Alle (on)zin over Hybride !
- duifjes.com
Re: JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!
Hahahah Idd. Prius...ppffffffff.....
Nee serieus ding is goed rijdt goed de muntjes etc. 0,0 probleemgevallen echt helemaal niets.
Ik heb gisteren zo'n mooie rit gehad met een Aygo automaat ja je leest het goed volgas naar de zaak elke meter een dikke smile op mn gezicht want je kan in stads verkeer zo vreselijke hoeken met dat ding beetje gas erop en lef en ja het kan hard.
Toen terug volgas mn 4.0 de sporen gegeven heerlijk brullen uit die twee dikke pijpen en 1900kg DF fun 17.6l / 100km gemiddeld gisteren........
ps. vandaag ga ik weer Aygos en priussen verkopen....is namelijk CO2 neutraal :banaan:
Nee serieus ding is goed rijdt goed de muntjes etc. 0,0 probleemgevallen echt helemaal niets.
Ik heb gisteren zo'n mooie rit gehad met een Aygo automaat ja je leest het goed volgas naar de zaak elke meter een dikke smile op mn gezicht want je kan in stads verkeer zo vreselijke hoeken met dat ding beetje gas erop en lef en ja het kan hard.
Toen terug volgas mn 4.0 de sporen gegeven heerlijk brullen uit die twee dikke pijpen en 1900kg DF fun 17.6l / 100km gemiddeld gisteren........
ps. vandaag ga ik weer Aygos en priussen verkopen....is namelijk CO2 neutraal :banaan:
-
Wat een onzin om te denken een dikke vinger naar de overheid te maken door hybride te gaan rijden.
Zij hebben toch zelf een lager percentage aan bijtelling ingevoerd om het gebruik van deze auto's te bevorderen.
Het verschil tussen 14% of 25% aan inkomsten is voor de overheid wisselgeld...voor de meeste gebruikers een aanzienlijk bedrag.
Mijn Lexus GS450h verhaal gaat waarschijnlijk toch niet door, vind het wel jammer....want in die klasse is een hybride pas een serieus alternatief voor auto's in dezelfde klasse...enkel en alleen omdat je dan geruisloos door de stad kan glijden...voor de rest is een e60 530i milieuvriendelijker
Zij hebben toch zelf een lager percentage aan bijtelling ingevoerd om het gebruik van deze auto's te bevorderen.
Het verschil tussen 14% of 25% aan inkomsten is voor de overheid wisselgeld...voor de meeste gebruikers een aanzienlijk bedrag.
Mijn Lexus GS450h verhaal gaat waarschijnlijk toch niet door, vind het wel jammer....want in die klasse is een hybride pas een serieus alternatief voor auto's in dezelfde klasse...enkel en alleen omdat je dan geruisloos door de stad kan glijden...voor de rest is een e60 530i milieuvriendelijker
- Alain
Ik heb wel eens gehoord dat een vegetarier in een Hummer CO2 neutraler is dan een carnivor in een Prius.
- RobS
:banaan:Andre schreef:Gaan jullie maar hybride.
Nee serieus voor dagelijkse zakelijke km moet je gewoon zo zuinig en goedkoop mogelijk. Fun heb je toch niet in de spits.
Is onzin, ik woon in Eindhoven en werk in Utrecht, ben gemiddeld meer dan 12 uur van huis terwijl ik toch echt maar 8 uur werk, kun je nagaan hoe lang ik in dat hok moet zitten om 2x88km af te leggen.Iceman schreef:Andre schreef:Gaan jullie maar hybride. Wij rammen even door naar 8400 rpm.
Nee serieus voor dagelijkse zakelijke km moet je gewoon zo zuinig en goedkoop mogelijk. Fun heb je toch niet in de spits.
Die zakelijke kilometers worden juist leuk in een fun-car. Ik moet er niet aan denken om 5 dagen per week in een prius of civic te rijden. Dat staat gelijk aan seppuku (http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppuku" onclick="window.open(this.href);return false;) Die hybride rijders, zijn eigenlijk al dood en rijden/ zitten al in hun doodkist, ze hebben het alleen nog niet in de gaten. Uiteindelijk zijn zij de eerste lamme schapen die toegeven aan de nukken van de regering, maar zich zelf ondertussen wijs maken dat ze geld verdienen.
