Ben
PS Zo'n Switzer kitje lijkt me tzt wel wat

Downforce Hans schreef:Snel ding die zr1
Ik dacht al waar blijf jeallen schreef:Downforce Hans schreef:Snel ding die zr1![]()
![]()
![]()
Booooh schreef:De GT-R heeft nog steeds LC, het is wel een mildere versie (standaard tot 2500 RPM) en ook je garantie vervalt niet meer als je hem gebruikt omdat deze in alle modi werkt en dus niet alleen maar met VDC-off, overigens heeft men ook alweer ontdekt dat door het gas weer los te laten en weer in te trappen hogere RPM's bereikt kunnen worden voor LC-2 (tot aan 4200 RPM toe). Men heeft inderdaad ook het een en ander verbeterd aan de transmissie, hoe dit verder uitpakt zal de toekomst uitwijzen, de kinderziektes lijken redelijk onder controle...
Ben
PS Zo'n Switzer kitje lijkt me tzt wel wat...
Nee de mijne is niet zoduifjes.com schreef:Je Avatar.....is jou GT-R zo??? erggg cool
Dat zal hem zijn denk ik Stéphane. Vorig jaar reed ie met een CLK DTM AMG en een 997 GT3 RS. Daarin reed voornamelijk zijn zoon. Die rijdt in de DuitseStéphane schreef:Is de eigenaar de man die links met het zwarte shirt erbij staat? Kenteken lijkt op de 996 GT3 die er vroeger reed namelijk. Zij reden samen, hij en zijn broer. En later volgens mij ook nog zijn zoon met een 190 Evo.Paskal Morriën schreef:Heb onderstaande gisteren ook op en bij de Ring gezien. Ziet er wel erg netjes gefolied uit. Kost wat, maar dan heb je ook wat
Staat me nog iets van bij. Lang geleden toen ik nog wel eens op de Ring kwam
Shoot voor Rijtesten.nl, had helaas maar een uurtje de tijd, dus heb nog flink m'n best moeten doen. Pics volgen uiteraard nog!Tom schreef:GVD VET MARTIJN!
Vertel vertel
Bij 1:03 had ik mijn keuze gemaakt... De voorste graag!Ernst Jan Dekker schreef:Zeer zeeer gaaf! Maar diezelfde Russen zijn ook niet helemaal lekker..![]()
![]()
Vanaf 1.14 min
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=neYrOUIu ... rofilepage[/youtube]
Nice! Heel benieuwd! Hebbe hebbeMartijn Koevoets schreef:Shoot voor Rijtesten.nl, had helaas maar een uurtje de tijd, dus heb nog flink m'n best moeten doen. Pics volgen uiteraard nog!Tom schreef:GVD VET MARTIJN!
Vertel vertel
Maar uit de categorie "pics or it didn't happen":
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten