M-bitious schreef:Gelukkig heb ik de auto om te rijden, dan zijn de velgen mooi en de biesjes komen te snel voorbij
Op jouw manier?Andre schreef:Ik durf het bijna niet te vragen maaruh wil ie eigenlijk wel een bocht om:)
Zie antwoord:Andre schreef:Ik durf het bijna niet te vragen maaruh wil ie eigenlijk wel een bocht om:)
Ja, maar die was niet Mannhart "getuned".Tristan schreef:Zie antwoord:Andre schreef:Ik durf het bijna niet te vragen maaruh wil ie eigenlijk wel een bocht om:)
http://www.driving-fun.com/1-2667/tv/Vi ... MW-M5.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Andre schreef:Nee wat ik bedoel kan je nog prachtig op de grens doserend op het gas een bocht doorkomen zonder dat alles in de rook staat.
Der Franz wel, ja.Andre schreef:Nee wat ik bedoel kan je nog prachtig op de grens doserend op het gas een bocht doorkomen zonder dat alles in de rook staat.
Ik fix 'm in ieder geval nog!Dennis Cavallino schreef:Hielke, ga eens je auto fixen man.
M-bitious schreef:Gelukkig heb ik de auto om te rijden, dan zijn de velgen mooi en de biesjes komen te snel voorbij
De M5 heeft nog steeds de standaard dubbeleTwin Scroll turbo's + superieure spruitstuk en gezien het koppelverloop is het koppel nog steeds constant aanwezigAndre schreef:Ok dan heb je daar nog wel wat marge in.
Ik reed ooit met een 700pk evo maar die had een mega turbogat. Je moest voor de bocht al gas geven om midcorner uberhaubt aandrijving te hebben.
Met de V8 zal dat wel beter zijn zeker?
Leuk om m'n foto hier geshopt te zienFernando schreef:Huh?
Ok, mooi!Hielke schreef:Ik fix 'm in ieder geval nog!Dennis Cavallino schreef:Hielke, ga eens je auto fixen man.![]()
Moet nog wel even op de onderdelen wachten. Via jouw Linkie bsteld.
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, KoenM, TurboClouseau en 9 gasten