De Volkswagen Up! -- GTI p.47
- dvh
Re: De Volkswagen Up!
Ik meen dat ik hem een kleine 1000 duurder had dan Rico.
Dus zal wel rond de 10.5 zijn geweest.
Maar inruil, korting enzo eraf.. Geen idee meer wat ie gekost heeft.
Net zoveel als de fiets van André ongeveer.
Dus zal wel rond de 10.5 zijn geweest.
Maar inruil, korting enzo eraf.. Geen idee meer wat ie gekost heeft.
Net zoveel als de fiets van André ongeveer.
- RVV
Naar het schijnt is je mannelijkheid er op ingeruild 

- RutgerK
Laat de upGT maar komen voor een leuk prijsje.
Een jaar verder ook nog steeds tevreden . Verbruik ligt tegen de 1 op 17 aan. Daar had ik wel iets meer van verwacht ondanks dat er veel stadsverkeer bij zit
Wegligging uitermate verrassend. Auto gaat goed de hoek om. Door het lage gewicht helt hij ook niet zo in een bocht. Kost alleen wel wat extra bandenslijtage.
Toch heb ik wel wat dingen aan de up veranderd inmiddels. Dat was ik niet van plan omdat de up werd gekocht om zo goedkoop mogelijk naar kantoor te rijden.
- Recent de zonneklep rechts vervangen door eentje van een Polo waar de mak up spiegel een afdekklepje heeft.
- W8 binnenverlichting...voor wat meer 'sfeer'
- onderstel (in eerste instantie tegen het schrapen bij verkeersdrempels)
Andere nadelen waar ik nog wat mee wil:
- Xenon want de verlichting is wat matig
- armsteun
Prijs bij aflevering lag rond de 12.500 euro voor een High up.
Edit:
De armsteun is omdat er steeds meer met de up op de snelweg wordt gereden. Dat gaat ook meer dan prima. Het verkeer op de snelweg rijdt wel heel anders dan 3-4 jaar geleden. Gisteravond nog reed ik met 110 op de teller op de A12 en haalde de één na de ander in. Ook treintje van auto's die achter een vrachtwagen blijven hangen zie ik steeds vaker. De 75pk is toereikend voor het huidige verkeer.
Een jaar verder ook nog steeds tevreden . Verbruik ligt tegen de 1 op 17 aan. Daar had ik wel iets meer van verwacht ondanks dat er veel stadsverkeer bij zit
Wegligging uitermate verrassend. Auto gaat goed de hoek om. Door het lage gewicht helt hij ook niet zo in een bocht. Kost alleen wel wat extra bandenslijtage.
Toch heb ik wel wat dingen aan de up veranderd inmiddels. Dat was ik niet van plan omdat de up werd gekocht om zo goedkoop mogelijk naar kantoor te rijden.
- Recent de zonneklep rechts vervangen door eentje van een Polo waar de mak up spiegel een afdekklepje heeft.
- W8 binnenverlichting...voor wat meer 'sfeer'
- onderstel (in eerste instantie tegen het schrapen bij verkeersdrempels)
Andere nadelen waar ik nog wat mee wil:
- Xenon want de verlichting is wat matig
- armsteun
Prijs bij aflevering lag rond de 12.500 euro voor een High up.
Edit:
De armsteun is omdat er steeds meer met de up op de snelweg wordt gereden. Dat gaat ook meer dan prima. Het verkeer op de snelweg rijdt wel heel anders dan 3-4 jaar geleden. Gisteravond nog reed ik met 110 op de teller op de A12 en haalde de één na de ander in. Ook treintje van auto's die achter een vrachtwagen blijven hangen zie ik steeds vaker. De 75pk is toereikend voor het huidige verkeer.
- dvh
Metroman zijn is het helemaal tegenwoordigRVV schreef:Naar het schijnt is je mannelijkheid er op ingeruild

De Mii doet mij een bmw vergeten. Totaal geen behoefte meer aan.
-
De Mii doe mij zelfs WRC auto's Porsche Cups vergeten.
Zo die klap is gister wel aangekomen of zou het de leeftijd zijn.

