Ben ik niet helemaal met je eens, Ricciardo blokkeerde inderdaad, maar dat was al voor de bocht en hij ging gewoon voor het gat dat Bottas eerst wel liet en later weer dicht smeet.....voor mij gewoon een eerste bocht race incident, dus beiden schuld of beiden geen schuld, maar net hoe je het bekijkt.daNpy schreef: 09 nov 2021, 14:44 Ricciardo komt weer blokkerend aanzeilen met zijn debiele divebombs en ramt Bottas buiten de top 10. Wordt echt tijd dat dat arcade racen van hem eens bestraft wordt.
F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
- daNpy
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Ricciardo ging die bocht nooit halen met de snelheid die hij had, omdat hij een lock up had ipv degelijk te remmen. Kun je ook zien aan hoe hij de bocht uit komt, enorm wijd.Opa schreef: 10 nov 2021, 01:15Ben ik niet helemaal met je eens, Ricciardo blokkeerde inderdaad, maar dat was al voor de bocht en hij ging gewoon voor het gat dat Bottas eerst wel liet en later weer dicht smeet.....voor mij gewoon een eerste bocht race incident, dus beiden schuld of beiden geen schuld, maar net hoe je het bekijkt.daNpy schreef: 09 nov 2021, 14:44 Ricciardo komt weer blokkerend aanzeilen met zijn debiele divebombs en ramt Bottas buiten de top 10. Wordt echt tijd dat dat arcade racen van hem eens bestraft wordt.
En dan is dus zijn "signature move", altijd met de auto van de ander als 'inzet'.
Ik vind het waardeloos racen.
-
Iedereen denkt van wel maar Benz heeft aangegeven dat ze het probleem boven water hebben en het dus misschien niet nodig is.
We gaan het zien.
- alt
Het lek is dus boven water bij MB.
- Knot
Ja, ze lossen het op door met 50pk minder te rijden.
- daNpy
Niks mis mee. De GOAT stuurt daar makkelijk omheen

- Philipoo
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Er komen weer circuits aan waar het doorzakavontuur weer flink de doorslag kan geven he.
- Knot
Hadden hier toch ook een vrij lang recht stuk?
- JP
Brazilië staat bekend om zijn korte streepje…
-
Hoogte doet het hem hier vooral. 2200 meter. Red Bull rijdt daar makkelijker dan Mercedes. Vice versa is ook het geval met al die zandbak circuits.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Nope, Interlagos ligt slechts 786m boven zeeniveau. Dat voordeel is dus erg beperkt.
Verder heeft Max gewonnen te Amerika en Frankrijk die gezien worden als Mercedes vriendelijke banen. Dus zegt allemaal weinig.
Weet je wat veel zegt: 9 overwinningen (en eentje die hij had gewonnen zonder plofband).
-
Zoals je op Silverstone ook zag. 1 vies tikje en je bent af.
- Knot
Gelukkig kan Perez of Gasly dat ook.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ricciardo had die bocht makkelijk gehaald als Bottas z'n neus er niet had afgereden(nou is die neus van Daniël natuurlijk bijna niet te missendaNpy schreef: 10 nov 2021, 07:32Ricciardo ging die bocht nooit halen met de snelheid die hij had, omdat hij een lock up had ipv degelijk te remmen. Kun je ook zien aan hoe hij de bocht uit komt, enorm wijd.Opa schreef: 10 nov 2021, 01:15Ben ik niet helemaal met je eens, Ricciardo blokkeerde inderdaad, maar dat was al voor de bocht en hij ging gewoon voor het gat dat Bottas eerst wel liet en later weer dicht smeet.....voor mij gewoon een eerste bocht race incident, dus beiden schuld of beiden geen schuld, maar net hoe je het bekijkt.daNpy schreef: 09 nov 2021, 14:44 Ricciardo komt weer blokkerend aanzeilen met zijn debiele divebombs en ramt Bottas buiten de top 10. Wordt echt tijd dat dat arcade racen van hem eens bestraft wordt.
En dan is dus zijn "signature move", altijd met de auto van de ander als 'inzet'.
Ik vind het waardeloos racen.

