Factuur op de mat (mag van mij anno 2021 wel standaard digitaal maargoed) gistermiddag. Viel mij mee dat ze het calibreren van de fout in de stuurhoeksensor incl proefrit onder garantie hebben laten vallen, scheelt weer een discussie.
Olieservice, microfilterservice, band reparatie en litertje olie los en wat klein grut toch nog € 415
Half litertje koelvloeistof bijvullen kan altijd natuurlijk maar wel vreemd voor een vrijwel nieuwe auto.
Wat van mij dan weer niet had gehoeven, dat moet je blijkbaar zelf aangeven, ze vragen er althans niet naar:
- Batterij van de afstandbediening vervangen €2,64 ex
- Ruitensproeiervulling € 5,38 ex
Een ander zou misschien zeggen, heb je de batterij niet vervangen en sproeiertank niet gevuld, wat is dit voor onderhoud/service, echter ik heb een maand geleden zelf de knoopcel vervangen en sproeiertankje zat helemaal vol want ik sproei niet op een cabriodak en zeker niet als ik m open rij. Verhaal van misschien bijgevuld met water en als er dan vorst komt vriest het stuk dus we laten hem als "service" standaard leeglopen.
Boeit mij die ene fles wijn niet maar het is eigenlijk niet nodig.
Band reparatie viel mij reuze mee, plakker van binnenuit € 29,72 ex
Litertje olie is € 20,95 ex en bij oliehandel.nl vast een paar euro goedkoper maar die gun ik ze en wel zo makkelijk.
Altijd fraai dat er naast de service motorolie, service microfilter etc bovenaan ook nog even een "service standaard omvang" op staat a €19.10 ex
Onder de streep netjes onderhoud gehad en ik hoef niet meer 3x per week met de fietspomp aan de gang maar stuur nog steeds niet helemaal recht....