iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Iphone 4

Bericht door Metchu » 15 dec 2010, 20:06

euhm, wat moet dat kosten? Ik heb geen idee of ik het allemaal weer inelkaar krijg! hahaha

allen

Bericht door allen » 15 dec 2010, 20:34

Metin, onderdelen voor de iPhone heb je zo gevonden. Prijzen zijn niet eens duur. Even een handleiding opgooglen en een beetje geduld doet wonderen. Hoop ik in ieder geval... :twisted:

Erik, voor het geld dat ik ervoor vang geef ik het liever weg. Weet ook al iemand die het leuk vind om te hebben. :)

allen

Bericht door allen » 15 dec 2010, 20:42

Michel P schreef:
Downforce Hans schreef:Hij had ook geen blauwe aifoon moeten kopen...........het zit hem gewoon in de kleur...... :mrgreen:
Hij heeft een Ifailphone besteld bij Caterham :bag:

Jaja :blabla:
De mijne is wit! :hammer:

ErikS

Bericht door ErikS » 15 dec 2010, 21:27

allen schreef:Metin, onderdelen voor de iPhone heb je zo gevonden. Prijzen zijn niet eens duur. Even een handleiding opgooglen en een beetje geduld doet wonderen. Hoop ik in ieder geval... :twisted:

Erik, voor het geld dat ik ervoor vang geef ik het liever weg. Weet ook al iemand die het leuk vind om te hebben. :)
Ik dus ook. :mrgreen:

€50,-? :mrgreen:

Hoelang doet de batterij 't trouwens?

allen

Bericht door allen » 15 dec 2010, 22:36

Hangt af van hoe je die gebruikt. Ik haal er zelf geen hele dag meer mee. Mocht je er alleen mee bellen wellicht weer wel. Het valt me gewoon op dat het een stuk sneller leeg dan vroeger. Een batterij kost overigens maar iets van 12 dollar inclusief verzenden. Ga dat dus eens proberen zodra ik de nieuwe telefoon heb.

Er zijn op marktplaats vast wel genoeg iphones te vinden mocht je op zoek zijn. Die zijn optisch vast mooier dan mijn exemplaar. :mrgreen:

HJ2

Bericht door HJ2 » 16 dec 2010, 21:26

15,- excl. verzenden voor een nieuw 3G TFT scherm, is dat wat? :roll:

Metchu

Bericht door Metchu » 17 dec 2010, 01:17

ik weet niet of ik zin heb om em weer helemaal inelkaar te zetten en of me dat lukt ... maar de prijs is goed...

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 17 dec 2010, 09:19

Hielke schreef:
Macboy schreef:lol @ Tom en Michel :)

Ook grappig toen Hielke mij aan het sms-en was. Hij had niet door dat hij mij sms-te totdat ik erover begon. En dat was nadat hij mij al 10 sms-jes had gestuurd haha Friezen en moderne media ;)
Die iphone kost me op deze manier een rib uit m'n lijf :lol:

Komt door whatsapp, net als viber ook wifi en 3g gebaseerd. Ik haal die dingen nog door elkaar. Geluidskwaliteit viber is fantastisch. Veruit superieur aan gewone telefonie.
http://www.iphoneclub.nl/98323/ervaring ... or-iphone/" onclick="window.open(this.href);return false;
:hmmm: :nah:

ErikS

Bericht door ErikS » 17 dec 2010, 10:21

Metchu schreef:ik weet niet of ik zin heb om em weer helemaal inelkaar te zetten en of me dat lukt ... maar de prijs is goed...
Ik kan dat mischien wel regelen.......

Zal eens ffkes vragen 8)

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 dec 2010, 10:25

Privacybezwaren bij Viber

Viber kwam vlak na de lancering onder vuur omdat er privacybezwaren waren. In de voorwaarden staat dat een kopie van jouw adresboek op de servers wordt vastgelegd. Ze weten dus precies wie jouw vrienden zijn. Ook mag Viber volgens de voorwaarden alle gesprekken in een logboek vastleggen en verzamelen. Je persoonlijke gegevens mag Viber delen met externe partijen. In een blogposting is te lezen, dat Viber is opgericht door een Israëlisch bedrijf en dat er geen persoonsgegevens van de oprichters op de website te vinden zijn. Bovendien staat Viber als bedrijf geregistreerd op Cyprus, dat vaak wordt gebruikt als uitvalsbasis voor gokbedrijven. De bedenkers van Viber zaten ook achter iMesh, een p2p-programma dat met moeilijk te verwijderen spyware werd geleverd. Volgens de critici kunnen we Viber daarom maar beter niet vertrouwen.
quote uit de link hierboven :bag:

RVV

Bericht door RVV » 17 dec 2010, 14:28

Hugo Bos

Bericht door Hugo Bos » 17 dec 2010, 19:43

Ravin ///M schreef:
Privacybezwaren bij Viber

Viber kwam vlak na de lancering onder vuur omdat er privacybezwaren waren. In de voorwaarden staat dat een kopie van jouw adresboek op de servers wordt vastgelegd. Ze weten dus precies wie jouw vrienden zijn. Ook mag Viber volgens de voorwaarden alle gesprekken in een logboek vastleggen en verzamelen. Je persoonlijke gegevens mag Viber delen met externe partijen. In een blogposting is te lezen, dat Viber is opgericht door een Israëlisch bedrijf en dat er geen persoonsgegevens van de oprichters op de website te vinden zijn. Bovendien staat Viber als bedrijf geregistreerd op Cyprus, dat vaak wordt gebruikt als uitvalsbasis voor gokbedrijven. De bedenkers van Viber zaten ook achter iMesh, een p2p-programma dat met moeilijk te verwijderen spyware werd geleverd. Volgens de critici kunnen we Viber daarom maar beter niet vertrouwen.
quote uit de link hierboven :bag:
En Skype is gebouwd door dezelfde makers als Kazaa. Dat was ook niet bepaald de meest vriendelijke software. Ook zie ik het probleem niet met de lokatie van de registratie. Google logt veel meer gegevens van je en facebook/hyves weet ook preceis wie je vrienden zijn.
Alleen het delen van je persoonlijke gegevens is bezwaarlijk, maar dat doen zoveel bedrijven.

