necrosis schreef:Mooie foto's! En een geweldige dag gehad Ook mijn dank voor de flink snelle rijders onder ons die de langzamere deelnemers op een correcte wijze passeerden.
Iemand nog actie foto's genomen van mijn blauwe peug 206 RC? Ik heb zelf alleen in-car video materiaal, geen enkele foto...
Waar zijn die video's dan?
De one and only v8 kon zelfs ik horen boven 't geluid van m'n uitlaat/motor uit, klonk niet gek idd.
@ L@urens: 2 min moet haalbaar zijn met zo'n mx5 (denk ik)..... gewicht/onderstel/remmen/banden?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 20:57
door Fietsbel
Was er al een voorinschrijf topic voor 30 augustus?
dan bij deze:
Fietsbel
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 20:59
door RJay
Zo te zien niet, dus je zal nog even geduld moeten hebben
Denk niet dat ik er dan bij ben, heb al 2 races die maand en het geld groeit me niet op de rug helaas......
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:03
door Riceaux
RJay, volgens mij heb jij meer liggen sleutelen dan geracet of viel het mee?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:07
door RJay
Riceaux schreef:RJay, volgens mij heb jij meer liggen sleutelen dan geracet of viel het mee?
Dat viel mee, was ongeveer..... gelijk. Dat schakelstangetje heeft wel eventjes gekost ja
Maar verder was het meer zo dat elke keer als ik de baan op ging er een code rood was
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:09
door L@urens
RJay schreef:@ L@urens: 2 min moet haalbaar zijn met zo'n mx5 (denk ik)..... gewicht/onderstel/remmen/banden?
We zullen zien Vooralsnog een APK-waardige 1000kg leeg. Rolkooi, dat wel. Eenvoudig onderstel: Bilstein B6 met 7/5kg veren. 28cm remmen voor.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:11
door RJay
1000 kg leeg? die kooien zo zwaar?
28 cm remmen zou voldoende moeten zijn, had 26 cm(standaard maat dus) op m'n E30cup en dat remde als een gek.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:12
door Riceaux
Dat viel mee, was ongeveer..... gelijk. Dat schakelstangetje heeft wel eventjes gekost ja
Maar verder was het meer zo dat elke keer als ik de baan op ging er een code rood was
Hehe, ik zag je aldoor onder de BMW liggen, dus ik dacht ik stoor je maar niet.
Waren inderdaad wel veel code's rood. Is normaal toch niet zo?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:20
door RJay
Riceaux schreef:
Dat viel mee, was ongeveer..... gelijk. Dat schakelstangetje heeft wel eventjes gekost ja
Maar verder was het meer zo dat elke keer als ik de baan op ging er een code rood was
Hehe, ik zag je aldoor onder de BMW liggen, dus ik dacht ik stoor je maar niet.
Waren inderdaad wel veel code's rood. Is normaal toch niet zo?
Dan was je waarschijnlijk net met dat schakelstang verhaal in de buurt....... Verder er niet onder gelegen nml.
Jup, dit was echt exceptioneel, had 't nog nooit mee gemaakt maar die marshalls legden ook voor elk dingetje de baan plat.
Wel zo veilig natuurlijk maar code 60 kan ook.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:28
door L@urens
RJay schreef:1000 kg leeg? die kooien zo zwaar?
28 cm remmen zou voldoende moeten zijn, had 26 cm(standaard maat dus) op m'n E30cup en dat remde als een gek.
De kooi valt mee (40kg geloof ik), de MaX5 weegt iets van 860 leeg met kooi. Deze 94er heeft nog de complete originele klaplampen (8kg/stuk dacht ik), bumpervulling, turbo, intercooler, geïsoleerde hardtop met glazen ruit, passagiersstoel, etc.
Remmen hebben wat koeling nodig en dan zal t hopelijk lukken. Donderdag in elk geval probleemloos, maar een 2:06 is niet maatgevend. Continue dik onder de 2 min op Zolder is maatgevend Op de Ring voldoen ze niet en gaan we naar 30cm 6-pots met geforceerde koeling.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:31
door RJay
Ja dan tikt 't gewicht wel aan ja....
Damn, maar watvoor remvloeistof, remklauwen en vooral remzuigers/blokken gebruikten jullie dan met die 28cm set?
......... topickaping, voortzetting over pm's?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:34
door Luco
L@urens schreef:
RJay schreef:1000 kg leeg? die kooien zo zwaar?