Zo die klap is gister wel aangekomen of zou het de leeftijd zijn.

- RVV
Heb je al een Miiup in bestelling staan Andre? 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
*kijkt op z'n uiterst nauwkeurige FlikFlak*
Verrek alweer zo laat? Het is tijd voor 'n IWC of Rolex:)

Verrek alweer zo laat? Het is tijd voor 'n IWC of Rolex:)

- RVV
Ja grappig het horloge om mijn pols is bijna zo duur als die Mii LOL
- RVV
In Polen kunnen ze er een WRC showoff van maken 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, de gewone sterveling die bij de dealer een Mii bestelt is echt wel meer kwijt. Dan betaal je voor de ChillOut, een luxere aanbieding gewoon 12k rijklaar hoor. Voor <8k heb je hem niet als je geen BTW etc kunt terugvorderen.
-
Bij elke Mii gratis het grote transvetten boek voor moeders een set race schoenen (lees geitenwollen sokken incl racy sandalen) voor paps en 2 flik flak horloges voor de kinderen.
- RVV
Ex BTW omdat ik gewoon keihard de BTW poen kon terugvorderen van de fiscus, dan doen die 1M mannen tenslotte ook gewoon omdat het kanArthur schreef:Nou, de gewone sterveling die bij de dealer een Mii bestelt is echt wel meer kwijt. Dan betaal je voor de ChillOut, een luxere aanbieding gewoon 12k rijklaar hoor. Voor <8k heb je hem niet als je geen BTW etc kunt terugvorderen.

Natuurlijk was het een hele scherpe internetprijs. Geen idee of je nu weer ergens zo'n koopje kunt oppikken. Maar zelfs inc. de BTW en rijklaar was die niet duurder dan 9500 euro. Als ze nu duurder zijn is dat weer gunstig voor de restwaarde

- Arthur
- Auto: Nr.51
Collega van mij wilde zo'n ding maar die I-net aanbieding was uitverkocht. Dat was een scherpe aanbieding waarmee de gewone dealers niet meekonden. Ze zijn nu niet duurder, je hebt gewoon een erg goede deal kunnen maken. Van die 12k kan vast nog wel wat af maar jij hebt hem dan ongeveer 2K goedkoper. Dat lukt niet bij de dealer om de hoek, al helemaal niet met inruil.
Edit. Zo'n online uitvoering kost nu 9725,- ex afleveren en extra's. 10,5k rijklaar zonder extra's. Bij die 12k hierboven zit het pakket met cruise controle etc. Doe je die hierbij dan kom je op een 10,8k denk ik. Is 1200,- goedkoper dan de dealer...
Zijn ze blijkbaar toch duurder geworden, Rico.
Edit. Zo'n online uitvoering kost nu 9725,- ex afleveren en extra's. 10,5k rijklaar zonder extra's. Bij die 12k hierboven zit het pakket met cruise controle etc. Doe je die hierbij dan kom je op een 10,8k denk ik. Is 1200,- goedkoper dan de dealer...
Zijn ze blijkbaar toch duurder geworden, Rico.
-
Euh, de mijne was 12,5K en bomvol.......
Dus 9K kaal lijkt me helemaal niet gek, en geen probleem......
(Ja, incl de btw.)
Dus 9K kaal lijkt me helemaal niet gek, en geen probleem......
(Ja, incl de btw.)
- JP
Helaas worden ze volgend jaar flink duurder !! Sommige wel tot €2200.....Benieuwd of PON dan nog met een actie komt, want dan worden ze echt voor veel mensen veel te duur.
- Luco
Vergeet het patshorloge voor pappie nietAndre schreef:Bij elke Mii gratis het grote transvetten boek voor moeders een set race schoenen (lees geitenwollen sokken incl racy sandalen) voor paps en 2 flik flak horloges voor de kinderen.

