Was er ook niet een gevaar van (overvloedige) regen op racedag ?
Ja daar heeft die een puntViaplay schreef:Japan, dat is vaak een rode vlag
Die was lachen ja.Robin schreef: 07 apr 2024, 08:09 Ocon: I'm pushing what are you talking about?!
Leukste moment vd wedstrijd...
![]()
Je hoeft niet te kijken….Elise schreef: 07 apr 2024, 16:18 Ik heb met mijn domme kop gewoon de hele "race" gekeken, maar als ik verstandig was geweest had ik na die rode vlag weer lekker mijn mandje in gedoken. Nog verstandiger was geweest om me nog een keertje om te draaien om 7 uur en lekker door te maffen.
Wat een saaie race. Volgende China, dan staat er weer zo'n spannende sprintrace op het programma.....kan niet wachten![]()
Heb ne F1TV na beschouwing niet gekeken maar meestal laten ze alle interviews zien met alle belangrijke mensen en gebeurtenissen.JP schreef: 08 apr 2024, 16:22 Ja wel handig die app via F1, dan kan mijn vader thuis gratis kijken via mijn Viaplay. Vond alleen het beeld in International (nl's commentaar) veel slechter dan met engels commentaar. Na de crash van Albon en Ric, gingen ze tijdens de race een van hun interviewen. Dat krijg je dan wel niet mee dat stuk via de F1 app.![]()
Je hebt twee Engelstalige streams. Het 'originele' commentaar van F1 TV Pro (selecteer je via dat bolletje met die cirkel eromheen). Dan kun je nog op het icoontje van het wereldbolletje klikken waarna je de verschillende talen kunt selecteren, als je dan Engels pakt krijg je het commentaar van Sky. Als je F1 TV Pro kiest heb je bijv. wel interviews tijdens de wedstrijd en dat ze bij de quali wegschakelen tussen de delen door.JP schreef: 08 apr 2024, 16:22 Ja wel handig die app via F1, dan kan mijn vader thuis gratis kijken via mijn Viaplay. Vond alleen het beeld in International (nl's commentaar) veel slechter dan met engels commentaar. Na de crash van Albon en Ric, gingen ze tijdens de race een van hun interviewen. Dat krijg je dan wel niet mee dat stuk via de F1 app.![]()
Gebruikers op dit forum: RS-Ron en 4 gasten