Eurovision Songfestival
- 350 Z
Re: Eurovision Songfestival
Mijn top 3 was Israel, Frankrijk en Kroatie. De rest van de freaks mag naar huis.
- tomgtr
Vroeger was het songfestival saaie muzak gemaakt voor de massa. Nu is het een rariteitenkabinet voor de woke gemeenschap. De massa blijft wel kijken en tegensputteren. Ik keek toen niet en vroeger ook niet. Wat ik niet begrijp is dat de massa gewoon blijft kijken (en tegensputteren). Er zijn toch meer tv kanalen?
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
De vraag stellen…tomgtr schreef: 12 mei 2024, 20:46 …. Wat ik niet begrijp is dat de massa gewoon blijft kijken (en tegensputteren). Er zijn toch meer tv kanalen?
Onthoud altjd: niets zo irrationeel als de mens.
- jos_br
- JP
Ja EuroVision is een circus geworden, en dan is het wel 'mooi' dat we als land dan maar eens een keerjte ook gek probeerden te doen. Uit de tijden van Treble (Limburgse trommelmutsen) en Joan Franka (die tooi met die indiaan...) toen deden wij een beetje raar.
Op tv zag ik deze week een hardwerkende ondernemer, die zelfs in komkommertijd geen blad voor de mond neemt.
"Als ik gemekker wil, koop ik wel een geit...." en de kantoorjuf die gewoon op tv een nieuwe naaktkalender ophangt zonder daar maar een seconde zich ongemakkelijk bij te voelen. Toch nog een paar nuchtere mensen zonder lange tenen in dit land.....
Slappe !
Op tv zag ik deze week een hardwerkende ondernemer, die zelfs in komkommertijd geen blad voor de mond neemt.
"Als ik gemekker wil, koop ik wel een geit...." en de kantoorjuf die gewoon op tv een nieuwe naaktkalender ophangt zonder daar maar een seconde zich ongemakkelijk bij te voelen. Toch nog een paar nuchtere mensen zonder lange tenen in dit land.....
Slappe !
- JP
- Downforce Hans
Wel toevallig dat het gewonnen wordt door een non-binair persoon. Eerst een manvrouw, of een vrouwman met een baard en nu dit weer. Ben benieuwd wat het de volgende keer wordt....
- 350 Z
Volgende word een eunuch die wint 

- Arthur
- Auto: Nr.51
- Martijn_bmw
Haha mooi is die hè, ik heb ook alle afleveringen al bekekenJP schreef: 12 mei 2024, 21:34
Slappe !

-
Ken Oos al meer dan 30 jaar en hij is echt zo.
Gouwe gozer.
Gouwe gozer.
- Martijn_bmw
geweldige vent idd! Door deze serie ben ik zelfs zijn producten gaan kopen, nou echt zo’n vent die je de omzet graag gunt!
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
M.a.w. niks toevallig aan.Downforce Hans schreef: 13 mei 2024, 07:54 Wel toevallig dat het gewonnen wordt door een non-binair persoon. Eerst een manvrouw, of een vrouwman met een baard en nu dit weer. Ben benieuwd wat het de volgende keer wordt....
In de hudiige woke wereld is de afwijking de nieuwe norm. Allemaal aandachthoeren met als probleem dat men ze ook die aandacht heeft.
- 350 Z
In Noord-Afrika gooit men zulke types geblinddoekt head first van het hoogste gebouw af.
- JP
Joost bedankt voor een herkansing. Misschien ook maar beter, want buiten het optreden kreeg ik de laatste tijd toch meer het gevoel dat die af en toe kortsluiting had in zijn serverruimte......zeker met het entourage waar hij zich mee omringt.
De ballen van AVROTROS, die eerst zo boos waren zijn natuurlijk weer ingedaald, want ze bukken gewoon weer voor de EBU, en mogen we in 2025 weer een of andere circusact gaan afvaardigen. Boer Harm, kom d'r maar in.
https://www.nu.nl/songfestival/6332768/ ... kapot.htmlJoost Klein wijst Songfestival af: 'Ik hield er burn-out aan over en ben nu kapot'
De ballen van AVROTROS, die eerst zo boos waren zijn natuurlijk weer ingedaald, want ze bukken gewoon weer voor de EBU, en mogen we in 2025 weer een of andere circusact gaan afvaardigen. Boer Harm, kom d'r maar in.

- Philipoo
Jij hebt Joost 5 jaar geleden niet gezien gok ik?
- JP

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... witserlandClaude (21) gaat Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival 2025 in Zwitserland. Hiermee neemt hij neemt het stokje over van Joost Klein (27). Dit onthulde AVROTROS donderdagmiddag op social media.
Eerste reactie, "wie?"

- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Ik ben geen fan, maar wel stukken beter dan wat er meestal afgevaardigd wordt.
-
Leuke sympathieke gozer, stuk beter dan Joost.
- JP
Gaan we winnen ? 

https://archive.is/DpgrMZweden topfavoriet met ’saunalied’, Claude gaat voor linkerrijtje scorebord en spanning stijgt rond Céline Dion
- Arthur
- Auto: Nr.51
- JP
Ja, Oostenrijk wint van Israel..... 

- Martijn_bmw
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Claude , aardige vent, maar performance live was om te huilen:)
Oostenrijk met de nieuwe Gerard Joling dan maar?
Eigenlijk was en is het gewoon Yuval, mooie performance, écht liedje, en dat werd enorm gewaardeerd aan de punten te zien. Hulde!
Maarja half LGBTQI+ Europa naar Tel Aviv lijkt me geen goed plan helaas. Niet dat ik zeg dat er op zo'n festival van 'voorbedachte rade' sprake was hoor.
Oh ja, Zweden; meezinger, werkt wél!
Oostenrijk met de nieuwe Gerard Joling dan maar?
Eigenlijk was en is het gewoon Yuval, mooie performance, écht liedje, en dat werd enorm gewaardeerd aan de punten te zien. Hulde!
Maarja half LGBTQI+ Europa naar Tel Aviv lijkt me geen goed plan helaas. Niet dat ik zeg dat er op zo'n festival van 'voorbedachte rade' sprake was hoor.

Oh ja, Zweden; meezinger, werkt wél!
-
Internationale QueerFestival
Ik kijk er al jaren niet meer naar en als ik dan de foto van de winnaar zie weet ik weer waarom.
Heeft ook geen zak meer met Europa te maken, ik stel voor dat het voortaan het Internationale QueerFestival heet
Heeft ook geen zak meer met Europa te maken, ik stel voor dat het voortaan het Internationale QueerFestival heet