28 cm remmen zou voldoende moeten zijn, had 26 cm(standaard maat dus) op m'n E30cup en dat remde als een gek.
De kooi valt mee (40kg geloof ik), de MaX5 weegt iets van 860 leeg met kooi. Deze 94er heeft nog de complete originele klaplampen (8kg/stuk dacht ik), bumpervulling, turbo, intercooler, geïsoleerde hardtop met glazen ruit, passagiersstoel, etc.
Remmen hebben wat koeling nodig en dan zal t hopelijk lukken. Donderdag in elk geval probleemloos, maar een 2:06 is niet maatgevend. Continue dik onder de 2 min op Zolder is maatgevend Op de Ring voldoen ze niet en gaan we naar 30cm 6-pots met geforceerde koeling.
Volgens mij hebben remmen op circuit zolder het zwaarder dan op de ring hoor.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:42
door L@urens
Luco schreef:
L@urens schreef:Remmen hebben wat koeling nodig en dan zal t hopelijk lukken. Donderdag in elk geval probleemloos, maar een 2:06 is niet maatgevend. Continue dik onder de 2 min op Zolder is maatgevend Op de Ring voldoen ze niet en gaan we naar 30cm 6-pots met geforceerde koeling.
Volgens mij hebben remmen op circuit zolder het zwaarder dan op de ring hoor.
Op Zolder voldoen ze ook niet. Ton kan meer vertellen over zijn ring-rem-ervaring met het tempo van BTG8.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:48
door necrosis
MaVaEe schreef:
necrosis schreef:Mooie foto's! En een geweldige dag gehad Ook mijn dank voor de flink snelle rijders onder ons die de langzamere deelnemers op een correcte wijze passeerden.
Iemand nog actie foto's genomen van mijn blauwe peug 206 RC? Ik heb zelf alleen in-car video materiaal, geen enkele foto...
Ik heb er slechts 1tje van je...
VET! Heb deze meteen even gedownload. Heb je deze misschien op een nog hogere resolutie?
Mijn in-car video wordt gemonteerd tot 1 video welke ik vervolgens in delen op Youtube zal zetten Dus dat komt eraan.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 21:53
door Peter-Paul
Was hier erg happy dat Ben mij voorbij kwam vliegen. Door mijn gebrek aan lef verdwijnen Ben & Andre daarna snel uit het zicht
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 22:13
door Peter-Paul
E30 & Ibiza die elkaar een klein kusje geven:
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 22:17
door RJay
Oejoej toch :banaan:
Wat heb je nog meer geschoten P-P?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 22:19
door steve smith
e30 FAIL. Stuurt al te vroeg in voor een vrije passage, laat staan als er iemand naast je zit.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 22:26
door Marcel H.
Metchu schreef:tsss wat slecht, heeft iedereen de roestende civic met allemaal camera apparatuur overgeslagen om te kieken ?
Fred van autofotografie.nl heeft je er wel op staan:
necrosis schreef:Iemand nog actie foto's genomen van mijn blauwe peug 206 RC?
Zag op die site ook foto's van jouw bolide:
Leuk je trouwens even gesproken te hebben op Zandvoort. Ik was van de Impreza:
Iemand nog meer actiefoto's gemaakt van moi?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 23:21
door Opa
Marcel H. schreef:Iemand nog meer actiefoto's gemaakt van moi?
Die heb ik volgens mij nog wel......komen nog wel online.
Eerst nog een paar anderen:
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 23:24
door L@urens
MaX5 (MX-5 1.6, 123pk) met mij erin gevolgd door Ton in de halfbakken turbo:
[vimeo]http://www.vimeo.com/11384326[/vimeo]
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 23:29
door RJay
Ziet er aardig listig uit die turbo, supercharger geen optie?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 23:36
door VLA
L@urens schreef:MaX5 (MX-5 1.6, 123pk) met mij erin gevolgd door Ton in de halfbakken turbo:
[vimeo]http://www.vimeo.com/11384326[/vimeo]
Vet filmpje, met wat voor cam is dat opgenomen ?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 23:40
door L@urens
RJay schreef:Ziet er aardig listig uit die turbo, supercharger geen optie?
Nee, is helemaal niet listig, maar er zit een open diff onder en met een stijve koets door de rolkooi is er bocht uit vooral wielspin en weinig tractie. Dat is wat je hoort denk ik? Soms loopt de MaX5 bocht uit harder weg omdat de turbo zijn binnenste wiel aan het oproken is. Torsen ligt klaar...