Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
- Luco
Re: Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
Gewoon werken voor je centen.
Heb je een uitkering, prima, maar dat betekent niet dat je lekker op je reet kan gaan zitten en elke maand maar klagen dat er zo weinig bijgeschreven wordt, duh, je doet er ook geen ruk voor.
Ik ben er voor om dan gewoon tewerk gesteld te worden, er is altijd wel iets te vinden wat je kan, wil je dit niet, ook prima, krijg je niks meer.
Doe je het wel en je doet het naar behoren, krijg je wat extras.
Heb je een uitkering, prima, maar dat betekent niet dat je lekker op je reet kan gaan zitten en elke maand maar klagen dat er zo weinig bijgeschreven wordt, duh, je doet er ook geen ruk voor.
Ik ben er voor om dan gewoon tewerk gesteld te worden, er is altijd wel iets te vinden wat je kan, wil je dit niet, ook prima, krijg je niks meer.
Doe je het wel en je doet het naar behoren, krijg je wat extras.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad Luco.
-
Zal het wel rustiger op DF worden..... 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ach, jij en René beide. Ook gezelligShakes schreef:Zal het wel rustiger op DF worden.....

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ach, Rutte doet het prima hoor
Geen geld meer naar Griekenland!
Iedere Nederlander €1.000,-!
Geen gesleutel aan de hypotheekrenteaftrek!

Geen geld meer naar Griekenland!
Iedere Nederlander €1.000,-!
Geen gesleutel aan de hypotheekrenteaftrek!

-
- 350 Z
Yup Rutte doet het inderdaad prima 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nou weet ik natuurlijk ook niet hoe het wel zou moeten, ingewikkeld zat deze tijden, maar eerst 'gouden bergen' beloven om vervolgens alles (af) te breken is wel redelijk sneu 

- Vlokmans
No taxation without representation zeg ik.....
- WJ
http://www.nu.nl/binnenland/3390827/var ... -ikea.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- RVV
Zijn dat nou diezelfde elanden die kapot worden gereden door die Ikea vrachtwagens in Zweden?

-
http://www.destentor.nl/2.2545/economie ... -1.3756875
Als het echt zo slecht was gebeurde dit ook niet.
-
- Luco
Ja die 288 woningen zullen vast de hele economie uit het slob trekken

