BMW 1 Serie M Coupé
- Hielke
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Toeren is inderdaad het juiste woord. Die auto kan een heel ander tempo aan. De rijder misschien niet.
Draagt die gast nou een dameshorloge om z'n rechter pols?
-
steve smith
Dat is nou een transponder Hielke, die hoort bij een Jahreskahrte voor de Ring. Mensen die graag rijden, i.p.v. erover lullen, kopen zo'n ding zodat je niet langs de kaartjesautomaat hoeft. Met die transponder doe je de slagboom open..... Misschien iets voor jou?Hielke schreef:Toeren is inderdaad het juiste woord. Die auto kan een heel ander tempo aan. De rijder misschien niet.
Laatst gewijzigd door steve smith op 06 aug 2011, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
ziet er wel anders uit dan deze...

- Hielke
Dat krijg je als je er 10 jaar niet geweest bent
Maar geef toe, het ziet er ontzettend verwijfd uit.
- JP
Ik dacht eerst aan een hip (
) balansbandje, want hoe kun je makkelijk met je rechterarm, bij de paal van de slagboom komen???
Doe dat ding dan links.....
-
steve smith
Dacht eerst hetzelfde. Maar bij mij woont (woonde) dat ding permanent om de pook, heb een hekel aan iets om m'n pols dus ook geen klok.JP schreef:Ik dacht eerst aan een hip () balansbandje, want hoe kun je makkelijk met je rechterarm, bij de paal van de slagboom komen???
Doe dat ding dan links.....
- ErikMartijn
Dat rondje vanuit de CSL is niet hetzelfde rondje als wanneer Andre achter hem aan zit, hij komt hele andere auto's tegen, en de rode kever aan het begin is ook nergens te bekennen.
- Hielke
Het Is inderdaad een ander rondje. Een eerder rondje. Andre heeft 'm ook op video.ErikMartijn schreef:Dat rondje vanuit de CSL is niet hetzelfde rondje als wanneer Andre achter hem aan zit, hij komt hele andere auto's tegen, en de rode kever aan het begin is ook nergens te bekennen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo..................net terug van een perfecte dag.................
Vanochtend vroeg op pad, richting Hoorn. Ondanks de vakantie toch redelijk druk, waar het kon voor het laatst de M3 de sporen gegeven.........of het nog justitiële sporen nalaat zie ik wel............
In Hoorn aangekomen perfect opgevangen en de resterende zaken afgehandeld, Erik was er ook nog even en die genoot nog meer dan ik geloof ik haha, man wat stond de kar er dik bij, wat een stance, werkelijk ongekend goed. Mooi glimmen ook uiteraard......en glimmen deed ik zelf ook wel....
Toen de terugreis maar aanvaard, wat een straf hehe, oghhhhhh wat lopen dat kreng, heerlijk, kort en krachtig sturend, goed aan het gas hangend, een tikkie meer lawaai dan de M3 maar nooit storend, het ding maakt ook belachelijk weinig toeren, versnelling maakt idd niets uit, gas geven is gaan......gaan met grote stappen.........
, het gaat zo makkelijk, onbeschrijfelijk. Niet harder dan 5,5 K RPM en volgas geven vanwege inrijden uiteraard........maar het het is ook niet nodig, dat ding gaat enorm van kiet, zo al.......
Wegligging is iets anders dan van de M3, iets meer stuiteren, het lijk iets minder geplant dan de E92 en de achterkant is wiebeliger/speelser/lichter, zal komen van het aantal NM en de kortere wielbasis schat ik in, mogelijk door het lagere gewicht? Wie het weet mag het zeggen, Andre??......
De stoelen zijn niet slecht, maar kunnen never nooit niet tippen aan die van de M3, de zijdelingse steun is echt te mager, ondanks maximaal oppompen, de M3 stoelen zijn de beste waar ik ooit op heb mogen plaatsnemen....
Kort samenvattend is dit een kar die ik zou willen plaatsen als een IMO perfecte mix tussen de E46 M3 en de E92 M3..........hij zit er precies tussen in, en das goed, heel goed ...............
Vanochtend vroeg op pad, richting Hoorn. Ondanks de vakantie toch redelijk druk, waar het kon voor het laatst de M3 de sporen gegeven.........of het nog justitiële sporen nalaat zie ik wel............
