NICE! Echt een must have!
Leuk verslag Robin!
NICE! Echt een must have!
Hoezo, BMW check, de 3L bi turbo is al heilig verklaard door je check, in een compactere auto overtuigd deze nog meer check, sper check, Andre approved check!Robin schreef:Als ik m'n verslagje had kunnen typen zonder 'n meter gereden te hebben, kan Hielke dat natuurlijk ook, of nog zelfs beter denk ik:)
Oh, heb je er echt mee gereden! My mistake. Met zo'n Baby GT2 uitspraak zet je een liefhebber echt op een verkeerd spoorRobin schreef:Als ik m'n verslagje had kunnen typen zonder 'n meter gereden te hebben, kan Hielke dat natuurlijk ook, of nog zelfs beter denk ik:)
Zeg maar wanneer je wil rijden, komt helemaal goed!Hielke schreef:Ja Michel, regel eens even een Exige voor me om af te kraken.
Door die kritische noten van mij sta ik de laatste tijd helemaal droog![]()
Wat heeft Hielke misdaan dat hij niet in je 1M mag rijden........Andre schreef:Pol regel jij even een 1m voor die jonge. Ik weet zelf heel goed de kritische noten van een 1m daar heb ik niemand anders voor nodig. En om hielke in mijn auto 's te laten rijden om jou te vermaken daar mag je zelf een 1m voor regelen of huren whatever. Pers hielke anders eens met een schoenlepel in die exige.
Nee was niet op CPZ gister!
Er zijn geen believers die ergens bang voor zijn. Hielke heeft Rico en Andre voorgesteld dat ze een 1 M met volle tank bij hem afleveren waar hij vervolgens een uur mee rijdt met de belofte dat hij met een zaklamp alle negatieve punten op zal sporen die er te vinden zijn.Michel P schreef:Maar waar zijn de believers zo bang voor? Een sappig verhaal vanuit de belevingswereld van Hielke wil toch iedereen graag lezen.
Nee hoor, ik kijk er met interesse naar uitHielke schreef:Nu nog in die auto willen rijden zou betekenen dat ik mensen moedwillig voor het hoofd zou willen stoten.
Alles om de heibel en daarmee de kijkcijfers van het handjevol bezoekers te vergroten?Snipe schreef:Nee hoor, ik kijk er met interesse naar uitHielke schreef:Nu nog in die auto willen rijden zou betekenen dat ik mensen moedwillig voor het hoofd zou willen stoten.
Please stop talking.Hielke schreef:Alles om de heibel en daarmee de kijkcijfers van het handjevol bezoekers te vergroten?Snipe schreef:Nee hoor, ik kijk er met interesse naar uitHielke schreef:Nu nog in die auto willen rijden zou betekenen dat ik mensen moedwillig voor het hoofd zou willen stoten.
Niet via mij.
Als je een serieus en kwalitatief goed testverslag van een auto wilt hebben dan weet je me te vinden. Maken we een afspraak en laat je alles mooi aan mij over. Kijk je daar ook met interesse naar uit?
Ik word moe van dat constante gezeur over dat Hielke steeds weer begint over dat sturen in de 1M. It's not gonna happen, get over it. Als dat een plaat moet voorstellen, so be it.Ruben schreef:Hou eens op Robin H. Jouw plaat blijft ook behoorlijk hangen. Perry, geef eens antwoord op de laatste vraag van Hielke. Leuk de stellingname die je in neemt. Maar zodra Hielke het concreet maakt reageer je niet. Hoeft ook niet, maar had dan ook niet de stelling gemaakt. Om het dan opeens op woordkeuze te gooien vind ik buitengewoon flauw.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], matthyssie, TMO en 17 gasten