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 21 dec 2010, 20:26

Ook ik heb er maar 1 aangeschaft en gelijk maar van Tmobile afgestapt..

Maar ik vind hem nu al geweldig :mrgreen:

Gino

Bericht door Gino » 22 dec 2010, 14:27

Goed spul he :)

Normaal gesproken ben ik nogal nuchter wat aankopen betreft en laat ik me niet snel verleiden door een fancy buitenkant of features waarvan ik verwacht dat ik ze toch nooit ga gebruiken. Twee weken geleden mijn degelijke nokia e71 in het toilet laten vallen en in een vlaag van verstandsverbijstering tijdens een middagje shoppen bij de vodafone winkel een iphone4 gehaald. Ik was (ben) nogal sceptisch over het gesloten regime wat Apple over de toelating van apps voert maar merk al direct dat het ook zo zijn voordelen heeft; er zijn veel nuttige programmas te krijgen welke ook echt werken en tevens gebruiksvriendelijk zijn. Op mijn e71 en uitstappje naar windows mobile 6.5 toestel was dat wel anders.

Mijn eerste gekochte app: iPeng! In combinatie met een squeezebox kun je de telefoon als remote gebruiken. Super cool!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 dec 2010, 15:30

Real Racing 2 is leuk, maar heb nog geen M3 GTS pff eerst head to head weer in die Golf GTI uit RR1

Ik speelde RR1 met bewegende iPhone voor sturen en manual acc/remmen...

En alle systemen uit op MED niveau, nu weer in 2.

Ik wil die GTS GVD :mrgreen: :bag:

7,99 is trouwens een enorm bedrag voor 'n app en het hoogste ever bij mij, normaal gratis en 0,79 toestanden.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 dec 2010, 16:34

Ben ik bezig in Career modus met wat centen wordt ik opeens uit de Careermodus geknikkerd en moet ik opnieuw beginnen op nul incl auto kopen... :(

Wat is dit?

Iemand een idee?

Metchu

Bericht door Metchu » 22 dec 2010, 19:50

geen idee, ik heb em ook ik vind het wel lache, maar wordt er niet echt warm of koud van... er is weer een nieuwe update van uit... thank god voor jailbreak dat ik dit soort programma's die ik een keer gebruik weer kan wegtyfen :mrgreen:

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 22 dec 2010, 19:53

Robin schreef:Ben ik bezig in Career modus met wat centen wordt ik opeens uit de Careermodus geknikkerd en moet ik opnieuw beginnen op nul incl auto kopen... :(

Wat is dit?

Iemand een idee?
Gefeliciteerd, heb ik ook gehad 2 weken geleden. Gebeld met de "Playstation helpdesk", ze zouden er op terugkomen. Niets meer gehoord sinds dien.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 dec 2010, 17:12

Nou, de vlag kan uit.......................

ik heb er 1 besteld.......................... :oops: :shocking:

Nu moet ik even kijken of ik 150 belminuten kan volmaken...................waarschijnlijk zal ik wat DF ers gaan contacten, anders gaat het never nooit niet lukken...................of een aantal vriendinnen, dat helpt ook wel wat denk ik............... :mrgreen: :oops: :oops: :oops:

Tom

Bericht door Tom » 24 dec 2010, 17:15

Fucking geniaal :mrgreen: (net als een groot deel van mannen van de radio)

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 24 dec 2010, 22:31

Leuk romo zal je geen spijt van krijgen . Ik heb er sinds dinsdag 1 en vind hem geweldig :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 dec 2010, 22:36

Mike S. schreef:Leuk romo zal je geen spijt van krijgen . Ik heb er sinds dinsdag 1 en vind hem geweldig :mrgreen:

Nou, dat moet goedkomend dus.................... :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 25 dec 2010, 02:11

Ik ben ook zwaar onder de indruk van de mogelijkheden en het gebruiksgemak van de iPhone.

Gaat een hele wereld voor me open :)

Nico L.
Auto: BMW X3 F25

Bericht door Nico L. » 25 dec 2010, 07:40

Na twee jaar de 3G sinds gisteren de 4 in huis. Helaas kon T-mobile de sim niet meer activeren ivm de kerst en moet ik dus wachten met bellen tot maandag (dus nog 1 weekend de 3g).

Ziet er strak uit. Nu nog even Hong Kong leegkopen via ebay voor wat toebehoren.

dvh

Bericht door dvh » 25 dec 2010, 09:10

Ik speel me helemaal blauw aan:
http://www.iphoneclub.nl/21080/live-pok ... n-anderen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Erg leuke Teas Holdem Poker game. En is gratis !
Wel ff een facebookaccount aanmaken :bag:

Plaats reactie