die stoelen
1 v/d 50......
Lijkt me echt een toekomstige klassieker, die tegen die tijd de 75K zwaar zal overstijgen! :strong:
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 17:29
door GTRene
dat lijkt mij dus ook, nu nog zeg 75K en over 5 tot 10 jaar ineens 200K oid.
is er trouwens van de F355 ook een lichtgewicht uitvoering? zoiets speciaals?
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 19:56
door Tim N
Niet zoiets enkel de Fiorano, maar dat mag niet onder dezelfde noemer imho.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 20:13
door GTRene
die Ferrari F355 Challenge dan? of is dat wat anders, lijkt ook zoiets.
ah, nee is niet zoiets, wel leuk/speciaal maar niet zoveel lichter e.d. als die 348
F355 ChallengeIn 1995 Ferrari introduced a race ready F355 Challenge model for use specifically in the Ferrari Challenge.[3] The Ferrari F355 Challenge model is created by starting with a standard Ferrari F355 Berlinetta model and modifying it with a $30,000 factory-to-dealer supplied kit. The kit requires 110 hours to install, and includes the following components/modifications[4]:
Competition clutch
Competition steering wheel
Lightweight exhaust
Rollcage
Racing seats
Safety harnesses
Fire extinguisher
Engine cutoff switch
Carbon fiber rear wing
Upgraded 14" Brembo brakes
18" Speedline wheels
Pirelli racing slicks
Solid suspension bushings and competition springs
Rear brake cooling ducts
Challenge black rear grille
The F355 Challenge shares the same engine performance and physical dimension specifications as the original. 108 were produced, all with the 6-speed transmission. Each F355 Challenge has an emblem on the rear that specifically denotes 'F355 Challenge'.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 21:52
door Rupie
110 uur, wat zou dat kosten bij de Ferrari dealer?
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 22:57
door GTRene
ongeveer een nwe VW Polo ofzo
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 22 jul 2011, 23:06
door GTRene
ik wilde daar wat over opzoeken en kwam tot de verbasing dat deze schijnbaar zeer ervaren mensen nog normale prijzen vragen, 35,-euro per uur ex btw
'2 weken elke dag gratis rijden in een Ferrari 360CS of een heel jaar lang genieten van dat onderlichaam met passend bovenstuk'
de 2 weken graag daarmee kan je wel meerdere van dat soort lijfjes scoren
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 31 jul 2011, 12:11
door GTRene
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 01 aug 2011, 10:33
door Tim N
Geweldig hoor René
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 01 aug 2011, 11:01
door GTRene
gaaf he, daar droomde je destijds van
eind jaren 80 wel 2 kleine broertjes daarvan gehad,
een oranje Fiat 131 racing en een grijs metallic 131 racing (miafiori)
heb ook best veel Fiats gehad in die tijd, ook Abarth's maar dat waren een paar 130TC Ritmo's
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 01 aug 2011, 11:56
door Tim N
Weet nog (van foto's that is) dat mijn pa toen ik er net was een Ritmo TC had.
Toen mijn zus er ook was ging dat ding pleite voor een 105TC en ging het snel berg afwaarts naar een 1.6 oid.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 01 aug 2011, 14:28
door GTRene
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 04 aug 2011, 00:24
door ErikMartijn
Een van de mooiste Ferrari's ooit vind ik, al is de GTC nog wat mooier imho:
De Maser die er staat is ook prachtig trouwens..... Meneer Metcalfe heeft het wel voor elkaar!
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 05 aug 2011, 01:19
door Xave30
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 05 aug 2011, 10:14
door GTRene
fraaie collectie Ferrari's
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 05 aug 2011, 11:08
door Rupie
288 gto please!
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 05 aug 2011, 11:24
door Eric-328
GTRene schreef:kwam net dit tegen wat te koop staat, voor die auto een leuke prijs lijkt me zo, super zeldzaam.
Vriend van mij heeft er een gehad. Zwaar onderschatte auto.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 05 aug 2011, 22:57
door GTRene
prachtige bips :bro:
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 13 aug 2011, 11:10
door GTRene
david vs goliath?
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 13 aug 2011, 15:05
door Petrolhead Tom
betaalbare Porno!
KTMstratosferica KTM Stratos
Geplaatst: 22 aug 2011, 15:18
door GTRene
helemaal niet verkeerd, de gewone KTM vind ik wat tegenvallen (niet mooi wel interessant)
dit maakt hem iets mooier
een soort Lancia Stratos kit erop.
Het Italiaanse KTMstratosferica bouwt een X-Bow om tot een look-a-like van het historische Italiaanse rallykanon Lancia Stratos.
Ook zo teleurgesteld dat de productie van de New Stratos op losse schroeven staat? Mensen die alsnog een moderne interpretatie willen bezitten van de historische Lancia kunnen terecht bij Stratosferica. Dit keer is niet een Ferrari 360 of 430 de basis voor een ombouw, maar is hij rechtstreeks gebaseerd op een KTM Crossbow.
De Italiaanse makers zien hun auto als een tweewielaangedreven rallyauto. Het is nadrukkelijk geen replica van de Lancia Stratos, maar een moderne interpretatie van die auto. De Crossbow is vooral gekozen als basis omdat die auto geen A-stijl heeft. Dat maakte het mogelijk om een zeer schuin liggende voorruit te ontwikkelen. “Het zicht rondom is door de panoramische ruit fenomenaal,” beloven de makers.
Verder vinden ze dat door een koolstofvezel chassis de rij-eigenschappen en de emotie tijdens het rijden nog veel groter zijn dan bij het voorbeeld van deze auto. Verder is de KTM zo kaal als het maar kan. Om een radio of verwarming hoef je niet te vragen. Een ombouwkit kost 12.000 euro en een complete Stratosferica in een kleur naar keuze staat voor 98.000 euro in de prijslijst.
Ook kan we worden gekozen voor de Monte Carlo-uitvoering. Dan wordt alleen het voorruit gemonteerd en hoef je in een X-Bow dus geen vliegjes meer te eten onderweg.