- Mike S.
- Auto: M135i
IK heb tot aan vorig jaar 5 jaar lang elke dag in totaal 5 uur moeten rijden van huis en naar werk en terug, ik had dit NOOIT met een hybride of andere simpele bak kunnen doen.
Als ik zo lang in de auto zit in de drukte heb ik juist luxe nodig en een auto waar ik me fijn in voel anders hou ik het nog geen week vol.
Je word toch alleen maar chagerijniger als je zo lang in een hybride moet zitten in de file enzo? lijkt mij tenminste
Maar daarintegen nu ben ik 40 min op een dag kwijt voor woon werk en vind ik het geen probleem een simpele opel corsa 1,2 te rijden voor werk.
Omdat de reistijd is te verwaarlozen en je bent toch zo thuis , geen probleem om daarmee te rijden dan.
Als ik zo lang in de auto zit in de drukte heb ik juist luxe nodig en een auto waar ik me fijn in voel anders hou ik het nog geen week vol.
Je word toch alleen maar chagerijniger als je zo lang in een hybride moet zitten in de file enzo? lijkt mij tenminste
Maar daarintegen nu ben ik 40 min op een dag kwijt voor woon werk en vind ik het geen probleem een simpele opel corsa 1,2 te rijden voor werk.
Omdat de reistijd is te verwaarlozen en je bent toch zo thuis , geen probleem om daarmee te rijden dan.
- Leen
de enige accu die in mijn auto komt is een 12 volt om de 6 pitter aan te sleuren.
wat ik zo f#cking irritant vindt aan die priussen en civics is dat ze als echte stigmatiserende moraalridders en milieufreaks jou met 76 waar je 80 mag en 94 waar je 100 mag ophouden ( kun je lekker goed zien op hun pontificale digitale snelheidheidsmeter als je weer eens zo'n schijthok moet in halen tijdens het passeren ) en dan met het vingertje wijzen dat ik asociaal ben in hun ogen .
hoe zit het eigenlijk met de restwaarde van die accugebakjes? lijkt me dat deze auto's hoofdzakelijk (95%? ) als lease auto verkocht worden .
Ik weet uit ervaring (bijv bij de electrische vorkheftrucks in mijn bedrijf) dat de capaciteit van de accu na een jaar of vijf flink afneemt . Zo'n ding wil natuurlijk niemand 2ehands meer kopen.
ergo , ik vindt het dus helemaal nix .
wat ik zo f#cking irritant vindt aan die priussen en civics is dat ze als echte stigmatiserende moraalridders en milieufreaks jou met 76 waar je 80 mag en 94 waar je 100 mag ophouden ( kun je lekker goed zien op hun pontificale digitale snelheidheidsmeter als je weer eens zo'n schijthok moet in halen tijdens het passeren ) en dan met het vingertje wijzen dat ik asociaal ben in hun ogen .
hoe zit het eigenlijk met de restwaarde van die accugebakjes? lijkt me dat deze auto's hoofdzakelijk (95%? ) als lease auto verkocht worden .
Ik weet uit ervaring (bijv bij de electrische vorkheftrucks in mijn bedrijf) dat de capaciteit van de accu na een jaar of vijf flink afneemt . Zo'n ding wil natuurlijk niemand 2ehands meer kopen.
ergo , ik vindt het dus helemaal nix .
- Kasteel
Waarom zou je gaan bijtellen voor een auto die je niet prive wil rijden? En als je ding dan toch niet privé gaat gebruiken, kan je beter een normale auto kopenAndre schreef:Nou ik zal je vertellen. Als lease auto van de baas zou ik geen minuut twijfelen om een hybride te nemen.
14% bijtelling. Goedkoop in aanschaf. Als dom zakelijk vervoer meer als prima. Alleen wil ik als keus hebben dat ik er een fun auto naast kan hebben. Ga echt niet in het weekend met zo n ding sturen.

