Ik roep het al jaren, halveer de wereldbevolking en je lost bijna alle grote problemen op. Wel een beetje selectief halveren, anders heb je over 3 generaties weer dezelfde problemen.
Inderdaad, laten we dan de informatie van de NASA gebruikenRiceaux schreef: 11 feb 2019, 17:11 Maar even een plaatje van NASA erbij gepakt. I.p.v. dat plaatje van Vanos zonder duidelijk bron.
https://earthobservatory.nasa.gov/featu ... /page3.php
Dus ja, zo zie je maar dat iedereen alle bronnen in zijn eigen verhaal probeert te passenModels predict that Earth will warm between 2 and 6 degrees Celsius in the next century. When global warming has happened at various times in the past two million years, it has taken the planet about 5,000 years to warm 5 degrees. The predicted rate of warming for the next century is at least 20 times faster. This rate of change is extremely unusual.
De zakenman/statisticus in me zegt dat er rond 130.000 VC een goede markt voor elektrische auto's was.Riceaux schreef: 11 feb 2019, 17:11 Maar even een plaatje van NASA erbij gepakt. I.p.v. dat plaatje van Vanos zonder duidelijk bron.
https://earthobservatory.nasa.gov/featu ... /page3.php
In dat plaatje wat jij post staat zelfs 'uncertainty'. Hoe kan een wetenschapper met volle overtuiging zeggen dat dit niet eerder heeft plaatsgevonden als ze over data van een paar 100 jaar geleden al zeggen dat ze er niet zeker van zijn? Niet, daarom zegt de NASA ook dat het hoogst ongebruikelijk is.Vanos schreef: 11 feb 2019, 17:42Inderdaad, laten we dan het plaatje van de NASA gebruikenRiceaux schreef: 11 feb 2019, 17:11 Maar even een plaatje van NASA erbij gepakt. I.p.v. dat plaatje van Vanos zonder duidelijk bron.
https://earthobservatory.nasa.gov/featu ... /page3.php.
Alleen gaat die maar tot jaar 0. Van exact dezelfde pagina geplukt:
Ook van dezelfde pagina gequote:
Dus ja, zo zie je maar dat iedereen alle bronnen in zijn eigen verhaal probeert te passenModels predict that Earth will warm between 2 and 6 degrees Celsius in the next century. When global warming has happened at various times in the past two million years, it has taken the planet about 5,000 years to warm 5 degrees. The predicted rate of warming for the next century is at least 20 times faster. This rate of change is extremely unusual.![]()
Vanaf circa 0:58
Eigenlijk wel ja.
Die >500 FB 'vrienden' LOL. Hou op man.JP schreef: 19 feb 2019, 19:49 Dus voor je 'echte' vrienden moet je je inhouden en hier bij je nep-vrienden mag je onbeperkt anoniem ongenuanceerd dwars (kort door de bocht) je mening ventileren...... het is wat hè......![]()
Dan like ik 'm nu. Momentje:)Downforce Hans schreef: 19 feb 2019, 19:51 Ik heb hem maar even wel op FB gezet.......alleen jammer dat niemand op mijn pagina kijkt.![]()
Jouw enige vriend ligt nu onder zijn auto te sleutelen.......Downforce Hans schreef: 19 feb 2019, 19:51 Ik heb hem maar even wel op FB gezet.......alleen jammer dat niemand op mijn pagina kijkt.![]()
Thanks buddy.....Robin schreef: 19 feb 2019, 19:56Dan like ik 'm nu. Momentje:)Downforce Hans schreef: 19 feb 2019, 19:51 Ik heb hem maar even wel op FB gezet.......alleen jammer dat niemand op mijn pagina kijkt.![]()