- GTRene
hoe zit dat eigenlijk zonder btw ?
betaal je eerst de gewone prijs incl btw en krijg je de btw daarna terug?
wat voor voorwaarden zitten aan zoiets?
ik bedoel je zou anders bv na een jaar die kar voor hetzelfde geld kunnen verkopen aan een 'gewone' partikulier? of moet die dan de btw weer betalen oid?
kost de belasting aardig wat centen zo, lijkt dan wel een subsidie om een nwe auto aan te schaffen,
voor diegenen die de btw terug kunnen vangen.
betaal je eerst de gewone prijs incl btw en krijg je de btw daarna terug?
wat voor voorwaarden zitten aan zoiets?
ik bedoel je zou anders bv na een jaar die kar voor hetzelfde geld kunnen verkopen aan een 'gewone' partikulier? of moet die dan de btw weer betalen oid?
kost de belasting aardig wat centen zo, lijkt dan wel een subsidie om een nwe auto aan te schaffen,
voor diegenen die de btw terug kunnen vangen.
- dvh
Die btw moet je gewoon aftikken René.
Dus je bent ondernemer. Je koopt hem voor 8k ex btw.
Wat ook voor de ondernemer gewoon 9680,- betekend.
Elk kwartaal, of elk jaar moet je btw aangifte doen. Dus heb jij als ondernemer jezelf 5000 loon gegeven per maand dan zit ook daar 21% btw op.
Dus 3x 1050 = 3150,- die je sowieso aan de belastingdienst moet betalen.
Maar omdat je een auto op de zaak hebt gekocht kun je die 1680,- btw die op de auto zat aftrekken van de 3150,
Dus je betaald dat kwartaal 'maar' 2000 btw ipv 3150.
Dus je bent ondernemer. Je koopt hem voor 8k ex btw.
Wat ook voor de ondernemer gewoon 9680,- betekend.
Elk kwartaal, of elk jaar moet je btw aangifte doen. Dus heb jij als ondernemer jezelf 5000 loon gegeven per maand dan zit ook daar 21% btw op.
Dus 3x 1050 = 3150,- die je sowieso aan de belastingdienst moet betalen.
Maar omdat je een auto op de zaak hebt gekocht kun je die 1680,- btw die op de auto zat aftrekken van de 3150,
Dus je betaald dat kwartaal 'maar' 2000 btw ipv 3150.
- RVV
Ja dus. Die particulier koopt dan de auto inclusief BTW. De 21% BTW moet je dan als bedrijf weer terug betalen aan de belastingdienst. Dus stel ik verkoop volgend jaar de auto voor 8500 euro. Dan moet ik 21% van die 8500 euro aan de belastingdienst afdragen.
Luco wat moet jij in een miiupdraadje? Jouw hond is zo groot die past niet eens achter het stuur, hup snel naar http://www.gaspedaal.nl/bmw" onclick="window.open(this.href);return false;

- dvh
Dit draadje trekt (potentiële) bmw rijders aan 

- RVV
Waarom worden ze dan duurder?JP schreef:Helaas worden ze volgend jaar flink duurder !! Sommige wel tot €2200.....Benieuwd of PON dan nog met een actie komt, want dan worden ze echt voor veel mensen veel te duur.
- dvh
Kan ik m'n Mii straks voor hetzelfde geld inruilen als ik hem gekocht heb 

- RVV
Maakt ook niet uit, deze Miiiup neuk ik helemaal af.. daar blijf ik in rijden totdat de lak er van af stroopt.. totdat de onderdelen er af flikkeren en in BMW grills worden gezogen.. 

- dvh
//Mii Cupra !
http://m.whatcar.com/car-news/seat-want ... ii/1201806" onclick="window.open(this.href);return false;
Me Gusta
http://m.whatcar.com/car-news/seat-want ... ii/1201806" onclick="window.open(this.href);return false;
Me Gusta