- RobS
Nee, dat is dus niet het geval maar daar kom je pas achter als je er een keer in gereden hebt...Mike Spanjersbergh schreef: Je word toch alleen maar chagerijniger als je zo lang in een hybride moet zitten in de file enzo? lijkt mij tenminste
- Mike S.
- Auto: M135i
Hybride auto's hebben weining te maken met driving fun .Aram schreef:Er zijn ook veel te veel topics over BMW's, gelijk ook maar dichtgooien?? :banaan:Flatline schreef:+1
Er zijn in mijn ogen wel ERG veel topics over de hybride wagens, maar goed als de rest het graag wilt posten, fine by me.....
Pretty pleaseeeee....?????

Bmw daarintegen wat meer.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik voel me in het geheel niet aangesproken door de topic titel................................. 

- Michel P
Re: Hybride: wie allemaal besteld ?
Deze reclame deed Nandor besluiten een Prius te komen

-
ROFLOL
N.
N.
-
Hahaha schitterend
- Michel P
business as usual - EPMDNandor schreef:ROFLOL
N.
- Alain
Driving fun kun je toch in iedere auto hebben, of dat nou een Beemer, VW of hybrid is.. het gaat -in mijn ogen- om de lol van het rijden.Mike Spanjersbergh schreef:Hybride auto's hebben weining te maken met driving fun .
Bmw daarintegen wat meer.
Ben ook geen hybrid fan, maar om al die dingen nou gelijk in het linker hoekje te zetten ..

Ik rij zelf in een classic, dus naai de overheid ook, betaal immers geen wegenbelasting (hoe lang nog?), verzekering (All risk op basis
van taxatie) is ook een schijntje, en aangezien ik met mijn bus veel buitenlandse tochten maak, boor ik ze hier ook de accijns en BTW
op de verbruikte brandstof door hun neus.
Ik denk ook niet dat een hybrid de oplossing is, meer een tussenstap op weg naar de volledig schone motor, nl op perslucht.
-
Hij is weer goed hoor!
N.
N.
-
- Michel P
Die is ook dikke pret!
Michel
Michel
- Michel P
Maboy tijdens de proefrit in de Prius

- Michel P
So are not amused, but who cares

-
Eens met Alain,
Met iedere auto is DF te behalen.
Anders wordt het als je er dagelijks in moet rijden..dan kan een auto je echt tegen gaan staan....hoe groot je financieel voordeel ook zal zijn, die extra centen iedere maand wennen namelijk vliegensvlug.
Met iedere auto is DF te behalen.
Anders wordt het als je er dagelijks in moet rijden..dan kan een auto je echt tegen gaan staan....hoe groot je financieel voordeel ook zal zijn, die extra centen iedere maand wennen namelijk vliegensvlug.
- Tristan
Pcies, als je de roverheid echt wilt naaien: koop een oltimer, zie zuipen relatief veel, stoten veel Co2 uit en betaald geen roggel aan wegenbelasting.
Heerlijk!
Heerlijk!

-
Onlinemarkk
Nandor,
Je snapt het niet!!!
1.Hybride is tussenfase, full elektriek gaat het worden
2.Hij gaat er zeker een keer komen, maar niet ipv een M3
Mensheid wordt gebrainwashed tegenwoordig. De lease diesel generatie klaagt over gebrek aan vermogen, ze bedoelen trekkracht, als ze overstappen naar benzine. Tja dan moet je niet schalen bij 1500 tpm...
Geniet jij naar van je goedkope hybride, dan doe ik dat wel van mn nog goedkopere motorscooter en nog goedkopere fiets.
Gisterenavond weer heerlijk topless ge-boxsterS-ed. Grappig maar heb geen enkele seconde aan een hybride gedacht...
Mark.
Je snapt het niet!!!
1.Hybride is tussenfase, full elektriek gaat het worden
2.Hij gaat er zeker een keer komen, maar niet ipv een M3

Mensheid wordt gebrainwashed tegenwoordig. De lease diesel generatie klaagt over gebrek aan vermogen, ze bedoelen trekkracht, als ze overstappen naar benzine. Tja dan moet je niet schalen bij 1500 tpm...
Geniet jij naar van je goedkope hybride, dan doe ik dat wel van mn nog goedkopere motorscooter en nog goedkopere fiets.
Gisterenavond weer heerlijk topless ge-boxsterS-ed. Grappig maar heb geen enkele seconde aan een hybride gedacht...
Mark.
- Michel P
Pruis vs Honda Hybrid
LOL
http://crazymotion.net/honda-no-commerc ... vEjAy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOL
http://crazymotion.net/honda-no-commerc ... vEjAy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RobS
Je kan alleen binnekort nergens meer het centrum inTristan schreef:Pcies, als je de roverheid echt wilt naaien: koop een oltimer, zie zuipen relatief veel, stoten veel Co2 uit en betaald geen roggel aan wegenbelasting.
Heerlijk!