Inmiddels weten we dat grote groepen mensen altijd klagen. Het is bijna chronisch.
Vraag eens aan je ouders hoe goed onze generatie het eigenlijk wel niet heeft

+100000000GTRene schreef:denk dat de mensen die nu wat meer moeten betalen, met de meesten niet willen ruilen die in dat soort situaties zitten
Mijn oude situatie is geen 1260 maar het dubbele.. Dus zou ik in mijn geval die kosten tegen elkaar kunnen wegstrepen ? Want wat ik nu betaal is een feit.In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 4762 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 1501 euro
Dat betekent dat je 1992 euro per jaar meer kwijt bent
GTRene schreef:denk dat de mensen die nu wat meer moeten betalen, met de meesten niet willen ruilen die in dat soort situaties zitten
romo schreef:GTRene schreef:denk dat de mensen die nu wat meer moeten betalen, met de meesten niet willen ruilen die in dat soort situaties zitten
"wat meer betalen"..................egh, das wel weer het eufemisme van de dag...................€6.000,-- per jaar, en dan heb je nog geen aanvullende verzekering afgesloten...........en ook nog geen tandheelkundige verzekering.
Huidige premie gemiddeld zeg eens € 1.500 per jaar ex aanvullende pakketten, das dus niet een beetje meer betalen IMHO
Enig idee waarom het zoveel kost ?Enig idee hoeveel een (chemo)kuur cq bestralen kost?
Omdat er 30 mensen geld moeten verdienen aan 1 ziek iemand.dvh schreef:Enig idee waarom het zoveel kost ?Enig idee hoeveel een (chemo)kuur cq bestralen kost?
Joh !Luco schreef:Omdat er 30 mensen geld moeten verdienen aan 1 ziek iemand.dvh schreef:Enig idee waarom het zoveel kost ?Enig idee hoeveel een (chemo)kuur cq bestralen kost?
Klopt, en daarom is ie bij mij goedkoper dan bij de optiekzaak om de hoek.Klopt David. Een bril kost aan materiaal ook maar 1/10 deel van de verkoopprijs...
dvh schreef:Luco schreef:Joh !dvh schreef:
Omdat er 30 mensen geld moeten verdienen aan 1 ziek iemand.
En van die 30 mensen werken er 25 bij een verzekeringsmaatschappij.
Ik ben nooit ziek maar da's nu voorbij, zal zo gelijk naar de eerstehulp. Net ineens enorme pijn in m'n achterste.... draai ik me om, staan daar een dom grijnzende politicus en een kale politicus me om de beurt keihard van achter te nemen.romo schreef:dvh schreef:Hoe kom jij aan dat bedrag Romo ? Per persoon ? Per gezin ?
Per werkende, kijk journaal/1Vandaag
minimum; €19.000,-- premie € 20,--
modaal; € 34.000,-- premie € 180,--
2x modaal; €68.000,-- premie >€ 300,--
> €70.000,-- premie € 482,--
Let wel; bedragen PER MAAND
Bij 2 verdieners in een gezin ga het om duizenden euries meer op jaarbasis
Zou ik niet doen. Zonder verwijzing naar de eerste hulp gaat volgend jaar 50,- euro boete kosten.... Lees het regeringsaccoord maar doorWouter81 schreef:Ik ben nooit ziek maar da's nu voorbij, zal zo gelijk naar de eerstehulp. Net ineens enorme pijn in m'n achterste.... draai ik me om, staan daar een dom grijnzende politicus en een kale politicus me om de beurt keihard van achter te nemen.romo schreef:dvh schreef:Hoe kom jij aan dat bedrag Romo ? Per persoon ? Per gezin ?
Per werkende, kijk journaal/1Vandaag
minimum; €19.000,-- premie € 20,--
modaal; € 34.000,-- premie € 180,--
2x modaal; €68.000,-- premie >€ 300,--
> €70.000,-- premie € 482,--
Let wel; bedragen PER MAAND
Bij 2 verdieners in een gezin ga het om duizenden euries meer op jaarbasis![]()
![]()
WTF zeg.....
dvh schreef:Gewoon géén verzekering nemen. Als er wat is netjes 50,- betalen bij de spoedeisende hulp.
Als je je poot breekt repareren ze hem toch wel. Mooi dat Nederland.
Ik denk dat ik me maar aanmeld bij de christelijke kerk. Zo kan ik met droge ogen beweren dat ik uit geloofsovertuigingen geen zorgverzekering neem/heb omdat god over mij waakt.
Beetje liedjes zingen elke zondag. Best fun.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 9 gasten