Maar jij ziet het zus en ik zie het anders, maar ik ben het dus nog steeds niet met je eens, ik blijf erbij dat beiden hier schuldig of juist onschuldig waren....Ricciardo had misschien niet gelijk voor dat gaatje moeten gaan, maar Bottas had eerst moeten kijken voordat ie plompverloren instuurde, raceongelukje dus.
https://www.formula1.com/en/latest/vide ... 62139.html
-
US kwam ook volgens zeggen door de aanpassingen die Mercedes moest doen door de hobbels.Frank_Sch schreef: 10 nov 2021, 15:59Nope, Interlagos ligt slechts 786m boven zeeniveau. Dat voordeel is dus erg beperkt.
Verder heeft Max gewonnen te Amerika en Frankrijk die gezien worden als Mercedes vriendelijke banen. Dus zegt allemaal weinig.
Weet je wat veel zegt: 9 overwinningen (en eentje die hij had gewonnen zonder plofband).
Hun flexibele ruggegraat kwam daar uiteindelijk niet helemaal tot zijn recht.
Ik denk als Max Interlagos sprint en race wint dat hij dan ook kampioen wordt.
Zo niet dan kan het nog alle kanten op.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- daNpy
Jup in de eerste ronde kent dergelijk drang alleen maar verliezers. Desalniettemin zit Ricciardo gewoon niet op de racelijn en houdt hij ook niet in als Bottas zijn gaatje dicht zet. Zijn snelheid is gewoon te hoog imo.Opa schreef: 10 nov 2021, 17:07 Ricciardo had die bocht makkelijk gehaald als Bottas z'n neus er niet had afgereden(nou is die neus van Daniël natuurlijk bijna niet te missen), kijk maar es goed naar het filmpje hier onderaan(de link is een wat uitgebreider filmpje), Ricciardo blokkeert al een heel eind voor de bocht en op het moment van insturen van de bocht had ie daar al geen last meer van, het is Bottas die zonder te kijken gewoon instuurt naar de apex, terwijl ie links ruimte zat heeft....hij had ook eerst in z'n spiegeltje kunnen kijken.
Maar jij ziet het zus en ik zie het anders, maar ik ben het dus nog steeds niet met je eens, ik blijf erbij dat beiden hier schuldig of juist onschuldig waren....Ricciardo had misschien niet gelijk voor dat gaatje moeten gaan, maar Bottas had eerst moeten kijken voordat ie plompverloren instuurde, raceongelukje dus.
https://www.formula1.com/en/latest/vide ... 62139.html

Hij blijft grappig

-
OnlineWJ
Bottas remde ook wel erg vroeg, helemaal natuurlijk in vergelijk met Max maar ook met Lewis. Ik vermoed dat dit was om Lewis voor te laten gaan, want op die lijn had hij later moeten remmen als Lewis en achter Max aan moeten duiken.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat laatste zou wel eens het mandaat geweest kunnen zijn.
Lulu ervoor en Max proberen te blokken, wat helemaal fout gegaan is.
Lulu ervoor en Max proberen te blokken, wat helemaal fout gegaan is.
- Enrico
Gelukkig was de baan goed voor drie naast elkaar!
- Hielke
Laat Max nog maar mooi even van de totale raceslapte van Bottas profiteren. Volgend jaa met Russell is dat feest voorbij.
-
Ach dan kan die profiteren van de Hamilton slapte (geen co bitch meer) of feit dat die Hamilton en Russel constant in de clinch liggen.
Hopelijk Perez en Norrris ook op appel…
Misschien Ferrari ook deftige auto en dan krijgen we wel misschien spektakel met zoveel goeie rijders dichter (fingers crossed) bij elkaar.
Hopelijk Perez en Norrris ook op appel…
Misschien Ferrari ook deftige auto en dan krijgen we wel misschien spektakel met zoveel goeie rijders dichter (fingers crossed) bij elkaar.
- Knot
Denk serieus dat Lewis stopt als hij dit jaar de 8e niet pakt en het er volgend jaar met Verstappen en Russell ook niet meer met zekerheid in zit.
-
Twijfel ik trouwens over….misschien is het wel een enorme grote FU richting MB.