-
Betekent meer dat het wel door hobbelt hier... Luco....
Niet alle berichten zijn negatief.
Ik had het erger gevonden als er stond; Laatste 288 huizen geschrapt omdat ze toch niet worden verkocht....
Ik had het erger gevonden als er stond; Laatste 288 huizen geschrapt omdat ze toch niet worden verkocht....
- Luco
ErikS schreef:Betekent meer dat het wel door hobbelt hier... Luco....
Dat is over drie maanden het nieuws denk ik.
- Alain
Weet je, het komt niet eens meer in het nieuws...Luco schreef:ErikS schreef:Betekent meer dat het wel door hobbelt hier... Luco....
Bij ons in oud Rijswijk werdt vorig jaar met veel vertoon aangekondigd dat en 18 Herenhuizen, appartementen en stadswoningen in het oude centrum gebouwd zouden gaan worden.
Binnen een week waren er al 3 'verkocht' en nu -ruim 1 jaar later- hebben die 3 kopers hun koopcontract ontbonden en is de bouw op de lange baan geschoven/voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Het zal er ook vast mee te maken hebben dat de gemeente ruim 6 maanden later dan gepland pas de lokatie 'bouwrijp' heeft opgeleverd, maar ook de totaal vastzittende huizenmarkt/hypotheekmarkt doet natuurlijk geen goed.
Ik heb vorig jaar -tov 2011- mijn omzet met ruim 30% zien inkrimpen en wat ik zo om mij heen hoor mag ik dan nog 'van geluk' spreken, of is dat record aantal failliesementen in januari & februari 2013 uit de lucht gegrepen ? (trust me, maart 2013 wordt nóg dramatischer...)
- Dennis Cavallino
ErikS schreef:http://www.destentor.nl/2.2545/economie ... -1.3756875
Je moet iets verder in die getallen kunnen kijken tegenwoordig wil je het grote geheel begrijpen, jammer dat dat niet kan. Vroeger had ik je zonder meer geloofd. Nu denk ik dat er heel veel mensen bij zitten die zich inschrijven als ZZP-er. Ze hebben geen recht op WW, ze hebben geen baan, ze moeten IETS doen, dus gaan ze maar naar de KvK en beginnen een bedrijfje, maar in feite zijn ze gewoon werkloos, want ze hebben amper werk, weinig opdrachten en doen werk voor enorm lage tarieven, soms een fractie van wat te doen gebruikelijk was tot enkele jaren terug. In feite dragen ze niets bij aan de maatschappij en de maatschappij heeft hen ook helemaal niets te bieden. Daar komen we geen zak verder mee.
Ja leuk, we zijn 'flexibel'.
Just my 2 cents (meer een gevoel)
- Dennis Cavallino
Iets verderop is wel net de eerste paal de grond in geramd van een mooi en vooral groot project, op de rand van Delft, maar nog wel Rijswijk. Mensen lagen in de rij voor een kavel. Niet gek, want het waren schappelijke prijzen voor een stukje grond.Alain schreef:Weet je, het komt niet eens meer in het nieuws...Luco schreef:ErikS schreef:Betekent meer dat het wel door hobbelt hier... Luco....
Bij ons in oud Rijswijk werdt vorig jaar met veel vertoon aangekondigd dat en 18 Herenhuizen, appartementen en stadswoningen in het oude centrum gebouwd zouden gaan worden.
Binnen een week waren er al 3 'verkocht' en nu -ruim 1 jaar later- hebben die 3 kopers hun koopcontract ontbonden en is de bouw op de lange baan geschoven/voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Het zal er ook vast mee te maken hebben dat de gemeente ruim 6 maanden later dan gepland pas de lokatie 'bouwrijp' heeft opgeleverd, maar ook de totaal vastzittende huizenmarkt/hypotheekmarkt doet natuurlijk geen goed.
Ik heb vorig jaar -tov 2011- mijn omzet met ruim 30% zien inkrimpen en wat ik zo om mij heen hoor mag ik dan nog 'van geluk' spreken, of is dat record aantal failliesementen in januari & februari 2013 uit de lucht gegrepen ? (trust me, maart 2013 wordt nóg dramatischer...)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... ro-stappen" onclick="window.open(this.href);return false;
- dvh
Is het niet Wilders, dan is het wel een gepensioneerde oud-minister die wat durft te roepen.
Want alles wat een baan heeft op een ministersstoel ( en in het bezit van enig verstandelijk vermogen ) durft zijn mond niet open te doen.
Je vraagt je echter af wat wijsheid is.
Ik weet het niet.. Maar een eigen koers varen klinkt meer liberaal dan de koers die nu gevaren wordt.
Want alles wat een baan heeft op een ministersstoel ( en in het bezit van enig verstandelijk vermogen ) durft zijn mond niet open te doen.
Je vraagt je echter af wat wijsheid is.
Ik weet het niet.. Maar een eigen koers varen klinkt meer liberaal dan de koers die nu gevaren wordt.
Laatst gewijzigd door dvh op 10 apr 2013, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Luco
HAHA en toen Wilders het riep was het (kort door de bocht) EEN VERREKTE MONGOL.
- 328Ti
Huillie huillie VVD... lekker lamlullen over ongrijpbare zaken, dáár zijn ze goed in Den Haag... Managers van nu trouwens ook. Concrete aanpak staat er wederom niet bij.
Zum
Startende, veelbelovende ondernemers groeien nu maar moeilijk door tot een winstgevend bedrijf, omdat ze financiële steun missen. Ze zijn te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet, stelt VVD-Kamerlid Anne-Wil Lucas
''We laten de TomTom van morgen of onze eigen Mark Zuckerberg (Facebook-oprichter) toch niet uit onze handen glippen?''
http://www.nu.nl/geldzaken/3394701/vvd- ... rters.html
Zum

Startende, veelbelovende ondernemers groeien nu maar moeilijk door tot een winstgevend bedrijf, omdat ze financiële steun missen. Ze zijn te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet, stelt VVD-Kamerlid Anne-Wil Lucas
''We laten de TomTom van morgen of onze eigen Mark Zuckerberg (Facebook-oprichter) toch niet uit onze handen glippen?''
http://www.nu.nl/geldzaken/3394701/vvd- ... rters.html
- GTRene
nu nog uit de euro stappen zou niet wijs zijn lijkt me...
de regels zullen voorlopig alleen anders moeten en minder mensen in dat lompe EU en ook in NL trouwens, er moet een beter krachtiger bestuur komen en niet al die pauwen die maar roepen en met hun bestuurs- veren pronken om maar de "beker" vast te kunnen houden zonder inhoud of waarde er aan te geven.
magoed veranderen zal niet makkelijk gaan immers weinig geven hun goed betaalde baantje aldaar op immers de meesten zitten daar niet voor het volk maar voor hunzelf (uitzonderingen daar gelaten)
de regels zullen voorlopig alleen anders moeten en minder mensen in dat lompe EU en ook in NL trouwens, er moet een beter krachtiger bestuur komen en niet al die pauwen die maar roepen en met hun bestuurs- veren pronken om maar de "beker" vast te kunnen houden zonder inhoud of waarde er aan te geven.
magoed veranderen zal niet makkelijk gaan immers weinig geven hun goed betaalde baantje aldaar op immers de meesten zitten daar niet voor het volk maar voor hunzelf (uitzonderingen daar gelaten)
-
Niet?
over 10 jaar zeggen we hadden we het toen maar gedaan.....
over 10 jaar zeggen we hadden we het toen maar gedaan.....