En dus een serieuze nav (TomTom) ipv 10 jaar oud BMW interface. GEEN schufdak gezien ik het niet erg vind om in een racer met m'n kop tegen de kooi te bonken, maar op straat m'n afro in model wil houden, en dus geen verlaagd plafond wil. En al zeker niet in wil boeten op comfort en dus 18" wil. 225/40 en 255/35 is al lager dan me lief is. Stof voorkeur is gewoon een afwijking van mij, wil enkel leer in een echte limo a la 7 of S. M'n 540i heeft ook stof, met leer had ik 'm niet gekocht.EG schreef: Net als Snipe fap ik ook niet op hardcore, koop dan een CSL ofzo zonder opties?
Voor mij: M3 MOET de meeste opties hebben die IK wil. Xenon, electrische ramen achter, navi, volleder etc. Schuifdak het liefst wel maar zonder kan ik ook mee leven. Als zo een ding kaal is knap ik daar serieus op af, het is geen gare Golf 1.6 Trendline ofzo. Als het dng "kaal" is heb ik liever een E36 M3. Waarom dan zoveel geld stukslaan aan zo een wagen? Koop ik een E36 loopt gewoon net zo hard voor 1/3 van de prijs.
Post is trouwens niet aanvallend bedoeld, maar een M3 vind ik meer een rete snelle luxe coupe dan een serieuze racer.
Xenon en klima moet er gewoon op zitten, maar de rest van de vergelijking met Golf 1.6 e.d. gan een beetje aan mij voorbij.