Schaamteloos weer even inloggen om dit lieveheersbeestje ook hier maar te spammen, want hier zit toch het grote geld.
Gisteren de "45" te koop gezet, hoofdreden, heb er nu in nog geen jaar 18kkm mee gereden (woon-werk) en vind het eigenlijk soort zonde om zo saaie km's op de klok te zetten, Ja ik weet het is geen 993 Turbo, maar wat een ton aan km's op de klok is voor de ene, is 30kkm dat al voor mij. Het is welliswaar dé auto waar ik het meeste aanspraak mee heb gehad, bij de friture, op het werk, bij de wasbox, maar voor mij is het vooral maar een "rode Golf".
Elke Clubsport bij de dealer is altijd een import, want nooit in NL geleverd. Prijs is licht onderhandelbaar of ik gooi er een 19" wintersetje achterin
32kkm gelopen nu, verlengde garantie tot 50kkm of 06-'2027
https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... 833987da1e
Wat er dan in de plaats komt? Geen idee ! Geld bij maar dan is het hetzelfde laken een pak.
Toevallig dat ik deze levenswijsheid hier voorbij zag komen, waar ik me ook wel in kan vinden, maar de dealers die geld bij geven op een kleinere/goedkopere auto zullen ook wel schaars zijn (of ze maken je een jodenbod)
Arthur schreef: 19 aug 2024, 10:09
(...)
Soms denk ik wel eens om een reset te doen. Dus terug naar een Golf 1.5 ofzo en dan weer 1-2 jaarlijks upgraden tot iets wat ik nu heb. Maar ja, da’s ook zo wat