In Hoorn aangekomen perfect opgevangen en de resterende zaken afgehandeld, Erik was er ook nog even en die genoot nog meer dan ik geloof ik haha, man wat stond de kar er dik bij, wat een stance, werkelijk ongekend goed. Mooi glimmen ook uiteraard......en glimmen deed ik zelf ook wel....
Toen de terugreis maar aanvaard, wat een straf hehe, oghhhhhh wat lopen dat kreng, heerlijk, kort en krachtig sturend, goed aan het gas hangend, een tikkie meer lawaai dan de M3 maar nooit storend, het ding maakt ook belachelijk weinig toeren, versnelling maakt idd niets uit, gas geven is gaan......gaan met grote stappen.........
Wegligging is iets anders dan van de M3, iets meer stuiteren, het lijk iets minder geplant dan de E92 en de achterkant is wiebeliger/speelser/lichter, zal komen van het aantal NM en de kortere wielbasis schat ik in, mogelijk door het lagere gewicht? Wie het weet mag het zeggen, Andre??......
De stoelen zijn niet slecht, maar kunnen never nooit niet tippen aan die van de M3, de zijdelingse steun is echt te mager, ondanks maximaal oppompen, de M3 stoelen zijn de beste waar ik ooit op heb mogen plaatsnemen....
Kort samenvattend is dit een kar die ik zou willen plaatsen als een IMO perfecte mix tussen de E46 M3 en de E92 M3..........hij zit er precies tussen in, en das goed, heel goed ...............
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Klein puntje wat beter zou kunnen; hij staat voor wat hoog op de poten, kan best nog 2 cm zakken dunkt me............FWIW
- GTRene
alles is ook nog super nieuw, denk ook dat je hem nog ff moet zetten in alles, dus redelijk wat km maken en hobbel wegen opzoeken of rondje Ring oid
(wel 'rustig' natuurlijk)
stoelen e.d. zijn ook een beetje een guldenmiddenweg voor vele type mensen toegankelijk...
denk dat je hem na persoonlijke smaak moet aanpassen, in jou geval stoelen en verlaging (dan rijd ie ook al een stuk anders)
have fun
stoelen e.d. zijn ook een beetje een guldenmiddenweg voor vele type mensen toegankelijk...
denk dat je hem na persoonlijke smaak moet aanpassen, in jou geval stoelen en verlaging (dan rijd ie ook al een stuk anders)
have fun
- Michel P
Veel plezier met je einser 1 M coupe!!!
Hou hem heel!!
Michel
Hou hem heel!!
Michel
- romo
Thanks, heel houden is wel de bedoeling idd.....................
- JP
Gefeliciteerd
Have fun... 
- Fabian
Enjoy!!!!! 
- Joost
Gaaf. Gefeliciteerd.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Veel plezier! Nu een setje schappelijke foto's met dat andere BMW'tje... 
- romo
indobesar schreef:Veel plezier! Nu een setje schappelijke foto's met dat andere BMW'tje...
hehehe, zal mijn best doen ..................
- Erik K.
Bij deze alvast enkele (GSM) foto's:

Superstrakke kar!
Superstrakke kar!
- Macboy
Gefeliciteerd Romo !!!!!!
@Rico: 1M is eindelijk weer een ideale auto voor tuners om erop los te slaan. Vind ik niet altijd wat maar dat indidualiseren spreekt aan. Jij hoeft het niet hoor
@Rico: 1M is eindelijk weer een ideale auto voor tuners om erop los te slaan. Vind ik niet altijd wat maar dat indidualiseren spreekt aan. Jij hoeft het niet hoor
-
OnlineKoenM
Gefeliciteerd!
Veel plezier ermee
Echt een dik ding imo
Veel plezier ermee
Echt een dik ding imo
- romo
Thanks Erik.................

En Ilija idem.........................
Heb er netnog even in gezeten, in het donker, dash verlichting op max......................
wat mooi....................die lange tellernaalden, het prachtige rood.......SKITTEREND
En Ilija idem.........................
Heb er netnog even in gezeten, in het donker, dash verlichting op max......................
-
Tom
Feli Romo
Have fun ermee
Have fun ermee
-
OnlineMartijn_bmw
gefeliciteerd er mee, veel
er mee!!
dat moet lukken